Vlad, Selgros: Distinctia dintre en gros si en detail dispare | Progresiv

Directorul executiv al retelei de magazine cash&carry Selgros, Alexandru Vlad, considera ca distinctia intre en gros si en detail este invechita si ar trebui sa dispara din legislatie, in conditiile in care in piata nu mai exista o astfel de diferentiere clara intre formele de comert. Vlad, Selgros: Distinctia dintre en gros si en detail dispare

”Fiecare client, indiferent ca este business-to-business sau business-to-client, cumpara de acolo de unde gaseste marfa de care are nevoie la pretul de care are nevoie. Din punctul acesta de vedere, legislatia trebuie sa vina si sa recunoasca ceea ce se intampla de ani de zile atat in vestul Europei cat si la noi,  faptul ca en gros si en detail sunt concepte perimate”, a declarat Alexandru Vlad la Conferinta Progresiv editia a 14-a, desfasurata in perioada 12-14 martie la Sinaia.

Alexandru Vlad a mai vorbit la Sinaia despre tendintele actuale si viitoare din comertul modern, precum cresterea importantei comertului online, utilizarea smartphone-urilor pentru plata cumparaturilor, cresterea importantei serviciilor si a produselor locale in retailul modern

Ai lipsit de la editia din acest an a Conferintei Progresiv? Vezi albumul foto complet pe contul nostru de Facebook. 

Tazz, creștere de 37% a partenerilor din retail. Planurile aplicației de food delivery includ listarea Profi, Penny și Carrefour
Tranzacție în piața de food delivery: Tazz este cumpărat de Wolt
Tazz, una dintre cele mai importante platforme de livrare din România, parte a grupului eMAG, anunță încheierea unui contract privind achiziția...
Ionut Ardeleanu Director General Auchan Retail Romania
Ionuț Ardeleanu, Auchan: Anul viitor, expansiunea va fi concentrată pe francize
Cu o rețea de 440 de magazine la nivel național sub mărcile Auchan, ATAC, My Auchan, Simply și Auchan Go, care servesc în medie, peste 350.000...
comert electronic
ARMO: Comerțul electronic din România ocupă locul 3 în Europa Centrală și de Est
România se clasează pe locul 3 între statele membre UE din Europa Centrală și de Est în ceea ce privește valoarea comerțului electronic,...
Mondelez
Mondelēz International, plan de investiții de 30 mil. euro pe piața locală
Mondelēz International, producătorul unor branduri precum Oreo și Philadelphia, a alocat un buget de investiții de aproximativ 30 de milioane de...
Punctul de vedere al Mega Image vizavi de angajamentele asumate pentru preluarea Profi
Mega Image vrea să asigure stabilitate prin angajamentele propuse pentru preluarea Profi
Mega Image anunță definitivarea angajamentelor care să asigure o bună funcționare a pieței, după ce autoritatea de concurență va aproba...
risipa alimentara legislatie actualizata de Guvern
Munch a salvat de la risipă trei milioane de pachete cu mâncare, la nivel de grup
Munch, aplicație care ajută la reducerea risipei alimentare, a atins un nou reper important: salvarea a trei milioane de pachete de mâncare de la...