FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Napolact lanseaza un concept inovativ de magazin. VEZI GALERIE FOTO

Napolact lanseaza un concept inovativ de magazin. VEZI GALERIE FOTO

Friesland Romania, detinatorul marcii Napolact, a finalizat proiectul de remodelare al celui mai vechi magazin din Cluj-Napoca, rezultatul fiind un concept inovativ care imbina magazinul de prezentare si vanzare cu o zona de cafea unde clientii pot degusta produse pregatite exclusiv pentru aceasta locatie. Potrivit declaratiilor reprezentantilor companiei, investitia se ridica la 100.000 de euro.

Pe langa toata gama de produse Napolact – branzeturi, iaurturi si lapte –, clientii au la dispozitie si un meniu alcatuit de bucatarul Adi Hadean (foto 2) care a fost gandit pentru a le satisface nevoile de consum din diverse momente ale zilei, cum ar fi micul dejun sau gustarile dintre mese. Lapte cu vanilie sau cacao, iaurturi cu cereale sau cu bombone, sandvisuri cu cascaval sunt doar cateva exemple de produse care pot fi achizitionate din magazinul Napolact. In plus, toate produsele sunt disponibile si in varianta “on the go”. Pentru cei care opteaza sa le consume in locatie, exista disponibil si un serviciu gratuit de wi-fi.

Magazinul este situat in Piata Mihai Viteazul, numarul 7-8 si are un program de functionare de la 07.00 la 20.00, de luni pana sambata.

Sursa foto: Napolact, gazetadecluj.ro

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content