FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Parteneriatul Prowein si Intervitis Interfructa, o platforma unica pentru producatorii de vin din intreaga lume

Parteneriatul Prowein si Intervitis Interfructa, o platforma unica pentru producatorii de vin din intreaga lume

Cele doua manifestari internationale de top Prowein Düsseldorf, targ de vinuri si bauturi spirtoase, si Intervitis Interfructa Stuttgart, targ de tehnologie pentru producerea vinului, fructelor si sucurilor de fructe, se vor desfasura, incepand cu martie 2010, in perioade succesive de timp.
 
Pentru producatorii de vin aceasta inseamna ca, o data la trei ani, se pot apropia, intr-o singura saptamana, de indeplinirea obiectivelor, folosind cele doua evenimente pentru obtinerea de informatii la zi despre tehnologia de care au nevoie.

Aceasta combinatie creeaza in Germania, incepand din 2010, o platforma eficienta, unica in lume, pentru producatorii de vin: la Düsseldorf se reunesc anual 35.000 de vizitatori de specialitate din peste de 40 de tari cu mai mult de 3.000 de expozanti din intreaga lume.

Despre Prowein

Peste 3.100 de expozanti din intreaga lume se prezinta, in fiecare an, la ProWein Düsseldorf. Acestora li se alatura 35.000 de vizitatori de specialitate si aproximativ 1.000 de jurnalisti  ce contribuie la mediatizarea internationala a evenimentului. Printre noutatile editiei 2010 se numara cultivarea biologica si organica, tema vinurilor rose ca si trend international in industria de profil si peste 3000 de participanti noi.

Principalele categorii de exponate ProWein sunt vinurile din cele mai importante regiuni vitivinicole din lume, bauturile spirtoase si dotarile si accesoriile pentru comercializare, calitatea ofertei fiind confirmata si de sondajele realizate in randul vizitatorilor de specialitate, aproximativ 97 dintre acestia declarandu-se satisfacuti de ProWein 2009.

ProWein se caracterizeaza printr-o structurare clara, ce permite orientarea optima a vizitatorilor in centru expozitional: vinurile din Italia, Elvetia, Grecia si Europa de Est sunt reunite in pavilionul 3, cele din Germania in 4 si 5, aceasta din urma gazduind si producatorii din Franta. In pavilionul 6 veti gasi vinuri din Spania, Portugalia si de peste ocean. Austriei ii este rezervat pavilionul 7, bauturile spirtoase vor ocupa hala 7a.

Oferta de exponate este intregita de un program cuprinzator de manifestari conexe. O atentie speciala ii revine, la fiecare editie, zonei centrale de degustari, acolo unde vizitatorilor le este oferit o prima privire de ansamblu asupra tendintelor relevante ale pietei. Peste 1.000 de feluri diferite de vinuri de provenienta internationala sunt puse in fiecare an la dispozitie vizitatorilor ProWein – un concept unic la nivel mondial, caruia i se adauga  „Wine’s best friends“ – salonul delicateselor (branzeturi,  , workshop-uri, conferinte si degustari din clasa Premium, toate acestea facand din ProWein un eveniment de marca al scenei internationale a vinurilor si bauturilor spirtoase.

ProWein este 100% un targ rezervat specialistilor – de la profesionisti pentru profesionisti. Acest lucru e vizibil in structura categoriilor de vizitatori ProWein:  49 % din totalul acestora provin din domeniul comertului, 16 la suta din cel al serviciilor (in principal din industria ospitalitatii). Este de remarcat, de asemenea, nivelul decizional foarte bun al specialistilor prezenti la ProWein: 83 la suta dintre vizitatori sunt au competente decizionale de achizitie in companiile pe care le reprezinta. 

Un alt semn distinctiv al ProWein este caracterul sau international: o treime dintre  vizitatorii ProWein vin din afara Germaniei, din cele mai importante piete de desfacere pentru vin si spirtoase, din Europa si de peste ocean. Este in crestere numarul specialistilor din Asia ce viziteaza ProWein. 

In ceea ce priveste participarea producatorilor romani la Prowein, Danila Avdiu, director al Prowein Messe Düsseldorf, spune ca „prezenta romaneasca s-a dezvoltat foarte mult in ultimii ani, iar oferta este din ce in ce mai bine apreciata. Sfatul nostru pentru producatorii romani este sa mizeze pe viitor pe sorturile traditionale care nu exista in alte tari si nu sunt inlocuibile, precum Feteasca Alba sau Neagra. Romania trebuie sa dezvolte o experient noua de consum. Nu in ultimul rand, piata romaneasca de profil trebuie sa isi seteze ca target schimbarea raportului dintre vinul vrac si cel imbuteliat in consumul autohton”.

Despre Intervitis Interfructa

La Intervitis Interfructa Stuttgart este expusa, o data la trei ani, cea mai noua tehnologie pentru producerea si comercializarea vinului, fructelor si sucurilor de fructe. La precedenta editie a targului inovatiilor, in aprilie 2007, aproximativ 600 de expozanti si peste 40.000 de vizitatori din intreaga lume s-au reunit la Intervitis Interfructa, iar asteptarile sunt si mai optimiste pentru 2010, cand targul va fi organizat in noul centru expozitional Messe Stuttgart, amplasat direct langa aeroport. Un program de calitate excelenta al congresului international – organizat in paralel – este motorul inovatiilor, prin aceea ca faciliteaza schimbul de informatii si experienta intre teoreticienii si practicienii domeniului, carora li se adauga reprezentantii industriilor furnizoare. Sunt asteptati 1.500 de experti din intreaga lume.

Pentru mai multe informatii despre cele doua targuri, dar si modalitati de participare la ele accesati www.prowein.com si www.dwv-online.de/congress
 

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content