Sorin Blaga, noul managing director al Wave Division | Progresiv

Agentia de consumer engagement Wave Division si-a consolidat echipa de management numindu-l pe Sorin Ioan Blaga in functia de managing director. Sorin Blaga, noul managing director al Wave Division

 Din aceasta pozitie, Sorin Ioan Blaga este responsabil de elaborarea planului de afaceri si a strategiei de marketing si vanzari a companiei. Acesta va fi implicat si in dezvoltarea afacerilor companiei si relatiei cu partenerii si clientii grupului Wave Division.

Sorin Ioan Blaga are o experienta de peste 20 de ani in domeniul marketingului si comunicarii. Timp de 13 ani acesta a lucrat in cadrul Philip Morris Romania, ultima pozitie ocupata in cadrul companiei fiind de director de marketing Romania si Bulgaria. Blaga a mai lucrat de asemenea in cadrul grupul Rompetrol ca Vicepresedinte Marketing si Comunicare si in trustul Adevarul Holding unde a ocupat postul de director de marketing.
In prezent, Sorin Blaga este si cadru didactic asociat la Facultatea de Comunicare si Relatii Publice din cadrul SNSPA si al Masterului in Marketing, Publicitate si Relatii Publice organizat de SNSPA in parteneriat cu The University of Sheffield.

,, Noua pozitie pe care o ocup acum este o provocare pentru  cariera mea profesionala pentru ca ma alatur unei echipe de tineri profesionisti, ceea ce ma obliga pe mai departe la performanta si prestatie excelenta. Imi doresc sa aduc o contributie reala la cresterea afacerilor grupului, dezvoltarea portofoliului de clienti si a segmentului ei de piata”,  a declarat Sorin Ioan Blaga, managing director, Wave Division.

Sorin Ioan Blaga a studiat la  Facultatea de Automatica si Calculatoare din cadrul Universitatii Politehnice din Iasi si detine un MBA obtinut la Open University Business School din Marea Britanie.

Wave Division este cea mai mare agentie de consumer engagement din Romania, cu o activitate de peste 14 ani si o retea dezvoltata in 72 de orase. Din portofoliul companiei fac parte clienti precum Hochland, Danone, P&G, Coca Cola, Cora, Parmafood, Rio Bucovina etc.

Florina Dobre, CEO Bringo
Florina Dobre, managerul pentru care flexibilitatea și învățarea sunt esențiale
După o experiență de aproape două decenii în telecom, Florina Dobre a intrat într-o industrie nouă, iar patru ani mai târziu a ajuns să...
Mia Karimzadeh, Vicepreședinte Prodal ’94
Prodal ’94, în căutarea mixului perfect pentru creștere
După trei ani consecutivi de creștere, 2024 a adus provocări multiple pentru Prodal ’94. Compania a trebuit să găsească o strategie...
Annabella Retail Park
Businessul Annabella, pași mărunți în drumul spre o prezență națională
Pentru Annabella, 2024 a fost un an bun din perspectiva dezvoltării, proiectul emblematic fiind inaugurarea celui de-al doilea parc de retail în...
unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Raftul bunatatilor locale Timisoara Profi Via Profi
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...