Promotii, Campanii, Lansari | Progresiv

Nivea intra pe segmentul sampoanelor anti-matreata Promotii, Campanii, Lansari

Compania germana Beiersdorf anunta lansarea a doua noi game de sampoane anti-matreata, pentru femei si pentru barbati, sub brandul Nivea. Spre deosebire de celelate sampoane anti-matreata, ingredientele din noua formula Nivea contin activi solubili ce se raspandesc repede si in profunzime si nu incarca scalpul si nici parul cu reziduuri. Fiecare gama este compusa din trei sampoane, dedicate nevoilor specifice ale scalpului si parului: par uscat sau degradat, par lipsit de stralucire si par vopsit, scalp iritat, par gras si par normal. Toate sampoanele anti-matreata au la baza sistemul inovativ Liquid Clear care contine Climbazole si Piroctone Olamine, ingrediente care combat ciuperca Malassezia Furfur si procesul accelerat de reinnoire a celulelor epidermului – principalele cauze pentru aparitia matretii. Acestora li se adauga si Polidocanol, un ingredient cu rol de calmare si regenerare dupa iritatie.
In plus, sistemul Liquid Clear este combinat cu ingrediente active de ingrijire. Astfel, gama adresata femeilor este alcatuita din: samponul anti-matreata Nivea Pure Gloss, cu proteine de perle, samponul anti-matreata Nivea Pure Repair cu extract hranitor de papaya si samponul anti-matreata Nivea Pure Color, cu efectul regenerator al rodiilor. Pentru barbati sunt disponibile tot trei variante: Cool, cu mentol racoritor, Pure, cu extract de lamaie verde, si Power, cu extract de bambus.

Segmentul anti-matreata este cel mai mare din piata de sampoane. Pretul de vanzare recomandat este de 13,15 lei, pentru varianta de 250 ml, si de 18,28 lei pentru cea de 400 ml. Cat priveste comunicarea si actiunile de marketing, Delia Rotaru, Brand Manager Nivea a spus ca „bugetul de promovare este unul dintre cele mai mari puse la dispozitie pentru o lansare, pana acum”. Campania va cuprinde aparitii pe TV, in presa scrisa, pe internet si outdoor, dar si comunicare la punctul de vanzare. Potrivit companiei, Nivea este lider in piata romaneasca de cosmetice, cu o cota valorica de 14,6%, iar in categoria de ingrijire a parului detine o cota de piata de 6,5% in valoare. In segmentul sampoanelor anti-matreata compania Beiersdorf are ca obiectiv pozitia secunda in termen de doi - trei ani.

Kraft Foods investeste 2 milioane lei in lansarea biscuitilor Tuc 

Kraft Foods lanseaza in Romania una dintre marcile importante din portofoliul sau international, biscuitii sarati Tuc, sub sloganul „Mereu gustos, mereu la’ndemana“. Biscuitii sarati Tuc se diferentiaza de snack-urile traditionale prin continutul bogat de cereale (72%) si printr-un aport redus de grasimi, datorat procesului de coacere, si nu prajire, prin care sunt obtinuti.
„Biscuitii Tuc reprezinta o gustare ideala pentru a-ti potoli foamea intre mese, datorita texturii usoare si crocante, a gustului lor unic. Biscuitii sunt disponibili in trei dintre aromele preferate ale romanilor (cu sare, paprika si branza), precum si in doua variante de gramaj“, declara Rastislav Spavelko, Senior Brand Manager Biscuiti. Campania de sustinere a produsului include TV, print, panotaj stradal, internet, sampling si activitati in magazine.
In Romania, piata de snaksuri sarate este in prezent dominata de chipsuri, biscuitii sarati fiind la inceput de drum, cu un numar redus de sortimente. Prin lansarea gamei Tuc, Kraft Foods Romania isi propune dezvoltarea acestui segment, investitia de peste doua milioane lei pentru sustinerea lansarii in 2010 fiind pe masura.

Linco Apetit 1 kg: „Cum sa nu-ti placa!”

Orkla Foods Romania si-a extins portofoliul cu un nou produs din gama Linco Apetit. Din luna august, sub sloganul „Cum sa nu-ti placa!”, Lonco Apetit 1 kg se alatura gamei actuale, Linco Apetit 250 g si 500 g. Cu un pret recomandat de vanzare de 5,9 lei, Linco Apetit 1 kg vine in intampinarea consumatorilor orientati catre ofertele avantajoase.

Lansarea este insotita de o campanie de promovare intensa prin spot dedicat pe TV, campanie de print, activare in magazine, mercantizare si materiale promotionale la raft.
Portofoliul Orkla cuprinde margarina (Wiesana, Linco, Unirea), ketchup (Tomi, La Minut), pate si mancaruri la conserva (Ardealul), mustar si sosuri pentru paste (Bunatati de la Bunica, La Minut) si aluaturi congelate (Linco).

 

Granini Racoarea Fructelor Struguri

De la finele lunii iulie Granini Racoarea Fructelor este disponibil si in varianta Struguri Albi si Strugurii Rosii, in ambalaj de 1,5 litri. Granini Racoarea Fructelor este prima aroma de struguri albi pe segmentul still drinks din Romania, iar strugurii rosii sunt primul sortiment dezvoltat cu soiuri eminamente romanesti.
Noul produs face parte din gama still drinks si are o concentratie mare de suc de fructe - 15% - cea mai ridicata din acest segment pe piata romaneasca. Imbutelierea este aseptica, metoda care nu necesita fierbere si nu presupune folosirea conservantilor. Granini este un produs 100% natural, fara coloranti, fara conservanti, fara fructe si legume modificate genetic.

Campania „Castiga cu Pambac paine gratis pe viata” s-a incheiat

Campania „Castiga cu Pambac paine gratis pe viata” s-a incheiat prin extragerea finala pentru castigarea marelui premiu. Castigatorul se numeste Silviu Raileanu, are 53 de ani si este din Bacau. Acesta va avea posibilitatea sa opteze pentru transformarea premiului in bani, dupa primii doi ani in care castigul se va primi in franzele Pambac. Lansat de companie la inceputul lunii februarie 2010, acesta a fost primul concurs la nivel national dedicat produsului franzela proaspata. Pe parcursul celor sase luni de concurs, eticheta de pe franzelele Pambac le-a adus celor 606 castigatori urmatoarele premii: 6 premii „Paine gratis pentru un an” si 600 premii „Paine gratis pentru o luna”.
Mecanismul concursului a fost simplu si a constat in plasarea de catre participanti a cate unui plic cu 30 de etichete intr-una din urnele din magazinele participante la promotie.
„Obiectivul nostru este acela de consolidare a pozitiei de lider local pe piata de panificatie si redobandirea procentelor din cota de piata pierdute in ultimii ani. Etichetarea Franzelei Pambac, concursul „Castiga cu Pambac paine gratis pe viata” si noile chioscuri de paine Pambac, fac parte din acest amplu program, prin care ne propunem sa rasplatim fidelitatea consumatorilor nostri, sa consolidam imaginea brandului si sa luptam pe cont propriu impotriva evaziunii care tinde sa sufoce acest sector de activitate”, a declarat Alin Giurea, presedinte Pambac. Promotia s-a desfasurat in reteaua de magazine Pambac si intr-un numar de magazine partenere, selectate de organizator. In paralel cu promotia pentru consumatori s-a derulat si o promotie adresata acestor magazine. In fiecare din cele 6 luni de concurs, magazinul care a insumat cele mai multe plicuri participante a primit de la Pambac un LCD.


Poiana Soarelui, de la brand la cauza sociala 

Compania Poiana Soarelui, ce-si deruleaza activitatea in industria de panificatie, patiserie si cofetarie, a apelat la un rebranding cu scopul de a finanta partial asezamantul de batrani „Dumbrava Minunata” din Brasov.
Consultantul ales pentru acest proiect a fost BrandTailors, care au ajuns la concluzia ca miza reala este aceea de a crea o conexiune afectiva intre consumator si produsele Poiana Soarelui: „Mai mult decat optiunea punctuala pentru produsele Poiana Soarelui, obiectivul clientului nostru urmarea adeziunea fiecaruia dintre consumatori la cauza sociala reprezentata de Poiana Soarelui”, a declarat Andreea Florea, Brand Consultant BrandTailors.
Astfel, esenta acestui brand a fost transpusa in recunostinta beneficiarilor asezamantului de varstnici „Dumbrava Minunata”, care transmit consumatorilor Poiana Soarelui mesajul lor simplu si senin prin intermediul sloganului de brand - „Multumesc!”. Ideea convingerii si aportului personal necesare in a duce mai departe valorile Poiana Soarelui se regaseste in identitatea vizuala a brand-ului - design-ul de logotip cuprinde caractere scrise „de mana”, sloganul de brand fiind caligrafiat in aceeasi maniera.
Povestea din spatele brand-ului Poiana Soarelui a fost transpusa atat pe ambalajele care redau caldura acelui loc pe care il numim „acasa”, cat si in branding-ul ambiental al cofetariei din Brasov.


„Zuzu te desteapta de dimineata”

Producatorul de lactate Albalact relanseaza brandul Zuzu, atat din punct de vedere al imaginii si ambalajului, cat si al sloganului.
„Rebranding-ul nu este o schimbare radicala, este mai degraba pasul firesc de care brandul avea nevoie pentru a-si intregi valorile, la care s-a adaugat nevoia de a improspata ambalajul, de a veni cu elemente noi”, a declarat Cristina Miclea, director de marketing al companiei.
Rebrandingul a fost realizat de compania de consultanta BranTailors, care, in urma cercetarilor, a concluzionat ca Zuzu este brandul care poate fi asociat cel mai bine cu micul dejun. De aici si noul slogan, „Zuzu te desteapta de dimineata”. Noua identitate vizuala aduce mai multa prospetime si culoare brandului, iar noul logo asigura o mai buna vizibilitate la raft a produselor din portofoliu. Schimbarea va fi comunicata printr-o ampla campanie derulata la nivel national, dar si prin evenimente pentru consumatori si on-line. Campania de comunicare se deruleaza intre 1 septembrie si 30 noiembrie si va continua pe tot parcursul anului viitor. Concomitent, Albalact se afla intr-un proces amplu de extindere a distributiei.
Zuzu s-a lansat in 2006 ca o marca romaneasca de produse lactate proaspete, de calitate, in ambalaje moderne, inovative si cu o strategie de comunicare neconventionala. Din septembrie 2008 Zuzu este lider in total piata de lapte.


Aromele toamnei de la Cramele Halewood

Cramele Halewood lanseaza la inceput de toamna doua vinuri deosebite: Prahova Valley Reserve Pinot Noir si Prahova Valley Reserve Sauvignon Blanc. Prahova Valley Reserve Pinot Noir este un vin rosu sec, de culoare rosu rubiniu deschis, ce intruneste toate caracteristicile de soi (delicatete si catifelare) si degaja arome de fructe de padure, (zmeura, mure), note de vanilie oferite de stejar, taninii de buna calitate evidentiindu-se la final.
Prahova Valley Reserve Sauvignon Blanc este un vin galben pai, corpolent si rotund, ce degaja arome delicate de grapefruit si ananas, cu note de piersici si mango bine copt, cu un echilibru deosebit intre aroma, structura si aciditate.

Hochland – Telemea cuburi cu Rosii & Busuioc

Cuburile de telemea cu rosii si busuioc de la Hochland combina telemeaua binecunoscuta de consumatori, cu rosii proaspete si busuioc aromat, fiind alegerea perfecta pentru pranzurile rapide si sanatoase!
Hochland a asigurat noului produs un ambalaj practic si inovativ, ce ofera posibilitatea de se consuma o singura portie la o masa si de a pastra proaspata in frigider cealalta portie, gata pentru o noua degustare. Pretul recomandat de vanzare  (inclusiv TVA) este de 6,09 lei, 150 g.

 

Granini ACE - citrice si morcovi 

Granini ACE combina beneficiile citricelor cu gustul dulceag al morcovului, una dintre cele mai apreciate legume datorita continutului sau nutritiv, pentru a oferi un mix inedit, potrivit pentru intreaga familie – noul Granini Orange ACE.

Noul produs este disponibil in locatiile din toata tara, de la jumatatea lunii august, in sticle de 1 litru. Ca si restul sortimentelor din aceasta categorie, ambalajul noului nectar Granini este tip „aroma safe”, format din trei straturi de plastic prevazute cu o bariera de oxigen la mijloc, ce garanteaza mentinerea calitatii produsului si a aromei naturale.
Granini este un produs 100% natural, apreciat de 43 de ani, in peste 74 de tari pentru atributele sale: fara coloranti, fara conservanti, fara fructe si legume modificate genetic.

 


Devin a introdus o inovatie tehnologica in Romania

Devin este prima companie din Europa de Sud-Est care a introdus o inovatie tehnologica globala pentru a putea reduce cantitatea de ambalaj folosita la imbutelierea produselor sale. Astfel, compania schimba capacele traditionale cu o noua gama de capace, cu o greutate mult redusa si care este destinata sticlelor de apa minerala si apa de izvor de 0,5 l si 1,5 l.
Capacele sunt mai usoare cu aproximativ 2,5 grame, ceea ce inseamna o reducere de peste 2 de tone pe an a cantitatii de deseuri, in Romania.

Noua tehnologie este implementata cu ajutorul liniei de imbuteliere Krones, cu o productivitate de aproximativ 25.000 de sticle pe ora.
Inovatia introdusa de Devin face parte dintr-o strategie durabila de protejare a mediului inconjurator. Primul pas a fost facut in 2008, cand greutatea totala a sticlelor a fost redusa cu 15%, in luna mai 2010 adaugandu-se o reducere de inca 5% a greutatii, urmata de introducerea capacelor mai usoare. Conform calculelor companiei, inovatiile tehnologice introduse pana in prezent vor genera, in urmatorii trei ani, o reducere cu 750 de tone a cantitatii de PET folosite pentru imbutelierea apelor plate si minerale.


Ursus mizeaza in comunicare pe povestea brandului

Ursus a lansat primul spot despre povestea brandului, care a fost difuzat pe tot parcursul lunii august.

„Povestea marcii Ursus” a fost realizata de agentia Papaya Advertising si are la baza cateva dintre momentele importante pe care le-a marcat brandul la capitolul inovatie, cum ar fi: prima bere pasteurizata din Romania, prima etichetata „Premium”, prima marca de bere care a avut un spot difuzat la TV, dar si prima cu sticla twist off sau cu doza cu aspect mat.
„Ursus a privit mereu inainte, a avut curaj sa inoveze si a facut mereu „primul pas”. Si-a asumat acest rol si a actionat ghidat de o strategie care s-a bazat intotdeauna pe ambitie si inovatie. Dupa primele modernizari tehnologice, atentia noastra s-a indreptat si asupra imbunatatirii substantiale a calitatii si prezentarii produselor. Toate aceste demersuri au dus la extinderea distributiei: berea Ursus s-a transformat dintr-o marca locala, intr-o marca foarte apreciata in toata tara”, a explicat Grant McKenzie Marketing VP, Ursus Breweries.

 


Henkel lanseaza gama Syoss Color

Dupa un an de la lansarea marcii Syoss in Romania, compania Henkel isi intregeste portofoliul de produse cu formule profesionale prin introducerea liniei de coloranti, Syoss Color. Noile vopseluri de par sunt disponibile in 16 nuante, la un pret recomandat de 14,99 lei. Pe langa formula care combina pigmenti profesionali de culoare, un alt beneficiu oferit de Syoss Color il constituie balsamul Color Seal, cu rol de fixare a culorii. Acesta contine complexul „Nutri-Care”, imbogatit cu pro-vitamina B5 si cu proteine de grau. O alta inovatie este codul profesional de identificare a nuantelor de vopsea care consta intr-o combinatie de trei cifre.
„Syoss marcheaza un an de prezenta pe piata romaneasca prin lansarea unei noi inovatii, Syoss Color, prima vopsea permanenta cu ingrediente profesionale, dar care poate fi, cu usurinta, utilizata acasa si achizitionata la un pret accesibil, din orice magazin sau farmacie. Cu aceasta inovatie, Henkel deschide un al treilea segment unic si inovator pe piata produselor pentru par din Romania, Syoss fiind singura marca de produse dezvoltata impreuna cu hairstilisti si hairdresseri profesionisti si testata de catre acestia”, spun reprezentantii companiei. 

 

 

Logistica Supply chain colete transportatori firma de curierat. Colete trimise de la magazine si parteneri. Vezi pe revistaprogresiv.ro.
Packeta România ajunge la 1.800 magazine online și selleri parteneri
Packeta România, platformă digitală globală pentru ecommerce, parte din Packeta Group, anunță extinderea rețelei de magazine online și...
Nestle_rezultate financiare primul semestru 2024
Nestlé România, creștere organică de trei ori mai mare decât media grupului
Grupul Nestlé a înregistrat pentru primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 45 de miliarde de franci elvețieni, marcând un avans...