FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Ce oportunitati ofera piata bauturilor?(P)

Ce oportunitati ofera piata bauturilor?(P)

Doehler arata tendintele pe arome si produse din aceasta piata! Produsele naturale, sanatoase, cu un continut caloric scazut, premium sau economice sunt tendintele care au dominat piata de bauturi si food ani la rand. Pentru al treilea an consecutiv, compania Doehler ofera o analiza a tendintelor din piata bauturilor. In calitatea sa de producator de ingrediente naturale si sisteme de ingrediente, Doehler ia constant pulsul tendintelor, gratie departamentelor internationale de sensory & consumer research si locatiilor din intreaga lume.

Atunci cand vine vorba despre gusturi, castigatorii incontestabili sunt portocala, marul si mango. Aceste gusturi au fost pentru mult timp favorite pe categoria bauturilor, iar acest lucru este probabil sa ramana asa pentru multi ani de acum inainte.

Cu toate acestea, piata continua sa se diversifice si sa devina din ce in ce mai variata, consumatorul modern insistand sa descopere ofertele cele mai gustoase. Acesta este si motivul pentru care gusturile traditionale sunt deseori mixate cu cele noi si inovative. Tocmai de aceea pe rafturile magazinelor se gaseste un numar tot mai mare de combinatii neobisnuite de gusturi, precum portocala-ghimbir sau mar-lemongrass.

Nu exista nicio limita in nebunia de combinatii: tot ce poate fi combinat, va fi combinat. In acest proces, granitele intre diferitele categorii de bauturi dispar. Produse ce tin de stilul de viata, facute din bere si ice tea sau bautura energizanta si malt sunt doar doua exemple ale acestei tendinte, produse care isi croiesc calea prin vasta industrie a bauturilor.

In calitatea sa de producator de ingrediente naturale si sisteme de ingrediente, Doehler ia constant pulsul tendintelor, gratie departamentelor internationale de sensory & consumer research si locatiilor din intreaga lume. Acest lucru permite companiei sa dezvolte concepte inovative pentru industria bauturilor si alimentara, perfect adaptate la tendintele si nevoile diferitelor piete.

Produse inovative cu fructe la moda si gusturi extraordinare.

Fructele la moda precum nuca de cocos, socul si rubarbarul zguduie in acest moment rafturile cu bauturi ale Europei – si ofera varietati noi la aromele clasice. In special lansarea de produse cu gust de cocos a devenit un trend important in ultimii ani. Nu este vorba doar despre pulpa de cocos, ci si despre apa de cocos, care dau alimentelor si bauturilor o tenta exotica.

Doehler este mereu in cautare de varietati noi de gusturi si fructe pentru a descoperi un potential inovativ pentru clientii sai. Astfel Doehler a putut dezvolta o noua gama de arome care au la baza exotica capsuna alba (pineberry) ce ofera experienta unui gust unic: combinatia de ananas si capsuna.   

Deoarece capsuna alba are un aspect extraordinar si un profil unic de gust, are un potential de a deveni un nou trend. In calitate de specialist in ingrediente din fructe si legume, Doehler ofera si o gama larga de concentrate din sucuri de fructe exotice, in special  concentrate din suc clar si piureuri care pot fi folosite intr-o gama larga de bauturi si alimente.

Gustul de ceai: simplu sau combinat, o tendinta de crestere

La nivel mondial, ceaiul este bautura cu cel mai mare consum.
Gustul popular de ceai ocupa acum si alte categorii de bauturi. Concepte inovative cu arome de ceai, extracte de ceai si combinatii cu ice tea au prins viata intr-o gama larga de categorii de bauturi, printre care bauturi necarbonatate, bauturi energizante, produse lactate si beermix.

Doehler a cuprins marea varietate de ceaiuri intr-o gama noua de arome de ceai. Acestea variaza de la arome de Malty Assam si Ceylon dulce si aromat la  ceai din flori de iasomie cu aroma puternica de citrus si chiar arome de mate uscat si amarui si  de chai condimentat.

Pentru un gust autentic de ceai, renuntand la operatia de concentrare si adaosul de aditivi, Doehler ofera si infuzii puternice din ceai proaspat preparat. Pe langa diferitele infuzii de ceai, portofoliul Doehler cuprinde si infuzii preparate din plante, condimente si fructe. Datorita gustului autentic si intens, nu este nevoie de adaos de arome sau extracte.

Infuziile de ceai permit reclame cu claimul  “preparat din ceai proaspat”.
Pe langa infuzii de ceai rentabile pentru o usoara evidentiere a ice tea-urilor, Doehler ofera de asemenea infuzii de ceai premium. Acestea sunt produse cu cele mai bune frunze de ceai, ceea ce inseamna ca pot fi promovate pe eticheta produsului finit atat soiul cat si tara de origine.

Doehler a mai dezvoltat bauturi inovative din ceai asemanatoare infuziilor de ceai. Acestea se intind de la ice tea-uri si ice tea-uri premium la true tea-uri – cea mai pura forma de gust de ceai.

Ia-ti energia intr-un mod natural: un  nou trend

Bauturile energizante au fost printre cele mai dinamice si de succes bauturi pentru multi ani, iar consumatorii sunt departe de a-si fi potolit setea de bauturi energizante.

In orice caz, consumatorii sunt inca insetati de noi varietati de gusturi, mai ales cei carora in trecut nu le placea gustul clasic de bautura energizanta.
Acesta este motivul pentru care piata de energizante s-a diversificat foarte rapid in ultimii ani.

Mai revigoranta, mai la moda, mai naturala: asta cauta consumatorii la bautura lor energizanta. Ca este vorba de bauturi energizante cu sucuri de fructe premium, bauturi energizante din malt cu ingrediente naturale, sau bauturi energizante cu gusturi noi cu surse naturale de energie oferite de ceai si cafea, Doehler satisface cererea consumatorului  de 100% eficienta, 100% naturalete si 100% gust cu noua sa generatie de bauturi energizante.

Bauturile din malt: O moda atat pentru tineri cat si pentru cei varstnici

Bauturile din malt au in prezent statutul de produs de nisa. Consumul global pe acest segment este de 2 mld. de litri.

Substantele nutritive valoroase pe care maltul le contine furnizeaza organismului  o sursa naturala de energie. Acest lucru permite mai multe posibilitati de pozitionare in piata precum:
•    bauturi cu continut scazut de malt ce pot fi pozitionate ca  bauturi racoritoare light sanatoase,
•    bauturi cu continut ridicat de malt, si in combinatie cu suc de fructe, pot fi izotonice, ceea ce le face ideale ca bauturi sportive.
•    bauturi din malt pur cu adaos de componente functionale ce pot fi oferite ca bauturi nutritive.

Fie ca are gust de lamaie sau afine, aceasta bautura moderna si revigoranta si-a crescut popularitatea  devenind preferata tinerilor si varstnicilor deopotriva. Datorita beneficiilor pe care le are, este ideala si pentru copii, mereu in cautarea unor bauturi gustoase, sanatoase si cu un continut redus de zahar si calorii.

Inainte, producatorii de bere erau cei care produceau bauturi din malt, deoarece ei aveau tehnologia si experienta necesare pentru procesul de extragere a maltului.

Acum, cand Doehler ofera un portofoliu de baze din malt clare, filtrate si concentrate, toti producatorii de soft drink pot avea acces la acest segment de piata.  

Stilul de viata intalneste traditia: cocktailurile la moda pe baza de mixuri din vin

Cidrul si mixurile din vin sunt in prezent doua bauturi alcoolice la moda.
O senzatie de gust total noua si revigoranta se creeaza prin combinarea cu arome la moda cum sunt aromele de cocktail.

Indiferent daca este vorba de Mojito, Strawberry Margarita, sau Bombay Crushed, cocktailurile cu o baza de vin sau cidru sunt foarte la moda! Mixurile inovative din vin si bauturile cu cidru mai pot fi dezvoltate si prin folosirea ghimbirului  sau a componentelor energizante din sucurile si bucatile de fructe.

Doehler ofera nu numai cidru si vinuri din fructe, ci si arome alcoolstabile, arome naturale de fructe si cocktailuri si componente energizante, cum ar fi bucatile de fructe.

Totul dintr-o singura sursa: de la aroma la conceptul de bauturi inovative.

In calitate de lider inovator in industria alimentelor si a bauturilor, Doehler cunoaste nevoile diferitelor piete si ale diversilor consumatori, motiv pentru care dezvolta constant concepte de produse adaptate la cele mai diverse piete locale.

Datorita abordarii sale integrate, Doehler ofera totul dintr-o singura sursa: de la prima idee de produs pana la compusi adaptati ale caror ingrediente sunt bine echilibrate.

Nu exista nici o cale mai usoara si mai sigura pentru realizarea de inovatii pentru clientii nostri.

De ce Döhler:

Cu sediul central in Darmstadt/Germania, DoehlerGroup este producator mondial, promotor si furnizor de ingrediente naturale, sisteme de ingrediente si solutii integrate pentru industria alimentara si cea a bauturilor.
In Romania este prezent in industria bauturilor (alcoolice, racoritoare) si alimentara (dairy&ice cream, confectionary) si colaboreaza cu majoritatea producatorilor importanti din aceste industrii.

La nivel mondial DoehlerGroup are 23 de unitati de productie, 48 de birouri de vanzari si centre de aplicatii, asa cum este si Doehler Romania,  precum si activitati de vanzare in peste 130 de tari.
Cu 350 angajati pe partea de R&D si alti 3000 de angajati dedicati, ofera partenerilor sai solutii integrate pentru industria alimentara si cea a bauturilor, pornind de la idee  pana la implementarea ei in piata.

Date de contact:
Str. Industriilor, Nr. 23
077040 Com. Chiajna, Jud. Ilfov
Romania
Tel.: +40 21-2066144
Fax: +40 21-3173313
www.doehler.com

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content