FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Aproape 45 de milioane de euro pentru specialitatile de cafea

Aproape 45 de milioane de euro pentru specialitatile de cafea

Specialitatile de cafea raman, pentru moment, o nisa din piata de cafea, cu o cota de piata volumica de 21% si 18% valorica, in perioada decembrie 2009 - noiembrie 2010.

In ceea ce priveste evolutia vanzarilor, tendinta pentru anul trecut a fost una de scadere, cu exceptia perioadei de vara, cand vanzarile au marcat un reviriment, atat in valoare, cat si in volum, fata de restul anului. In rest categoria ramane consolidata, aproape toate vanzarile fiind realizate de primii cinci jucatori (Nestlé, Kraft, Tymbark Maspex, Strauss si marcile private/ branduri exclusive) si, respectiv, primele cinci branduri (Nescafé, Jacobs, La Festa, Doncafé, si Tchibo). Cat despre ponderea vanzarilor pe canale, aceasta este in favoarea comertului traditional, cu 57,8% in volum vanzari si 63% in valoare vanzari, in perioada decembrie 2009 - ianuarie 2010.  

Cel mai vandut tip de specialitate de cafea este de departe 3in1 cu 70% volum vanzari si 68,2% valoare vanzari, urmat de Cappuccino si Frappe.

Categorii cu potential de asociere la raft:

  • condimente pentru cafea;
  • indulcitor artificial;
  • dulciuri de impuls;
  • produse de patiserie;
  • inghetata;
  • frisca si lapte pentru cafea;
  • presa.


 

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content