FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Mergeti pe caile verificate!

Mergeti pe caile verificate!

Perioada sarbatorilor de iarna aduce cu ea un efort suplimentar din partea tuturor, comercianti si furnizori, de a stimula cat mai mult vanzarile cu speranta incheierii unui an profitabil. Efortul este cu atat mai greu cu cat el vine, cel putin in 2009, dupa un an confuz, nedecis, in care fiecare a cautat sa inteleaga ce se intampla cu industria si cu consumatorul. Hei rup-ul de final necesita, de aceea, mai multa munca de convingere decat pana acum.

Campanii pentru consumator si comerciant, promotii, lansari de produse, actiuni de tot felul se straduie sa atraga atentia si, implicit, cea mai mare parte a bugetului de cumparaturi. Iar arsenalul de mijloace de comunicare pe care trade marketingul il are la dispozitie pentru a-si atinge clientii trebuie si el exploatat la maxim.

Incursiunea noastra prin diverse categorii de produse si planurile lor pentru sarbatorile acestui sfarsit de an ne-a adus la concluzia ca vor fi preferate cararile batatorite: reducerile de pret, cadourile, impachetarile speciale, suportul promotional in magazine. Acestea vor fi cu precadere mijloacele de seducere a celor aflati la cumparaturi in aceasta perioada.

Diferenta dintre succes si rezultate modeste o va face si de aceasta data priceperea cu care managerii magazinelor vor sti sa creeze atmosfera propice si sa utilizeze micile trucuri menite sa creasca valoarea cosului, astfel incat sa incheie un an greu cu motive de a ciocni o cupa de sampanie. 

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content