Un trimestru al treilea mai bun decat cel de anul trecut pentru Coca-Cola in Romania | Progresiv

Volumul vanzarilor Coca-Cola Hellenic in Romania a crescut in trimestrul al treilea cu high – single digit (intre 5 si 10% - n.r.) ca urmare a conditiilor favorabile din timpul verii. O evolutie peste cea inregistrata in aceeasi perioada a anului trecut cand se consemnase o scadere de sub 5%. Per total, dupa primele noua luni din 2012, avansul este de sub 5%, mai arata raportul financiar Coca-Cola Hellenic. Un trimestru al treilea mai bun decat cel de anul trecut pentru Coca-Cola in Romania

“Volumul vanzarilor de bauturi carbogazoase a crescut cu 13 - 16% si ca urmare a cresterilor de doua cifre inregistrate de toate brandurile noastre cheie”, se mai precizeaza in comunicatul de presa. Cresteri usoare in volum a mai intregistrat si categoria ceaiuri.

La nivel global, in primele noua luni ale anului, vanzarile in volum au scazut cu 1%, de la 1,618 milioane de navete la 1,604 milioane de navete, in timp ce veniturile nete ale companiei au crescut cu 3%, pana la 5,47 miliarde de euro. Comparativ cu trimestrul al treilea din 2011, avansul a fost de 6%.  

Grupul Coca-Cola Hellenic este unul din cei mai mari imbuteliatori ai produselor companiei Coca-Cola din lume si cel mai mare din Europa. In Romania, compania detine trei fabrici de imbuteliere, localizate in Ploiesti, Timisoara si Vatra Dornei.

Cirese romanesti_Freshful by eMAG
Interesul consumatorilor pentru fructele bio continuă să crească
Freshful, hipermarket 100% online, a înregistrat o creștere semnificativă a interesului pentru fructe și legume certificate ecologic, raportând...
analiza sierra quadrant blocaj financiar intarziere plata facturi
Studiu: 1 din 4 angajați români ia în calcul schimbarea locului de muncă
Lipsa siguranței psihologice și reziliența scăzută sunt factorii care pot sta la baza deciziei angajaților privind schimbarea locului de...
România, țara în care decalajul puterii de cumpărare se adâncește
Raportul calitate-preț, principalul motiv pentru schimbarea mărcii de alimente
Consumatorii își doresc să cumpere alimente care să corespundă cu valorile lor în materie de sănătate, confort și sustenabilitate, dar...
Tranzactie pe piata de curierat: Sameday preia Cargus, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Tranzacție pe piața de curierat: SAMEDAY achiziționează Cargus
SAMEDAY, compania românească de curierat, își continuă strategia de dezvoltare prin semnarea contractului de achiziție a Cargus. Achiziția...
Radu Savopol, 5 to go
Radu Savopol, 5 to go: La început am fost un one man show. Acolo a fost greșeala majoră
Multe din momentele de succes ale unui antreprenor sunt precedate deseori de încercări și nereușite. În cazul lui Radu Savopol, Cofondator al 5...
Danone Terapie digestiva, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Danone România lansează campania educațională Terapia Digestivă
Danone România lansează campania educațională Terapia Digestivă dedicată sănătății digestive. Inițiativa este susținută științific...