
Ce vanzari au raportat retelele de magazine pe 2010
Cele mai mari cresteri de vanzari raportate de companiile internationale din retailul FMCG local au fost inregistrate pe segmentul supermarketurilor.
Desi 2010 se anunta a fi anul discounterelor, numarul de deschideri de magazine de acest tip a fost mai mic decat cel al inaugurarilor de supermarketuri. Discountul a devenit insa tot mai bine reprezentat pe segmentul hypermarketurilor, pe care reteaua Kaufland s-a dovedit a fi, in 2010, cel mai expansiv retailer.
In total, doar 8 din cele mai mari 13 companii internationale active in comertul cu bunuri de larg consum din Romania au publicat cifrele de vanzari pe 2010 si dinamica fata de anul anterior. Companiile au raportat deja la Ministerul de Finante rezultatele financiare pe 2010, potrivit reglementarilor in vigoare, insa acestea vor fi publicate abia in toamna.
[click pentru marire]
Cine sunt cei mai mari comercianti FMCG la nivel mondial, dupa vanzarile raportate pe 2009:
[click pentru marire]
Adaugă comentariu nou