Un 2013 mai interactiv | Progresiv

Ca la fiecare inceput de an, privim inainte si incercam sa imbunatatim ceea ce facem. Astfel, in 2013 revista devine mai interactiva si va invitam pe dumneavoastra, cititorii nostri, sa ne sustineti in acest demers intrand mai des in dialog cu noi. Sunt cateva noutati pe care vreau sa vi le impartasesc: prima este introducerea unei noi serii de articole care iau pulsul retailului independent. Articolul intitulat „Parerea comerciantului independent” propune lunar un subiect de actualitate si transmite industriei mesajele dumneavoastra, ale retailerilor autohtoni. Un 2013 mai interactiv

De asemenea, rubrica Legislatie devine mai interactiva pentru ca, in locul prezentarii reglementarilor in vigoare pe diferite subiecte relevante pentru retail, va fi regandita sub forma prezentarii raspunsurilor unor avocati la intrebarile dvs. pe teme legislative. Nu in ultimul rand, introducem seria de studii speciale care cuprinde studii de piata in exclusivitate ce surprind tendinte in consum si in comportamentul de cumparare, oferindu-va practic idei si oportunitati noi pentru cresterea vanzarilor. Ele completeaza studiile cu care v-ati obisnuit deja - cele care analizeaza lunar doua categorii din perspectiva comportamentului de consum si al reprezentarii categoriei in retail.

Cat despre prima editie din an, cea pe care o aveti in fata dvs. acum, ea va aduce retrospectiva anului 2012 in retail si repere valoroase pentru 2013. Am pastrat traditia ultimilor trei ani realizand o serie de zece interviuri cu top manageri din companii mari pe piata si cu un consultant strain. Asa cum fiecare business este unic, viziunile managerilor sunt diferite, dar ceea ce le leaga este faptul ca nu se opresc la anul 2013. Ele demonstreaza ca succesul consta in a vedea mai departe de dificultatile din prezent si a gasi solutii pentru a castiga increderea consumatorilor pe termen lung.

Am luat pulsul retailului autohton vorbind nu doar cu directorii unor lanturi internationale, ci si cu retaileri independenti. In mod surprinzator sau nu, exista optimism, planuri de expansiune si de crestere in ambele tabere.
Analizele pe retail, atat locale cat si regionale, agenda cu cele mai importante evenimente in industrie anuntate deja, completeaza tabloul anului 2013. Toate acestea pentru a va oferi un sprijin si un plus de inspiratie la inceput de an.
Va doresc sa incepeti anul cu optimism si sa-l finalizati cu rezultate peste asteptari!

Cirese romanesti_Freshful by eMAG
Interesul consumatorilor pentru fructele bio continuă să crească
Freshful, hipermarket 100% online, a înregistrat o creștere semnificativă a interesului pentru fructe și legume certificate ecologic, raportând...
analiza sierra quadrant blocaj financiar intarziere plata facturi
Studiu: 1 din 4 angajați români ia în calcul schimbarea locului de muncă
Lipsa siguranței psihologice și reziliența scăzută sunt factorii care pot sta la baza deciziei angajaților privind schimbarea locului de...
România, țara în care decalajul puterii de cumpărare se adâncește
Raportul calitate-preț, principalul motiv pentru schimbarea mărcii de alimente
Consumatorii își doresc să cumpere alimente care să corespundă cu valorile lor în materie de sănătate, confort și sustenabilitate, dar...
Tranzactie pe piata de curierat: Sameday preia Cargus, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Tranzacție pe piața de curierat: SAMEDAY achiziționează Cargus
SAMEDAY, compania românească de curierat, își continuă strategia de dezvoltare prin semnarea contractului de achiziție a Cargus. Achiziția...
Radu Savopol, 5 to go
Radu Savopol, 5 to go: La început am fost un one man show. Acolo a fost greșeala majoră
Multe din momentele de succes ale unui antreprenor sunt precedate deseori de încercări și nereușite. În cazul lui Radu Savopol, Cofondator al 5...
Danone Terapie digestiva, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Danone România lansează campania educațională Terapia Digestivă
Danone România lansează campania educațională Terapia Digestivă dedicată sănătății digestive. Inițiativa este susținută științific...