FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Consumatorii au decis "Produsele anului"

Consumatorii au decis "Produsele anului"

Oamenii de marketing vorbesc tot timpul despre cat de important este consumatorul. El este regele, trebuie sa stim tot timpul ce vrea, ce-si doreste si, la modul ideal, sa-l anticipam cat mai exact.

Ca jurnalist care mai vrei sa afli si cifre de vanzari sau planuri de lansari, inca o declaratie despre consumator nu pare sa te incante. La prima vedere. Pentru ca, de fapt, de la consumator pleaca totul. Validarea pe care el o da sau nu produsului influenteaza toate verigile care conlucreaza pentru a i-l oferi la raft: producatorul, distribuitorul si comerciantul.

Programul „Produsul Anului” este un bun exemplu in acest sens. El este creat tocmai pentru a oferi produselor intrate in concurs „girul” consumatorului, in urma unei cercetari calitative solide. Producatorii sunt invitati sa-si inscrie produsele lansate in programul „Produsul Anului” pentru a fi testate de consumator. Aprecierile acestora sunt cele care dau dreptul unui produs sa poarte, timp de un an, eticheta cu logo-ul „Votat Produsul Anului”.

flat la prima editie in Romania, acest concurs si-a desemnat primii castigatori, pe care va invitam sa-i descoperiti in paginile urmatoare. Sunt branduri apreciate de consumatori pentru inovatie, calitate si beneficiile pe care le ofera. Si, cel mai important, sunt branduri pentru care intentia de cumparare este extrem de ridicata. Asa ca, aveti grija sa le aveti pe raft. Cumparatorii le vor cere!

Pentru a afla care sunt castigatorii editiei 2009 a programului "Produsul anului" puteti rasfoi online suplimentul special realizat de revista Magazinul Progresiv.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content