
Casete cadou de la Dove
Casete cadou de la Dove
Dove lanseaza incepand cu luna februarie patru casete de cadou destinate femeilor: Renewing Care Ritual, Silky Care Ritual, Velvet Care Ritual si Intense Repair Ritual. Setul Renewing Care Ritual contine sapunul-crema Dove Gentle Exfoliating, gelul-crema de dus Dove Visible Care Renewing si un burete de lufa.
Silky Care Ritual este un set de cosmetice intr-o geanta pentru cosmetice ce contine: sapunurile-crema Dove Silk si Dove Velvet, gelul crema de dus Dove Visible Care Softening, deodorantul Dove Silk Dry si crema de corp Dove Silk Body Cream. Velvet Care Ritual cuprinde gelul-crema de dus Dove Supreme Cream Oil Luscious Velvet, crema de maini Dove Intensive Cream si o floare pentru dus. Caseta Intense Repair Ritual este destinata ingrijirii parului.
Kraft Foods lanseaza promotia Milka-Jacobs
Kraft Foods Romania lanseaza promotia Milka-Jacobs: un pachet promotional in trei variante, ce contine o cafea Jacobs Krönung in ambalaj de 250g, doua tablete Milka la 100g fiecare (cu diverse arome) si un accesoriu oferit cadou, care poate fi o brosa, o esarfa sau o geanta de cumparaturi.
Lansarea este sustinuta de o ampla campanie multimedia pe TV, in presa, in mediul online, la punctele de vanzare si prin panotaj stradal. Pretul recomandat de vanzare al pachetului promotional este de 23,36 de lei.
Lipton isi imbogateste portofoliul cu doua game de ceai
Lipton a lansat pe piata din Romania o inovatie pe segmentul de ceai verde si ceai alb, in formatul unic pliculete piramidale - Lipton Green si Lipton White. Inovatia consta in eliminarea gustului amarui specific acestor tipuri de ceai, fara a pierde insa beneficiile plantelor.
Noua gama de ceai verde se gaseste pe piata in variantele Green Mandarin Orange (cu bucatele de mandarina si portocala) si Green Intense Mint (cu frunze de menta), la pachete cu 20 de pliculete piramidale. Gama de ceai alb propune consumatorilor 2 sortimente: White Raspberry (zmeura) si White Pomegranate (rodie), la pachete de 20 de pliculete piramidale.
Lansarea va fi sustinuta de o campanie media, dar si de activitati promotionale in magazin. Vorbind despre evolutia diviziei de ceai in Romania, dar si in regiune, Daniel Barbulescu, Manager Categorie Ceai Lipton, spune ca „dintre toate categoriile de produse aflate in portofoliul Unilever, ceaiul a avut cele mai bune performante in 2010”. In Romania, consumul, desi pe un trend pozitiv, este totusi scazut, de circa 30 de litri anual per capita, de 10 ori mai mic decat cel de cafea si mult sub tari precum Polonia, cu 30 de litri anual per capita, sau Rusia, cu 50 de litri anual per capita.
Berea Ciucas are o noua imagine
In perioada decembrie 2010 - aprilie 2011, Ciucas deruleaza o ampla campanie de comunicare sub sloganul „Ciucas- berea favorita a naturii”. Aceasta a fost lansata ca urmare a unui proces amplu de cercetare a modului in care consumatorii percep berea, marcand totodata redefinirea imaginii produsului.
Vor fi derulate actiuni de promovare atat in locatii de tip HoReCa, cat si in celelalte tipuri de locatii in care este listat brandul Ciucas, iar natura activarilor va depinde in foarte mare masura de gradul de cunoastere a brandului de catre consumatorii si furnizorii din fiecare zona. Campania include un spot TV care va rula pe cele mai importante statii TV din tara, cat si panotaj stradal in marile orase si pe cele mai importante drumuri judetene.
Prin redefinirea imaginii produsului, eticheta Ciucas are o infatisare mai apropiata de specificul berii, in tonuri de verde si maro - culori asociate cu natura. La randul sau, cerbul este in continuare parte din identitatea vizuala Ciucas. Varianta PET de 2 litri din material Polyshield asigura berii o valabilitate de pana la patru luni si jumatate. Berea Ciucas, aflata in portofoliul Ursus Breweries, mai poate fi gasita in noul ambalaj si la doza de 0,5 litri si sticla de 0,5 litri, cu eticheta metalizata.
Produsele Mutti intra in portofoliul General Parma
Incepand cu februarie 2011, compania General Parma Food SRL preia importul si distributia produselor Mutti pentru Romania.
Sortimentul cuprinde pulpa de rosii, concentratul de rosii , dublu si triplu concentrat de rosii , rosii decojite sau pasate si sos de rosii pentru paste si pizza.
Producatorul italian Mutti , cu o cifra de afaceri de 118 milioane de euro in 2009, este in prezent numarul unu pe piata din Italia pe segmentul sosurilor rosii, avand o cota de 45,5% pe sub-segmentul concentratelor de rosii si 25,5% din piata pulpei de rosii. Mutti se numara printre cele mai vechi afaceri de familie din zona Parma (Italia), avand o istorie de circa 100 de ani.
6 produse noi in gama de produse congelate Minut
Agroalim Distribution a anuntat extinderea gamei de produse congelate Minut cu doua foitaje de patiserie, cartofi, cascaval pane si burta de vita prefiarta.
Din aluatul foitaj la 800g si foile de placinta la 400g se pot prepara atat produse dulci cat si sarate. Cascavalul pane Minut este disponibil intr-un ambalaj de 200g, fiind un produs care se pregateste foarte usor si rapid.
La randul lor, noii cartofi congelati sunt disponibili in doua forme: cartofi clasici congelati, in punga de 2,5 kg, si wedges (cartofi condimentati) la 750 g. Agroalim a adus pe piata si Burta de vita, fideluta, prefiarta si congelata, in ambalaj de 900 g. Lansarile sunt sustinute prin insertii in reviste si brosuri si oferte promotionale pentru comercianti. Minut este un brand propriu Agroalim.
Producatorul austriac Mautner Markof a intrat pe piata locala
Producatorul austriac Mautner Markof, cu o vechime de circa 150 de ani pe piata, a decis sa intre in Romania incepand cu ianuarie 2011. Din portofoliul sau de produse care contine mustar, maioneza, hrean, otet-uri, dressing-uri pentru salate si siropuri din fructe, primele lansate la nivel local vor fi siropurile in ambalaj PET la 0,7 l si 1,5 l.
Pe langa linia clasica de siropuri din zmeura si visina, noutatea cu care compania se prezinta pentru prima data pietii romanesti sunt cele 2 game noi de produse, la PET 0,7 l: siropuri de fructe cu 0% adaos de zaharuri: Zmeura, Piersica-Maracuja, Coacaze negre si gama „Morgenzauber Sirup” (Portocale, Multivitamine, Merisor), lansata in 2009.
Gama de siropuri Mautner Markhof este importata si distribuita de firma Kucky Exim. SRL din Bucuresti - o companie cu experienta in distributia siropurilor si a sucurilor din fructe, activa din anul 1992.
L’Oreal lanseaza laptele de corp Garnier Intensive 7days
Garnier lanseaza laptele de corp imbogatit cu L-Bifidus, creat pentru o hidratare intensa a pielii, care persista si dupa 7 zile de la ultima aplicare, potrivit unui comunicat al companiei L’Oreal.
L-Bifidus este un ingredient activ, recunoscut in lumea cosmetica si dermatologica mai ales pentru capacitatea sa hidratanta. Noul produs este disponibil intr-un ambalaj de 250 ml si are un pret recomandat de 12 lei. Gama Garnier Intensive 7days cuprinde lapte hidratant cu extract de Aloe Vera pentru o piele normala, lapte calmant cu extract de miere pentru pielea uscata sau sensibila, lapte reparator cu unt de Karit pentru pielea foarte uscata, lapte ultracalmant cu ulei de mango si lapte emolient cu unt de cacao.
17 truse si genti cadou cu produse de ingrijire de la Henkel
In perioada martie-aprilie 2011 Henkel va oferi o serie de 11 truse-cadou si 6 genti-cadou cu produse ale marcilor Fa, Gliss, Syoss si Schauma.
Trusele-cadou contin intre doua si trei produse cu preturi recomandate cuprinse intre 11,38 si 28,64 lei.
Gentile-cadou contin acelasi numar de produse, toate acestea fiind insotite de o perie de par oferita cadou si avand preturi recomandate cuprinse intre 14,27 de lei si 28,20 de lei.
Patru produse noi Heidi Gourmette
Compania Heidi Chocolat a lansat tabletele de ciocolata premium Gourmette in patru variante: Orange & Seeds (portocale si miez de nuca), Hazelnuts & Raisins (alune si stafide), Almond & Cherry (migdale si cirese), Cocoa & Coffee (cacao si cafea). Inovatia produsului consta in faptul ca ingredientele nu sunt amestecate in ciocolata, ci presarate deasupra ei.
La nivelul ambalajului, inovatia este reprezentata de fereastra transparenta. Noile produse sunt promovate prin campanii la punctele de vanzare si in mediul on line. Heidi Gourmette are un pret recomandat de vanzare de 5,8 lei.
Heidi Chocolat, companie detinuta de grupul elvetian Confisseur Laederach, este un producator important de ciocolata premium in Romania, avand peste 300 de angajati si aproximativ 30 de piete de export.
Adaugă comentariu nou