
Odorizantele de interior in cataloagele promotionale
Produsele pentru improspatarea aerului apar in cataloagele promotionale ale retailerilor cu o frecventa de aproximativ 22 de ori pe luna, fara schimbari majore in ultimii doi ani.
Cele mai multe produse din categoria de improspatare a aerului sunt promovate in cataloagele hypermarketurilor. In ultimele 12 luni, in comparatie cu perioada anterioara, se observa scaderea ponderii supermarketurilor in promovarea acestei categorii in leaflet-uri, in timp ce magazinele de tip discount castiga teren, inregistrand o crestere de 10% in ce priveste numarul de aparitii al produselor pentru improspatarea aerului in cataloage.
Desi sunt numeroase categorii de produse pentru care preturile au crescut in ultima perioada, acesta nu este si cazul categoriei de improspatare a aerului, pentru care pretul mediu a inregistrat o scadere cu aproximativ cinci procente, de la 13,64 lei in octombrie 2007 – septembrie 2008, pana la 13,04 in perioada octombrie 2008 – septembrie 2009.
In aceasta categorie de produse sunt putine marci private, dar situatia este asemanatoare cu a altor categorii. Astfel, in perioada octombrie 2007 – septembrie 2008, 5% dintre produsele promovate au fost ale unor marci private, iar in ultimele doisprezece luni, doar 3% dintre produsele pentru improspatarea aerului au aparut sub marci private.
Promovarea acestui tip de produse sub forma unor pachete promotionale este destul de frecventa. Atat in ultimele doisprezece luni, cat si in perioada precedenta, mai mult de o treime din produsele pentru improspatarea aerului aparute in cataloagele promotionale au fost sub forma unor pachete.
Adaugă comentariu nou