Comertul de la A la Z
In septembrie, va oferim, alaturi de revista, Ghidul Practic pentru Comercianti, un material de referinta pentru retailerii independenti. Inceputul de an scolar ne-a inspirat sa construim un nou produs editorial pentru cei care ne impartasesc convingerea ca invatarea nu trebuie sa se opreasca niciodata.
Luati-l ca pe un abecedar al comertului, ca pe un suport pentru cei care vor sa plece la drum sau pentru cei care vor sa faca un bilant al afacerii lor, prin care sa-si evalueze magazinul intr-un mod obiectiv si profesionist. Sau, daca vreti, puneti-l in biblioteca si reveniti la el ori de cate ori aveti nevoie de o idee noua pentru magazinul dvs. sau de validarea unei decizii de business.
Am adunat informatii practice si sfaturi de la persoane care activeaza in comertul FMCG (consultanti, manageri) pentru a trece in revista cele mai importante lucruri legate de managementul magazinului si al resurselor umane, sortimentatie, marketing, comunicare in magazin si legislatia din domeniul comertului alimentar.
In plus, va oferim un instrument profesionist de marketing extrem de util pentru orice comerciant, indiferent de dimensiunea afacerii: Chestionarul pentru evaluarea satisfactiei clientilor magazinului (inserat la pag. 34). L-am gandit ca pe un proiect cap-coada, deoarece va punem la dispozitie atat chestionarul cat si mijloacele de analiza a informatiilor primite de dvs. de la clienti, cu sprijinul celor doi parteneri Magazinul Progresiv care au facut posibil acest demers: agentiile Mercury360 si Mercury Research.
Pentru ca ofensiva retelelor internationale de magazine s-a mutat in ultimii ani la coltul blocului, magazinele traditionale trebuie sa-si exploateze acum la maxim avantajele competitive: apropierea de clienti si flexibilitatea in stabilirea sortimentatiei. Sunteti inca pe drumul cel bun sau in pericol in fata retailerilor straini? Doar afland cum va percep clientii puteti gasi raspuns la aceasta intrebare.
Tot in Ghid veti gasi si un catalog al celor mai importanti furnizori pe 16 dintre principalele categorii de produse vandute in comertul traditional, precum si o radiografie a distributiei bunurilor de larg consum pe cele mai mari regiuni ale tarii. La final, vreau sa-mi exprim dorinta ca lectura acestuia sa va ghideze spre un viitor mai profitabil si spre noi perspective de dezvoltare a afacerii dvs.
Lectura placuta!
Pentru a vizualiza si descarca ghidul complet, apasa AICI!
Adaugă comentariu nou