FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Bugete de media cu rezultate directe in vanzari (P)

Bugete de media cu rezultate directe in vanzari (P)

Numar de consumatori atinsi versus numar de consumatori convinsi? Este o intrebare pe care o punem atat in etapa de bugetare a planului promo, cat si in etapa de raportare si evaluare.

Noile  servicii Business to Business Xample si Inmedio TV, prezente in  reteaua nationala de magazine Inmedio, Relay si 1 Minute propun o abordare directa si eficienta a alocarii bugetelor de promovare la punctul de vanzare, pentru a putea cuantifica la final cati consumatori au fost convinsi de mesaj si au ajuns sa cumpere serviciile sau produsele promovate.

 

In cazul promotiilor sau activitatilor de sampling, platforma permite un control absolut si direct asupra numarului de premii sau mostre oferite de catre asistentii de vanzari. Toate premiile sau mostrele apar pe bonurile de casa.

In plus, reteaua permite o mare adaptabilitate a campaniilor. Daca cifrele, monitorizate in timp real, nu sunt conform asteptarilor, se poate interveni pe mesaj, pe numarul de afisari sau chiar pe formarea asistentilor de vanzari.

Reteaua are acoperire nationala in sute de magazine si poate atinge 2,4 milioane de potentiali consumatori in fiecare luna si permite o targetare precisa a consumatorilor doriti, in functie de date demografice, momentul cumpararii, obiceiuri de cumparare, locul cumpararii etc.

Asistentii de vanzare sunt motivati si pregatiti pentru a oferi consumatorilor recomandari si o experienta de retail valoroasa.

Pentru mai multe informatii despre noile platforme media urmati link-urile de mai jos:

Prezentare serviciu Xample: click AICI
Prezentare Inmedio TV: click AICI

sau contactati-ne:

LS Travel Retail Romania
Ramona Seitan
Mobil: 0749 222 550
E-mail: ramona.seitan@lsromania.ro

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content