FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Cine sunt castigatorii premiilor "Produsul Anului 2013"

Cine sunt castigatorii premiilor "Produsul Anului 2013"

Media Concept Store, agentia de media ce reprezinta in Romania proiectul “Produsul Anului”, a acordat premiile asociate acestei competitii, in cadrul unei Gale care s-a desfasurat la Hotel Hilton, in data de 9 mai.

Produsul Anului este cel mai amplu studiu realizat pe consumatorii romani,
in urma caruia este premiata inovatia in categoria bunurilor de larg consum.
Conceptul care anima ”Produsul Anului” a fost introdus in Franta in urma cu 26 de ani, este prezent in peste 35 de tari si se afla intr-o continua expansiune (incluzand SUA, India si Brazilia).

“Editia din 2013 marcheaza evolutia fireasca a conceptului, aflat la a 4-a editie in Romania, prin diversificarea categoriilor in comparatie cu anii trecuti, mergand chiar  catre deschiderea segmentului de produse pentru copii” a declarat Mihaela Paduraru, Project Manager din partea Media Concept Store pentru proiectul Produsul Anului Romania.

Consumatorii au votat
 
Studiul in urma caruia au fost desemnati castigatorii s-a desfasurat in luna aprilie 2013, pe un panel de 4.000 de consumatori romani cu varsta peste 18 ani, esantionul fiind reprezentativ la nivel national. Analiza datelor a fost realizata de catre compania de research EXACT Cercetare si Consultanta.

Obiectivul studiului este acela de a determina interesul consumatorilor pentru
produsele inovative. Astfel, 4.000 de consumatori romani au fost intervievati on-line, cerandu-li-se sa aleaga produsul cel mai atractiv, produsul cel mai inovativ si produsul care ii satisface cel mai mult. Produsul Anului este acela care cumuleaza cel mai mare punctaj la toate cele trei criterii : atractivitate, inovatie si satisfactie.

“Produsul Anului evalueaza jucatorii din FMCG din punctul de vedere al inovatiei, al atractivitatii si al satisfactiei. Indicele agregat obtinut pe baza celor 3 indicatori stabileste brandul care se afla pe primul loc in categoria in care activeaza. Rezultatele in categoriile care au intrat in competitie sunt foarte interesante si merita o analiza detaliata, deoarece ele arata atat care este brandul cu cea mai mare inovatie in categorie, cat ci si cea mai inovatoare categorie dintre cele participante in proiect”, a precizat Lacramioara Loghin, Managing Director al companiei de research EXACT Cercetare si Consultanta.

 

 

Castigatorii competitiei primesc dreptul de a utiliza logo-ul "Ales Produsul Anului" timp de 12 luni, incepand cu luna mai 2013, in orice tip de comunicare. Aceasta
recunoastere din partea consumatorilor romani vine ca o recomandare catre
restul consumatorilor, ce va ajuta produsul in cresterea volumului de
vanzari.

Eticheta rosie „Votat Produsul Anului®”comunicata de produsele castigatoare, atesta astfel noutatea si inovativitatea asa cum sunt ele reflectate de opiniile miilor de consumatori.

Anual, fiecare producator ce are in portofoliu un produs cu cel putin o inovatie se poate inscrie in competitie, in una sau mai multe categorii FMCG.
Juriul care a validat competitia a fost format din Cristina Guta, Sales Manager la Magazinul Progresiv – partener media al proiectului - Teodora Migdalovici, ambasador Cannes Lions in Romania, si Ana Paun de la Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorului si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania.

Reprezentantii companiilor care detin produsele premiate au fost invitati pe scena de catre Mihaela Paduraru, Project Manager Produsul Anului. Evenimentul a fost organizat de Media Concept Store la hotelul Athenee Palace Hilton din Bucuresti.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content