FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Ambalajele: investitii pe termen lung

Ambalajele: investitii pe termen lung

Documentarea pentru suplimentul editorial dedicat produselor proaspete si ambalajelor a scos la iveala preocuparea industriei alimentare atat pentru imbunatatirea produselor, cat si a ambalajelor acestora.

Din acest motiv, veti observa, suplimentul pune de aceasta data un accent mai puternic pe studiile de caz dedicate diferitelor solutii de ambalare implementate de procesatorii romani.

Desi Romania se afla la inceput pe acest drum, semnalele sunt incurajatoare. Producatorii si furnizorii de solutii in domeniul ambalajelor invata, impreuna. Pe de alta parte, o alta concluzie care s-a desprins in urma discutiilor cu jucatorii din aceste domenii se refera la nevoia de educare a consumatorului si in materie de ambalare.

Educare la care trebuie sa participe, in egala masura, producatorul, furnizorul solutiei de ambalare si comerciantul. Pana la urma, retailerul este un beneficiar major al ambalajelor: ofera siguranta produsului din toate punctele de vedere, au o contributie covarsitoare in reducerea costurilor de operare, ofera valoare adaugata si imbunatatesc semnificativ imaginea produselor la raft sau in vitrina frigorifica.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content