FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Comertul online, tot mai apreciat de romani

Comertul online, tot mai apreciat de romani

Numerosi utilizatori de Internet din Romania au accesat cel putin un magazin online in ultimele trei luni, cele mai cautate informatii fiind cele despre produse, in vederea achizitionarii acestora.

Potrivit Studiului National de E-Commerce, realizat in 2010 de underclick.ro, 92% din utilizatorii de Internet care au participat la sondaj au accesat magazine online intr-o perioada recenta, de 1-3 luni, 80% dintre respondenti efectuand cel putin o tranzactie online.

Aproximativ 85% din participantii la sondaj cauta informatii despre produse pentru achizitie sau pentru cunoasterea produsului, in timp ce 87% dintre respondenti cumpara dintr-un magazin online cu o frecventa de 2-3 ori pe an.

Conform Studiului National de e-Commerce, utilizatorii romani de Internet sunt multumiti de magazinele online autohtone, cel putin 75% dintre ei descurcandu-se cu usurinta in folosirea lor.

Principalul motiv pentru care romanii aleg sa cumpere un produs sau un serviciu de pe Internet il constituie comoditatea, peste 90% dintre raspunsuri indicand acest aspect. “Comoditatea este unul din factorii principali care declanseaza achizitiile online in Romania. Aceasta este apreciata in proportie de 90% ca fiind marele atu al online-ului. Este normal ca, intr-o perioada in care timpul poate fi redistribuit spre alte activitati, achizitia produselor cu care suntem deja obisnuiti sa nu mai prezinte o valenta subiectiva sau relaxanta”, a declarat Claudiu Gamulescu, Consultant Comert Electornic in cadrul underclick.ro.

In vederea realizarii acestui studiu au fost analizate peste 2.100 de magazine si circa 1.000 de produse din nomenclator.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content