Slovenian grocery retail market worth 3.9 billion euros | Progresiv
7 ianuarie 2018
|
The Slovenian grocery retail market was worth 3.86 billion euros last year, representing growth of 0.3% compared to the previous year, according to Dnevnik.
Local retail group Mercator maintained its position as the market leader with a 34.2% share, however, this was down by 2 percentage points year-on-year.
Meanwhile, Spar was second with a 18.76% share (+0.5%), followed by Engrotuš with 12.45%.
Elsewhere, the discounters are slowing approaching the major retailers, with Hofer securing a 10.86% market share (+0.5%), and Lidl with 8.34% (+0.5%).
Italian discounter Eurospin also registered marginal growth, and now has a 3% market share. (www.esmmagazine.com)
Florina Dobre, managerul pentru care flexibilitatea și învățarea sunt esențiale
După o experiență de aproape două decenii în telecom, Florina Dobre a intrat într-o industrie nouă, iar patru ani mai târziu a ajuns să...
Prodal ’94, în căutarea mixului perfect pentru creștere
După trei ani consecutivi de creștere, 2024 a adus provocări multiple pentru Prodal ’94. Compania a trebuit să găsească o strategie...
Businessul Annabella, pași mărunți în drumul spre o prezență națională
Pentru Annabella, 2024 a fost un an bun din perspectiva dezvoltării, proiectul emblematic fiind inaugurarea celui de-al doilea parc de retail în...
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...