Ursus Breweries, rezultate bune in conditii de piata dificile | Progresiv

Ursus Breweries a reusit sa-si majoreze cota de piata in decursul anului financiar precedent cu 4%, ajungand la nivelul de 32%, (conform MEMRB Retail Audit) consolidandu-si  astfel pozitia de lider de piata. Ursus Breweries, rezultate bune in conditii de piata dificile

 Ca urmare a conditiilor dificile din mediul economic, a declinului puterii de cumparare si pe fondul unui an cu temperaturi neobisnuit de mici, piata berii din Romania a scazut cu aproape un sfert, respectiv 24% vs. aceeasi perioada a anului precedent.
In aceste conditii dificile de piata, Ursus Breweries a reusit sa-si mentina vanzarile, astfel incat scaderea organica a volumelor sale a fost de 13%. Venitul pe hectolitru a crescut cu 9% la o rata de schimb medie, cu toate ca profitul brut a scazut pe fondul reducerii volumelor si a deprecierii in urma investitiilor efectuate in anul precedent.

Acest rezultat pozitiv se datoreaza unui portofoliu de marci puternice, cu pozitie de lider in aproape fiecare segment de pret, un portofoliu echilibrat format din marci romanesti si internationale. In egala masura strategia de vanzari, axata pe canalele de distributie HoReCa si marile lanturi de hipermarket-uri a determinat o evolutie buna a vanzarilor in aceste segmente.

Timisoreana continua sa fie berea favorita a romanilor, fiind cea mai bine vanduta bere din Romania si liderul clar al pietei. In acest an si-a crescut si avantajul de piata pe care il are fata de competitori.

In acelasi timp, URSUS si-a crescut cota de piata in segmentul premium, mai mult de 4 din 10 beri premium consumate in Romania fiind URSUS. Berea si-a recastigat in fata consumatorilor statutul de “cea mai buna bere din Romania” dupa lansarea noului ambalaj si a campaniei “Ambitie”.

Compania a relansat cu succes marca Azuga, triplandu-i cota de piata. In segmentul super-premium atat Peroni cat si Pilsner Urquell au castigat cota de piata.

“Traim ” pe piata berii din Romania, acest an financiar reprezentand o granita dintre cresteri fara precedent si scaderi fara precedent. Ai nevoie de radacini puternice pentru a trece cu bine peste astfel de schimbari dramatice. In cazul nostru aceste radacini sunt date de marcile puternice pe care le-am cladit de-a lungul timpului, de atentia si dedicatia fata de clienti si consumatori si, nu in ultimul rand, de echipa noastra, pasionata de a face lucrurile cum trebuie. Aceste elemente vor continua sa ne impulsioneze, astfel incat povestea sa mearga mai departe  pe drumul pe care il avem de parcurs”, a declarat Andrei Haret, Presedinte Interimar Ursus Breweries.
 
Ursus Breweries, subsidiara a SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producatori de bere din Romania. Compania are sediul central in Bucuresti si detine patru fabrici de bere in Cluj-Napoca, Timisoara, Buzau si Brasov, avand peste 1.700 de angajati. Marcile Ursus Breweries sunt: URSUS, Timisoreana, Ciucas, Azuga, Stejar, Redd’s, Peroni Nastro Azzurro, Pilsner Urquell si Miller.

SABMiller plc este una dintre cele mai mari companii de bere din lume, cu participatii in societati producatoare de bere sau acorduri de distributie pe 6 continente.

Marcile Grupului includ beri premium internationale, cum ar fi Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell, precum si o gama exceptionala de marci locale cu pozitii de lider, precum Aguila, Castle, Miller Lite, Snow si Tyskie. SABMiller plc este, de asemenea, una dintre cele mai mari companii din lume care imbuteliaza produse Coca-Cola.
 

August magazin Burebista nr 2
August vrea cele 87 de magazine Profi la care Mega Image trebuie să renunțe
Retailerul August, business deținut de foștii proprietari ai rețelei Pronto Express, a intrat în cursa pentru cele 87 de magazine Profi la care...
ținte reciclare 2025 pentru România potrivit reglementărilor UE
Obiectivele de reciclare a deșeurilor de ambalaje, crescute din 2025
1 ianuarie 2025 este data de la care ținta de valorificare globală a deșeurilor de ambalaje va crește de la 65% la 70%, iar cea de reciclare de...
Logo magazin Lidl, fatada de sticla a unei locatii Lidl Romania, discounter activ pe piata din Romania
Lidl România organizează o nouă colectă de alimente 
Lidl România, în parteneriat cu Rețeaua Băncilor pentru Alimente din România, organizează cea de-a unsprezecea colectă de alimente, în...
analiza sierra quadrant blocaj financiar intarziere plata facturi
NextUp: 2024, un an al haosului fiscal care descurajează investițiile IMM-urilor
Anul 2024 a fost marcat de o instalabilitate legislativă profundă, cu schimbări fiscale dese, ceea ce a generat o stare de incertitudine majoră...
evolutia economiei blocului comunitar
CFA România: Indicatorul de Încredere Macroeconomică a scăzut la niveluri atinse doar în pandemie
Indicatorul de Încredere Macroeconomică al Asociației CFA România a scăzut în luna noiembrie, cu 13,5 puncte până la valoarea de 31,4 puncte...
angajati loc de munca
Un nou job și o mărire salarială, principalele obiective ale angajaților români pentru 2025
Stabilitatea locului de muncă, salariul și beneficiile extrasalariale, precum și echilibrul între viața personală și cea profesională...