Sorin Timus preia conducerea Hochland Romania | Progresiv

Sorin Timus va prelua incepand cu 1 noiembrie 2013, pozitia de director general al  Hochland Romania, inlocuindu-l pe Sergiu Mititelu care a detinut aceasta pozitie in ultimii sapte ani. Sergiu Mititelu va deveni coordonatorul unui proiect international de importanta strategica pentru marca Hochland, fiind promovat intr-o pozitie noua in cadrul grupului Hochland SE, a anuntat compania. Sorin Timus preia conducerea Hochland Romania

„Privesc cu mare incredere catre noua misiune pe care grupul Hochland mi-a incredintat-o si pe care o consider o provocare extrem de frumoasa. La fel privesc catre echipa Hochland Romania si catre tot ce am reusit sa construim impreuna in cei 14 ani, de cand lucrez in aceasta companie”, a spus Sergiu Mititelu.

Sergiu Mititelu are o experienta de 14 ani in filiala din Romania a grupului Hochland, unde a ocupat mai intai functia de director de marketing si vanzari, iar din iunie 2006 pe cea de director general. A urmat numeroase cursuri si traininguri de marketing, management si leadership, iar in perioada 2000-2002 a absolvit cursurile unui program Executive MBA Asebuss.

Sorin Timus face parte din echipa Hochland Romania din anul 2004 si a acumulat experienta din pozitia de director de vanzari si ulterior in rolul sau de director general adjunct, preluat in luna martie a acestui an. Sorin Timus este de asemenea absolventul unui program Executive MBA WU Executive Academy - Vienna University of Economics and Business.

„Sunt foarte onorat sa preiau conducerea unei companii in care am crescut profesional si mi-am construit cariera. Sergiu Mititelu a constituit mereu un model pentru mine, de aceea voi continua sa aplic si sa cred in aceleasi principii de business sanatoase pe care le-am pus in practica impreuna pana acum”, a declarat noul director general al Hochland Romania.

Hochland este o afacere de familie ajunsa la a patra generatie. Grupul german, prezent in toate segmentele principale din piata branzeturilor, are o traditie de peste 85 de ani de activitate. Astazi, pe plan european, Hochland a ajuns unul dintre cei mai puternici producatori de branzeturi, reusind sa vanda sute de sortimente in peste 30 de tari. Compania numara 12 unitati de productie in 7 tari: Germania, Franta, Spania, Polonia, Romania, Rusia, Iran, si circa 4.300 de angajati.

In Romania, Hochland este lider pe piata branzeturilor si in majoritatea segmentelor in care este prezent. Marca Hochland este prezenta in Romania de 20 de ani. Filiala locala a fost deschisa in anul 1998, iar in prezent numara 350 de angajati in doua fabrici, aflate la Sighisoara si la Sovata. Portofoliul Hochland Romania include o gama larga de sortimente, de la branza topita la cascaval, cedar, creme de branza, telemea de vaca, de capra si de oaie, branzeturi proaspete, branzeturi rase sau sortimente traditionale romanesti, cum ar fi branza de burduf.

1200 x 750 Visual_IBM_watsonx
Inteligența artificială la scară enterprise: watsonx, soluția completă de la IBM
Inteligența artificială redefinește rapid modul în care companiile își conduc operațiunile, iar organizațiile care adoptă strategic această...
Raftul cu Bunatati Locale pune bunatatile autentice romanesti la raft, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Profi duce „Raftul cu Bunătăți Locale” la Brașov
Profi a deschis oficial Raftul cu Bunătăți Locale în magazine selectate din județul Brașov, oferind producătorilor locali posibilitatea să...
Alin Serban Wolt Romania
Alin Șerban, Wolt: Prima lună în România ne-a confirmat potențialul uriaș al pieței
Cu o extindere treptată în întreaga țară, care s-a desfășurat pe parcursul lunii mai, Wolt a înregistrat o cerere neașteptat de mare din...
FEPRA oferă 10% din acțiuni angajaților prin programul ESOP
Grupul FEPRA oferă 10% din acțiuni angajaților prin programul ESOP
FEPRA, grup cu capital 100% românesc în domeniul managementul deșeurilor și a economiei circulare, anunță lansarea programului ESOP (Employee...
Voluntari_PG_Landscape
Procter & Gamble și Act for Tomorrow, o nouă ediție a campaniei Este Casa Noastră
Procter & Gamble și Act for Tomorrow au lansat o nouă ediție a campaniei Este Casa Noastră. Acțiunea de colectare a deșeurilor din natură...
Froo ajunge la 100 de magazine in Romania. detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Froo, 100 de magazine în 12 luni de la intrarea pe piață
Froo, formatul modern de proximitate dezvoltat de Grupul Zabka, a deschis cel de-al 100-lea magazin în România, la doar 12 luni de la intrarea pe...