Cataloagele retailerilor, rar vizate in strategiile de promovare | Progresiv

Categoria detergentilor si produselor de curatat are o reprezentare de proportii mici in cataloagele promotionale, numai 3% din totalul produselor promovate in ultimii doi ani. Cu toate acestea, in intervalul iunie 2008 - mai 2009, fata de intervalul iunie 2007 - mai 2008, produsele de curatat au cunoscut o crestere cu 4% a numarului de aparitii in cataloage in cadrul categoriei detergentilor si produselor de curatat, in detrimentul produselor pentru spalare. Cataloagele retailerilor, rar vizate in strategiile de promovare

Dintre produsele de curatat, cele mai raspandite in cataloagele retailerilor sunt cele universale, urmate de produsele de ingrijire a toaletei si produsele pentru spalat vase. Ultimii doi ani nu aduc schimbari majore in cadrul ponderii pe care o au aceste categorii.

Dintre detergentii pentru vase, penetrarea cea mai mare in cataloagele promotionale o au cei lichizi. Detergentii speciali pentru masini de spalat vase apar foarte putin, inregistrandu-se aproximativ 30 de produse de acest fel in ultimul an.
Magazinele cash&carry sunt cele care obisnuiesc sa promoveze cel mai mult, in ultimii doi ani, detergentii pentru vase in cataloagele promotionale. Hypermarketurile s-au axat mai putin in ultimul an pe promovarea acestei categorii, in schimb discounterii au inclus mai multe insertii pentru detergentul de vase in pliantele promotionale.

Se promoveaza ambalajele mari

Gramajele cele mai promovate in cazul detergentilor lichizi sunt cele de 0,5  si 1 litru. Din punct de vedere al evolutiei pretului in timp, pretul mediu al detergentului lichid la 1 litru a fost, in perioada iunie 2008 - mai 2009, de 3,09 lei, in crestere cu 7% fata de iunie 2007 - mai 2008. De asemenea, in perioada iunie 2008 - mai 2009 pretul mediu al detergentului abraziv de vase la 500 grame a fost de 3,3 lei, inregistrand o crestere de 10% fata de perioada precedenta.
In ultimul an se poate observa ca numarul pachetelor promotionale a crescut considerabil pentru detergentul de vase, inregistrandu-se o diferenta de opt procente intre perioada iunie 2007 – mai 2008 si anul urmator.
De asemenea, au crescut si aparitiile marcilor private pe aceasta categorie de produse, ele ajungand de la 6% in anul precedent, la 10% in ultimele 12 luni.

Brandurile din portofoliu Reckitt
Reckitt își restructurează portofoliul pentru a-și asigura o creștere accelerată
Grupul Reckitt Benckiser anunță un nou proces de reorganizare a companiei în vederea generării unei creșteri acelerate. Acesta prevede o...
angajati fericiti
Săptămâna de muncă de patru zile în România: cum o aplicăm și avantajele sale
În domeniul dinamic al forței de muncă, căutarea echilibrului între viața profesională și cea personală a condus la noi forme de organizare...
AAylex One restaurant Cocorico in parteneriat cu Auchan
AAylex ONE deschide primul restaurant Cocorico în parteneriat cu Auchan
Grupul AAylex ONE, producătorul brandului de carne de pui Cocorico, demarează un parteneriat cu Auchan Retail România și lansează un nou concept...
ATAC Galati Atac by Auchan hipermarket discounter hiperdiscounter deschidere magazin nou. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
ATAC by Auchan ajunge la cel de-al cincilea magazin
Auchan deschide un nou magazin ATAC Hiper Discount, formatul cu cele mai mici prețuri al rețelei, în Galați, după unitățile inaugurate în...
Logistica Supply chain colete transportatori firma de curierat. Colete trimise de la magazine si parteneri. Vezi pe revistaprogresiv.ro.
Packeta România ajunge la 1.800 magazine online și selleri parteneri
Packeta România, platformă digitală globală pentru ecommerce, parte din Packeta Group, anunță extinderea rețelei de magazine online și...
Nestle_rezultate financiare primul semestru 2024
Nestlé România, creștere organică de trei ori mai mare decât media grupului
Grupul Nestlé a înregistrat pentru primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 45 de miliarde de franci elvețieni, marcând un avans...