Un trimestru al treilea mai bun decat cel de anul trecut pentru Coca-Cola in Romania | Progresiv
Volumul vanzarilor Coca-Cola Hellenic in Romania a crescut in trimestrul al treilea cu high – single digit (intre 5 si 10% - n.r.) ca urmare a conditiilor favorabile din timpul verii. O evolutie peste cea inregistrata in aceeasi perioada a anului trecut cand se consemnase o scadere de sub 5%. Per total, dupa primele noua luni din 2012, avansul este de sub 5%, mai arata raportul financiar Coca-Cola Hellenic.
“Volumul vanzarilor de bauturi carbogazoase a crescut cu 13 - 16% si ca urmare a cresterilor de doua cifre inregistrate de toate brandurile noastre cheie”, se mai precizeaza in comunicatul de presa. Cresteri usoare in volum a mai intregistrat si categoria ceaiuri.
La nivel global, in primele noua luni ale anului, vanzarile in volum au scazut cu 1%, de la 1,618 milioane de navete la 1,604 milioane de navete, in timp ce veniturile nete ale companiei au crescut cu 3%, pana la 5,47 miliarde de euro. Comparativ cu trimestrul al treilea din 2011, avansul a fost de 6%.
Grupul Coca-Cola Hellenic este unul din cei mai mari imbuteliatori ai produselor companiei Coca-Cola din lume si cel mai mare din Europa. In Romania, compania detine trei fabrici de imbuteliere, localizate in Ploiesti, Timisoara si Vatra Dornei.





