FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Patru din zece produse vandute sunt destinate protectiei zilnice

Patru din zece produse vandute sunt destinate protectiei zilnice

Piata articolelor de protectie feminina este disputata de cinci producatori, acestia generand peste 97% din vanzarile totale ale categoriei. Articolele de igiena feminina – absorbante, protej-slipuri si tampoane interne au cumulat in 2010 un volum al vanzarilor de 507.925 milioane de bucati si o valoare a vanzarilor de aproximativ 200 milioane de lei.

Primii cinci producatori din perspectiva vanzarilor realizate, atat in volum cat si in valoare, au acoperit aproape integral vanzarile generate in piata, in 2010. Procter&Gamble, Johnson&Johnson, Torun Polonia/TZMO, SCA Hygiene Products si Marca privata au generat 97,3% din volumul si valoarea vanzarilor totale la nivel de categorie.

Caracterul omogen al categoriei este confirmat si de ponderea in volumul de vanzari a primelor cinci marci – Always, Discreet, Bella, OB si Libresse. Acestea au detinut un volum al vanzarilor cumulat de 88,3%. Topul primelor cinci marci din perspectiva valorii vanzarilor pastreaza aceeasi componenta si o pondere cumulata de 92,1% la nivel de categorie. Magazinele din retailul modern au generat, anul trecut, 70% din volumul de vanzari si 56,4% din valoarea vanzarilor. Desi canal specializat, farmaciile au generat numai 9,3% din volumul de vanzari si 15% din valoarea vanzarilor de la nivelul retailului total.

 

 

[click pentru marire]

Categorii cu potential de asociere la raft

- lotiuni intime
- servetele intime
- produse depilatoare
- produse de ingrijire corporala hipoalergenice

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content