FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > La vremuri noi, idei noi

La vremuri noi, idei noi

In martie am dat startul sezonului de evenimente Progresiv pe 2012, odata cu organizarea editiei a 12-a a celei mai mari conferinte anuale a revistei noastre, la Sinaia. Devenit deja traditie in piata FMCG, evenimentul s-a bucurat de un numar record de participanti in acest an (360 de persoane) si a adus in discutie, ca tema generala, gasirea unor surse noi de crestere pentru afacerile din industria bunurilor de larg consum. In mod inevitabil, s-a vvorbit din nou despre criza: ce efecte resimtim inca, ce putem invata, ce e de facut in aceste conditii? Insa, spre deosebire de editia precedenta, anul acesta s-a putut citi „printre randuri”, in mesajele transmise de speakeri catre cei din audienta, o relaxare mai mare a discursului si o abordare a crizei ca o stare de fapt. Se poate vorbi oare despre criza ca o noua stare de normalitate?

Deja nu se mai vobeste atat de mult despre perioada post-criza, probabil explicatia este aceea ca nimeni nu se asteapta sa vada deodata luminita de la capatul tunelului si apoi panta ascendenta fara obstacole, sunt prea multe fluctuatii pentru a trasa cu exactitate demarcatia criza – post-criza. De altfel, urmarind indicatorii macro din ultimele trimestre cred ca se poate ajunge la aceeasi concluzie. Orice am face, nu avem certitudinea ca lucrurile vor reveni la normalitatea perceputa in anii de dinainte de 2009: cresteri fara eforturi prea mari, planuri de investitii optimiste si manageri multumiti de situatie.

Mi-a placut foarte mult afirmatia CEO-ului Interbrands, Rand Sherif, in cadrul conferintei: „Trebuie sa acceptam ca exista multa volatilitate, dar trebuie sa stim intotdeauna incotro ne indreptam” si cred ca este un sfat la care ar trebui sa reflectam cu totii, indiferent de ce parte a baricadei ne aflam. Cum ajungem acolo, la scopul pe care il urmarim? Cred ca doar venind cu idei noi, pentru ca la vremuri noi...avem nevoie de o noua abordare.

Si pentru ca am deschis sezonul evenimentelor Progresiv din 2012, nu pot decat sa lansez catre dumneavoastra, cititorii nostri, o noua invitatie la o conferinta organizata de echipa Progresiv: INSPIRO. Un eveniment care s-a bucurat de succes inca de la prima editie, in 2011, tocmai datorita unei noi abordari, mai umane, a corporatiilor si a tuturor lucrurilor care se petrec in FMCG. Aducem din nou in fata dumneavoastra oameni care ne-au inspirat de-a lungul timpului datorita caracterului lor, inteligentei cu care pun lucrurile in miscare si, nu in ultimul rand, datorita emotiilor pe care le transmit celorlalti atunci cand comunica. Asadar, va dam intalnire pe 16 mai la INSPIRO, intr-un cadru informal, fara cravate si papioane, pentru o noua doza de inspiratie!

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content