Start pentru inscrierile in competitia Produsul Anului, editia 2014 | Progresiv

La 1 octombrie, competitia “Produsul Anului” a deschis sesiunea de inscrieri pentru editia 2014. Pot intra in concurs produsele care au realizat o inovatie in design, functionalitate sau ambalaj si care au fost lansate pe piata in ultimele 18 luni. Start pentru inscrierile in competitia Produsul Anului,  editia 2014

Titlul “Produsul Anului®”  este oferit brandurilor din FMCG in urma rezultatelor celui mai amplu studiu de consumator realizat la nivel national pe un panel de 4,000 de persoane, care are ca scop identificarea gradului de interes al consumatorilor fata de noile produse. In cadrul studiului sunt masurate atractivitatea, inovatia si satisfactia consumatorilor fata de produsele inscrise in concurs. Studiul va fi efectuat de o companie de research specializata.

In urma castigarii titlului “Produsul Anului”,  brandurile primesc dreptul de a folosi in toate actiunile lor de promovare si pe ambalajul produsului eticheta rosie purtand sigla “Produsul Anului®”, pentru urmatoarele 12 luni.
“Aceasta reprezinta o recunoastere a increderii pe care consumatorii o investesc in brand si, totodata, un instrument de marketing util in diferentierea fata de competitie intr-un context economic si social din ce in ce mai solicitant”, a declarat Mihaela Paduraru, Project Manager “Produsul Anului” la Media Concept Store - agentia care reprezinta si coordoneaza exlcusiv proiectul in Romania, sub licenta Management Europe Meeting (Franta). “Produsul anului” este un concept international cu  notorietate in 36 de tari si a fost introdus in Franta in urma cu 27 de ani.

Printre castigatorii editiilor trecute se numara: Procter & Gamble (Ariel Active Gel Capsules), Delaco (Miez de lapte), Ursus (Ursus, Redd’s Cranberries), Beiersdorf (Nivea Sun Protect & Bronze), Unilever (Dove Visible Care Shower Gel, Big Milk, Clear, Domestos 24h), Danone (Cremoso cu Fructe, Danette Crema de zahar ars), Tymbark (Tymbark Cool), Farmec (Gerovital Plant Crema hidratanta), L’Oréal (Elsève Anti-Rupere), Henkel (Gliss Ultimate Volume, Syoss Silicone Free, Perfect Mousse), Sarantis (Str8 Sports).

Revista Magazinul Progresiv este, si la aceasta editie, partenerul media al competitiei.

Click aici pentru mai multe detalii despre editia  anterioara  “Produsul Anului”– 2013, in suplimentul Progresiv dedicat acestui proiect.


Mai multe informatii despre cometitie si inscrieri sunt disponibile pe website-ul www.produsulanului.net.

Arnaud Dussaix
Arnaud Dussaix se întoarce în Carrefour și preia conducerea Supeco
Arnaud Dussaix, cu o experiență vastă de peste două decenii pe piața de retail din sud-estul Europei, se întoarce în Carrefour România....
Genesis Biopartner statie biogaz Cordun Neamt
Genesis Biopartner a investit 17 milioane de euro într-o nouă stație de biogaz
Grupul Genesis Biopartner a inaugurat o nouă stație de biogaz în comuna Cordun, județul Neamț, după o investiție de aproximativ 17 milioane de...
Auchan Bradu 2
Auchan redeschide încă un magazin în Pitești după ce a finalizat modernizarea acestuia
După ce a dus conceptul de hiperstore la Pitești prin remodelarea locației din Găvana, Auchan anunță redeschiderea celui de-al doilea...
Lidl România, rată de profitabilitate de 4,7% în 2023, în scădere față de anul anterior
Lidl continuă investițiile în expansiune
Discounterul german Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în municipiul Beiuș, județul Bihor. Noul magazin...
Roxana Draghici Head of Sales eJobs Romania locuri de munca romania cautari joburi. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
eJobs: Angajatorii sunt tot mai determinați să readucă angajații la birou
În ultimul an, numărul de joburi remote nou apărute în piață a scăzut, asta după ce în perioada 2020-2022 a cunoscut creșteri...
Andrei Ursulescu
Scandia își securizează creșterea printr-un amplu proces de reorganizare
În urmă cu 14 ani Scandia însemna o fabrică în Sibiu și 550 de angajați, iar în prezent businessul numără șapte unități de producție...