Vrea sau nu, Auchan Franta intra in batalia preturilor | Progresiv
Auchan Franta va investi 200 milioane de euro in reducerea preturilor in urmatorii doi ani, scrie Le Blog Mulliez. La decizie au “contribuit” si performantele slabe ale formatului hypermarket anul trecut, o divizie vitala pentru francezi pentru ca reprezinta peste 75% din vanzarile sale in Franta.
In acest sens, chiar in urmatoarele zile, retailerul va lansa un catalog promotional care va fi “deosebit de agresiv”. Pe termen lung, reducerile drastice de pret vor fi facute inevitabil in detrimentul profitului, prin reducerea adaosului comercial.
In ultimii ani, Auchan a pierdut teren in fata rivalilor sai Leclerc, Carrefour si Casino, a caror strategie de marketing si comunicare a fost focusata aproape exclusiv pe pret. “Auchan a experimetat un an negru in 2013, cu vanzari mai mici cu 2,6% fata de anul precedent si 10 magazine intr-o situatie foarte dificila”, potrivit Vincent Mignot, managerul general al Auchan Franta.
Anuntul vine si pe fondul recentei restructurari a diviziei de top management, care a vizat mai multe pozitii cheie. In urma acestui proces, au fost desfiintate aproximativ 300 de locuri de munca.





