Vlad, Selgros: Distinctia dintre en gros si en detail dispare | Progresiv

Directorul executiv al retelei de magazine cash&carry Selgros, Alexandru Vlad, considera ca distinctia intre en gros si en detail este invechita si ar trebui sa dispara din legislatie, in conditiile in care in piata nu mai exista o astfel de diferentiere clara intre formele de comert. Vlad, Selgros: Distinctia dintre en gros si en detail dispare

”Fiecare client, indiferent ca este business-to-business sau business-to-client, cumpara de acolo de unde gaseste marfa de care are nevoie la pretul de care are nevoie. Din punctul acesta de vedere, legislatia trebuie sa vina si sa recunoasca ceea ce se intampla de ani de zile atat in vestul Europei cat si la noi,  faptul ca en gros si en detail sunt concepte perimate”, a declarat Alexandru Vlad la Conferinta Progresiv editia a 14-a, desfasurata in perioada 12-14 martie la Sinaia.

Alexandru Vlad a mai vorbit la Sinaia despre tendintele actuale si viitoare din comertul modern, precum cresterea importantei comertului online, utilizarea smartphone-urilor pentru plata cumparaturilor, cresterea importantei serviciilor si a produselor locale in retailul modern

Ai lipsit de la editia din acest an a Conferintei Progresiv? Vezi albumul foto complet pe contul nostru de Facebook. 

valentines day trandafiri flori cadour cuplu ziua indragostitilor tazz vanzari sex shopuri. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Tazz: Trandafirii si lalelele albe, cele mai comandate flori de Valentine’s Day
Trandafirii si lalelele albe sunt cele mai comandate flori de Valentine’s Day în cadrul platformei Tazz by eMAG, achiziționată anul trecut de...
Un fost executiv Cora, promovat în cadrul Freshful by eMAG. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Un fost executiv Cora, promovat în cadrul Freshful by eMAG
Cu o experiență de peste 20 de ani în industria de retail, Anca-Maria Popescu a preluat rolul de Head of Buying Fruits & Vegetables, Meat,...
Alimentele continuă să se scumpească. Prețuri cu peste 2% mai mari după primele trei luni ale anului
2025 a început cu un nou val de scumpiri
Prima lună a acestui an a venit la pachet cu o creștere medie a prețurilor de 5%, mare parte din alimentele incluse în analiza Institutului...
Nestle anunt performanta financiara 2024, foto Silvia Sticlea detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Nestlé România, „creștere sănătoasă” în 2024
Nestlé România a continuat trendul de creștere și a încheiat anul 2024 cu o creștere organică de 4,5% la nivelul cifrei de afaceri, peste...
Exonia investește 1,7 mil. euro într-o nouă fabrică de hârtie cerată, prima de acest fel din estul Europei. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Exonia investește 1,7 mil. euro într-o fabrică de hârtie cerată
Grupul Exonia, unul dintre principalii jucători din industria ambalajelor din România, a investit aproximativ 1,75 milioane de euro într-o...
Lidl inaugurează un nou magazin în județul Brașov. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl inaugurează un nou magazin în județul Brașov
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Hărman, județul Brașov. Noul magazin Lidl din comuna Hărman,...