FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Legumele conservate in cataloagele promotionale

Legumele conservate in cataloagele promotionale

Fructele si legumele conservate au reprezentat, in ultimii doi ani, aproximativ 5% din totalul alimentelor promovate in cataloagele promotionale, fara a se inregistra schimbari majore de la un an la altul in ceea ce priveste numarul produselor de acest tip care sunt prezentate in cataloagele retailerilor.

Numar constant de aparitii

Legumele in conserva isi mentin si ele un nivel constant fata de anul anterior in ce priveste numarul de aparitii din cataloagele promotionale, ele reprezentand in jur de 4% din totalul alimentelor.

Produsele din aceasta categorie sunt promovate mai mult in cataloagele magazielor de tip cash&carry si hypermarket, in ultimul an inregistrandu-se o crestere semnificativa a promovarii acestor produse in cataloagele hypermarketurilor, cu 8% fata de anul anterior,  in detrimentul supermarketurilor. 

In ce priveste sezonalitatea promovarii acestor produse, legumele conservate apar in cataloagele retailerilor cu precadere in lunile octombrie – noiembrie si ianuarie – februarie, numarul de aparitii scazand in lunile de vara incepand cu mai si pana in august, dar si in luna decembrie, cand accentul se pune pe produsele de sezon.

Pachetele promotionale au succes la consumatori

In perioada septembrie 2008 – august 2009, 9% din legumele conservate promovate in cataloagele promotionale au aparut sub forma de pachete promotionale, in timp ce in anul precedent, septembrie 2007 – august 2008, procentul era de doar 5%. Astfel, se observa ca in ultimul an a existat o tendinta de crestere a pachetelor promotionale pe aceasta categorie de produse.

Daca analizam produsele care apar sub umbrela unor marci private, se observa ca 13% din legumele conservate promovate in cataloage provin de la marci private, iar acest procent este constant in ultimii doi ani.

Preturile de catalog ale legumelor conservate promovate inregistreaza, in schimb, diferente de la un an la altul, mai exact este vorba de o crestere a pretului mediu de la 7,99 lei in septembrie 2007 – august 2008 la 8,56 lei in perioada septembrie 2008 – august 2009, ceea ce reprezinta o diferenta de aproximativ sapte procente.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content