Targ de produse traditionale si ecologice din zona Olteniei si Maramuresului la real,- Craiova | Progresiv

Timp de aproape doua saptamani, mai precis intre 2-14 august 2012, real,- Hypermarket organizeaza un targ de produse locale, traditionale si ecologice, avand in centrul atentiei, in premiera pentru evenimentele de acest fel, bunatati cu gust de Oltenia si specialitati culinare specifice zonei Maramuresului.  Targ de produse traditionale si ecologice din zona Olteniei si Maramuresului la real,- Craiova

„Cu ocazia targului, dar nu numai, pe rafturile magazinului real,- din Craiova se gasesc peste 200 de produse cu specific local, provenite de la micii producatori, si peste 140 de produse cu specific maramuresean, de la sapte producatori din zona de nord a tarii, care prezinta garantiile unor produse ecologice, fara coloranti, conservanti sau aditivi alimentari artificiali, folositi indeobste in industria alimentara actuala. Prin acest targ, ne aducem contributia la popularizarea produselor locale de mare calitate si cu renume, fie ca vorbim de produsele oltenesti ori de alte produse traditionale romanesti. In acelasi timp, prezenta produselor autohtone cu specific local in magazinele noastre este un avantaj competitiv pentru noi”, a spus Nicolae Danciu, Senior Manager Producatori Locali la real,- Hypermarket. 

La targul de la Craiova, producatorii olteni vin cu bunatati cunoscute, dintre care se remarca vinurile oltenesti, branzeturile si preparatele de carne specifice Olteniei, ouale, mezelurile, produsele de panificatie, fursecurile de casa si inghetata. O surpriza deosebita pentru craioveni va fi prezenta celor 7 producatori din Maramures, care vor veni la targ cu specialitati traditionale din nordul tarii, precum siropuri, dulceturi (inclusiv varietati exotice precum dulceturile de ceapa rosie, ardei iute sau usturoi), produse apicole, prajituri de casa, zacusca, muraturi, dar si costume, accesorii si podoabe traditionale. 

Anul trecut, real,- a lansat programul strategic „Produceti romaneste, vindem romaneste”, in dorinta de a aduce pe rafturile magazinelor cat mai multe produse locale. Targurile de produse locale si traditionale reprezinta doar una dintre numeroasele actiuni care fac parte din initiativele programului, urmand sa fie organizate la nivelul tuturor oraselor in care exista magazine real,-  real,-

Hypermarket Romania s-a lansat oficial in martie 2006 si opereaza 24 de magazine pe piata locala in 18 orase din tara (4 in Bucuresti, cate 2 in Timisoara, Oradea si Constanta si cate unul in Arad, Baia Mare, Satu Mare, Cluj-Napoca, Deva, Sibiu, Targu Mures, Brasov, Suceava, Bacau, Galati, Ploiesti, Pitesti si Craiova. Reteaua magazinelor real,- comercializeaza aproximativ 70.000 de produse alimentare si nealimentare, provenind de la peste 1.700 de furnizori, dintre care 90% sunt din Romania.

Parc de Retail dezvoltat de K2 Retail Properties, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
K2 Retail Properties accelerează investițiile în orașele mici și mijlocii
Cu un portofoliu de 24 de parcuri de retail, dintre care 14 în curs în dezvoltare, pentru care a fost alocat un buget de investiții de peste 36 de...
Lansarea berii 1923 Un Mit in Auchan Crangasi 5
Noua bere a FC Rapid, disponibilă în premieră în rețeaua Auchan
După lansarea fan shop-ului FC Rapid, a berii Giuleșteana și a vinului oficial al FC Rapid, Povestea Alb-Vișinie, Auchan România continuă...
angajati loc de munca
Deloitte: Asistăm la o estompare accelerată a granițelor tradiționale dintre funcții, industrii și forme de muncă 
Angajatorii din România (66%) consideră că ajustarea structurii organizației pentru a echilibra agilitatea și flexibilitatea necesare...
Colruyt vinde 81 de magazine din Franța către proprietarul Intermarché. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Colruyt vinde 81 de magazine din Franța către proprietarul Intermarché
Retailerul belgian Colruyt Group intenționează să vândă 81 de magazine din Franța către Groupement Les Mousquetaires, proprietarul...
consum bere la meciuri de fotbal studiu Reveal Marketing Research
Studiu: Berea, strâns asociată cu fotbalul în percepția românilor
Berea este strâns asociată cu fotbalul în percepția românilor - aceasta este concluzia unei cercetări de piață realizate de Reveal Marketing...
Lidl : 18 cooperative agricole livrează roșii în toate magazinele din România. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl: 18 cooperative agricole livrează roșii în toate magazinele din România
Lidl România anunță că, începând cu 19 iunie, clienții vor găsi în Piața Lidl doar roșii provenite exclusiv de la producători...