FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Promotii, campanii, lansari

Promotii, campanii, lansari

Noua linie Fa pentru barbati: Black Sun

Henkel a lansat recent o noua linie Fa de ingrijire pentru barbati: Fa Men Black Sun. Aceasta are un design masculin all-black, iar amestecul de ingrediente cu note picante (papaya si chilli rosu) reda un parfum fresh, modern si spicy.

Gama cuprinde gel de dus la 250 ml cu pret recomandat de vanzare de 9,79 de lei, deodorant stick la 50ml cu pret recomandat de vanzare de 10,99 de lei si deodorant spray la 150 ml cu pret recomandat de vanzare de 9,79 de lei.

Lansarea este sustinuta printr-o campanie de promovare a produselor pe TV, in print, in mediul on line, precum si prin actiuni la punctele de vanzare.

Scotch-Brite a demarat o noua campanie de promovare

Next Advertising a realizat un test de anduranta in noul spot TV pentru buretii de vase Scotch-Brite, produs din portofoliul companiei 3M. S-a facut o demonstratie pe fata unei farfurii pentru a obtine confirmarea studiului conform caruia Scotch-Brite este de peste sapte ori mai rezistent fata de al doilea cel mai bine vandut burete pe piata locala.

„Sarcina noastra a fost sa aratam cat mai clar ca Scotch-Brite rezista atat de mult si bine incat, desi pare mai scump, in final te costa mai putin”,  a declarat  Mihaela Neatu, copywriter la Next Advertising. Spotul TV a fost realizat de casa de productie Multimedia Est impreuna cu Tudor Lucaciu. Campania TV a inceput pe 5 decembrie si poate fi vazuta pe  Diva Universal, TVR 2, OTV, Kanal D, AXN, Disney, MGM, Universal Channel, Etno si Taraf.

Noul Opel Movano are mai mult spatiu pentru transportul marfurilor

Noul model de vehicul comercial usor Opel Movano a fost lansat recent in Romania in patru variante de lungime. Autovehiculul are un spatiu util de 17 metri cubi, cu o lungime maxima a zonei de incarcare de 4,4 metri. Masa maxima admisa este acum extinsa la 4,5 tone, iar sarcina utila maxima pana la 2,5 tone, in functie de varianta de caroserie.

Noul Opel Movano este un autovehicul pentru remorcare, cu o capacitate de tractare de pana la 3 tone. Masa maxima a trenului de rulare este acum de 7,5 tone. Motoarele modelului Movano sunt disponibile in trei variante de putere, de 100, 125, respectiv 146 cp. Cu un rezervor de 105 de litri, disponibil optional, autonomia autovehiculului este de aproape 1.400 de km.

Toate variantele sunt prevazute cu transmisie manuala cu sase trepte de viteza, iar toate cele trei motoare respecta standardele de emisii Euro 4. Consumul minim al noului model este de 7,8 litri la suta de km, iar emisiile sunt de 203 grame de dioxid de carbon pe km. Movano este disponibil in versiuni cu tractiune pe puntea spate (RWD), cat si cu tractiune pe puntea fata (FWD), datorita platformei sale modulare. Variantele cu tractiune pe puntea spate asigura o tractiune suplimentara pe drumuri neasfaltate si o capacitate de remorcare sporita.
Preturile pornesc de la 23.700 de euro cu TVA.

Farmec isi completeaza gama de ingrijire a parului

Farmec Cluj-Napoca isi extinde gama pentru ingrijirea parului Gerovital Plant Tratament cu sapte produse noi care acopera nevoi complexe ale firului de par. Intreaga gama contine 14 produse si este structurata in functie de tipurile de tratament: regenerare, antimatreata, anti-age, anticadere, sebum control, intretinere si protectie.

Gama de produse destinata ingrijirii parului este dezvoltata in laboratoarele Farmec si are la baza principii active precum Aquaxil-ul si Biocapigenul, alaturi de ingrediente naturale recunoscute pentru eficienta lor in tratamentul parului. Produsele recent lansate se adreseaza in egala masura femeilor si barbatilor intrucat acopera o arie larga de probleme.

De asemenea, acestea vor face obiectul unor campanii de comunicare in anul 2011. Investitiile in marketing ale producatorului Farmec au cumulat peste un milion de euro in 2010, campaniile majore fiind derulate pentru lansarea Gerovital H3 Evolution si promovarea gamei de ingrijire a parului Gerovital Plant Tratament, al carei buget a fost de 500.000 de euro.

Ambalaje noi pentru Nesquik si Chocapic cu ciocolata

Nestlé a adus doua schimbari in portofoliul sau de cereale pentru mic dejun pentru copii Nesquik si Chocapic cu ciocolata: astfel, s-a facut trecerea de la ambalajul de 250 de grame la un nou format standard „225g la Superpret”, acesta vizand cresterea numarului de consumatori care incearca produsul; a doua schimbare a fost trecerea de la ambalajul de 500g la formatul standard ”550g Maxipack la Superpret” care ofera o cantitate mai mare la acelasi pret. Noile produse sunt promovate pe TV si prin actiuni la punctele de vanzare.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content