URBB anunta numirea lui Roccos Cosmatos in functia de VP Marketing | Progresiv

United Romanian Breweries Bereprod (URBB) l-a numit pe Roccos Cosmatos in functia de Vice-Presedinte de Marketing al companiei. In aceasta calitate, Roccos Cosmatos va conduce dezvoltarea si implementarea strategiei de marketing pentru toate marcile companiei: Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness, Granini si Bilbor. URBB anunta numirea lui Roccos Cosmatos in functia de VP Marketing

Roccos Cosmatos il urmeaza in functia de Vice-Presedinte Marketing al United Romanian Breweries Bereprod (URBB) pe Doron Zilberstein, al carui mandat s-a incheiat anul acesta.

Noul Vice-Presedinte de Marketing al URBB are peste 15 ani de experienta in functii de conducere in departamente de strategie, marketing, business development, planificare financiara si vanzari. Cu o vasta expertiza de management pe piete emergente ca Romania, Malaezia si Bulgaria, de-a lungul carierei sale a lucrat in industrii precum FMGC, auto, farmaceutice. Roccos Cosmatos este absolvent al University of Victoria din Canada, fiind licentiat al Facultatii de Business cu specializare in Comert.

„Noua functie pe care o detin in cadrul URBB imi aduce atat mandrie, cat si o noua provocare. Ma alatur cu entuzism unei companii de succes, cu marci internationale renumite in portofoliu. Piata romaneasca este matura si competitiva, iar rolul meu va fi sa asigur dezvoltare viitoare si consolidarea brandurilor noastre pe toate segmentele de activitate: bere, apa minerala, bauturi racoritoare. Sunt foarte fericit sa fac parte dintr-o echipa extraodinara de profesionisti si sunt increzator ca impreuna vom continua sa obtinem rezultate foarte bune aici, in Romania", a declarat Roccos Cosmatos, Vice-Presedinte de Marketing al United Romanian Breweries Bereprod.

Roccos Cosmatos este casatorit si locuieste in Romania de 15 ani.
URBB este unul dintre cei mai mari producatori de bauturi de pe piata locala, fiind prezent in acest moment pe piata de bere, bauturi racoritoare si apa minerala. Portofoliul URBB include exclusiv branduri premium: Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness si Kilkenny - pe piata berii, Granini – pe piata de bauturi racoritoare si Bilbor – pe piata de apa minerala.

Rețeaua Magazine DIANA continuă extinderea în județul Dâmbovița. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Rețeaua Magazine DIANA continuă extinderea în județul Dâmbovița
Rețeaua de retail Magazine DIANA a inaugurat o nouă locație în satul Brezoaia, comuna Brezoaele, județul Dâmbovița. Situat pe Strada...
Selgros reia expansiunea după șase ani de pauză și deschide un magazin la Sibiu. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Selgros reia expansiunea după șase ani de pauză  
După o pauză de șase ani, retailerul cash&carry Selgros reia expansiunea prin inaugurarea celei de-a 24 locații din rețeaua locală, la...
parcuri de retail dezvoltare Romania spatii comerciale
Proiectele de retail livrate în ultimele două luni, 80% din suprafață finalizată în întreg anul trecut
În primul trimestru nu a fost finalizat niciun proiect nou de retail la nivel național, însă ritmul de livrare a crescut semnificativ în lunile...
eJobs: Candidații încep să caute tot mai mult joburile cu salariul afișat. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
eJobs: Candidații încep să caute tot mai mult joburile cu salariul afișat
Pe măsură ce piața muncii se apropie de momentul transparentizării salariilor, tot mai mulți candidați vor să afle salariul pe care ar putea...
Maspex vrea poziția de control în cadrul producătorului de vin Purcari
Grupul Maspex vrea poziția de control în cadrul producătorului de vin Purcari
Grupul polonez Maspex, producătorul Tymbark și Bucovina, a depus documentația pentru lansarea unei oferte publice voluntare pentru a obține o...
Bucureștiul, pe locul 7 în UE în topul celor mai dinamice piețe industrial-logistice. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
București, pe locul 7 în UE în topul celor mai dinamice piețe industrial-logistice  
Stocul modern de spații industriale și logistice închiriabile din București s-a extins de aproape patru ori în ultimii zece ani, depășind 3,6...