FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > De ce avem nevoie de inspiratie

De ce avem nevoie de inspiratie

Un prieten imi marturisea recent ca are o curiozitate si totodata o uimire de fiecare data cand citeste un editorial: De unde le vin ideile, cum aleg jurnalistii subiectul, cum isi dau seama ca au in fata un subiect fierbinte despre care toata lumea vrea sa auda sau sa citeasca?

Multi spun ca te nasti cu darul „scrierii”. Dar si mai multi stiu ca, dincolo de talent, de o inclinatie anume sau de pasiunea de a transforma din condei o idee, este multa munca, multa auto-educare, vointa, sunt mentori, dar mai ales sunt toate lucrurile care se intampla in jurul nostru si pe care trebuie doar sa le decodam. Indiciile vin intotdeauna din exterior, din ceea ce se intampla in jurul nostru.

Cei care construiesc – cladiri, afaceri, echipe – pornesc tot de la idei. Pornesc uitandu-se in jur si punandu-si intrebari. Iar in jurul nostru vor fi intotdeauna oameni care merita descoperiti, ale caror realizari au schimbat mentalitati, au imbunatatit viata altora, au mutat muntii din loc.

In luna mai indraznim sa mergem mai departe de lucrurile cu care v-au obisnuit deja evenimentele Progresiv. Va propunem sa-i cunoasteti pe oamenii care ne inspira, sa uitati pentru cateva ore de studii de piata, cifre de afaceri, strategii de business si sa descoperiti latura umana a corporatiilor si a afacerilor de succes din sectorul FMCG. Mai mult, va aducem - in cadrul unui eveniment elitist - oameni de comunicare si de cultura care si-au creat un brand personal puternic. Toti ne vor impartasi motivatiile, sursele lor de inspiratie, experientele care i-au marcat, visele pe care le au pentru viitor, si multe alte lucruri care i-au ajutat sa se dezvolte. Asadar, puneti-va in agenda, pe 19 mai, INSPIRO!

Iar pentru ca luna aprilie este primul varf de vanzari al anului 2011 si trebuie sa raspundeti prompt si relevant asteptarilor tot mai mari ale clientilor, v-am pregatit in numarul curent un interviu amplu cu renumitul strateg de marketing Clive Humby, unul dintre oamenii puternici din spatele afacerilor de succes din retail si industria FMCG globala. El vorbeste despre personalizarea ofertelor si prezinta cele mai eficiente metode de analiza a datelor de vanzari. Viziunea sa inovatoare a demontat mituri in marketing si a apropiat retailerii de producatori pentru a-i mobiliza intr-o singura directie: cresterea categoriilor.
Ca invitat special al editiei din acest an a conferintei Progresiv Retail Network pe care am organizat-o la Sinaia, Clive Humby s-a aflat in luna martie in prima sa vizita in Romania. Puteti citi si primele sale impresii despre piata locala in interviul de la pagina 26.

Nu doar Clive Humby a vorbit despre cresterea categoriei, ci si speakerii de la Coca-Cola Hellenic si Procter & Gamble. Acesta a fost, de altfel, subiectul care a stimulat cel mai mult interactiunea dintre managerii si antreprenorii prezenti la acest eveniment.

Studiile de piata prezentate in cadrul Conferintei Progresiv arata ca 2011 este un an la fel de solicitant ca si 2010, in care cresterile naturale in consum vin foarte greu sau chiar deloc. Sarbatorile de Paste sunt insa un prilej pentru comercianti si producatori sa aduca plusuri in vanzari si profit. O pregatire atenta a acestei perioade poate da startul unei cresteri mult astepate.
Echipa Magazinul Progresiv va ureaza sa aveti un Paste spornic!

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content