Selgros Romania, premiata pentru prima data pentru o campanie de comunicare | Progresiv

Prima campanie integrata de comunicare derulata de  reteaua elvetiana de magazine cash & carry Selgros Romania, „Selgros. Merita.”,  i-a adus acesteia un premiu in cadrul celebrei  competitii de publicitate Golden Drum 2013. Selgros Romania, premiata pentru prima data pentru o campanie de comunicare

Compania a fost premiata cu un Silver la categoria ”Film”, pentru spoturile "Jaful" si "Calaretii”. Acestea fac parte din campania de comunicare „Selgros. Merita.” semnata de agentia Propaganda. Lansata la finalul lunii aprilie, campania aduce companiei o noua pozitionare –“Tot ce conteaza, incepand cu cea mai buna carne” – pornind de la unul dintre cele mai mari avantaje pe care Selgros le ofera clientilor sai: carmangeriile proprii. Pentru a comunica acest diferentiator puternic, a fost creata platforma Selgros.Merita. in care vedeta este carmangeria, acompaniata intotdeauna de alte produse din oferta Selgros. Conceptul “Merita.” s-a declinat intr-o campanie in care oameni diversi, in situatii diverse, sunt intrebati de ce s-ar duce pana la Selgros pentru un produs pe care il gasesc si in alta parte. Executiile creative ofera oamenilor motive pentru care sa vina la Selgros, plecand de la motivul principal – carmangeria proprie.

Campania a fost comunicata pe mai multe canale media, de la TV la OOH, tranzit (branding autobuze), radio, digital, social media si PR.

”Este primul trofeu de acest fel castigat de Selgros Romania. Un premiu la acest de festival ne confirma faptul ca, impreuna cu agentia, am reusit sa gasim o cale foarte buna de a face cunoscute romanilor avantajele Selgros. Campania le comunica motivele pentru care merita sa vina la Selgros, pornind de la carmangeriile proprii si pana la servicii excelente: portofoliu bogat si diversificat, calitate inalta, la preturi avantajoase” a declarat Pia Krauss, Marketing Manager la Selgros Romania.

Selgros Cash&Carry Romania a intrat pe piata in 2001 si detine in prezent 19 magazine operationale. Compania  face parte din grupul elve?ian TransGourmet.

Perla Harghitei_Tecon project 002
Perla Harghitei investește 2,8 mil. euro într-o nouă clădire de birouri
Perla Harghitei, una dintre cele mai importante companii de îmbuteliere de apă minerală naturală din România, a alocat un buget de 2,8 milioane...
Arnaud Dussaix
Arnaud Dussaix se întoarce în Carrefour și preia conducerea Supeco
Arnaud Dussaix, cu o experiență vastă de peste două decenii pe piața de retail din sud-estul Europei, se întoarce în Carrefour România....
Genesis Biopartner statie biogaz Cordun Neamt
Genesis Biopartner a investit 17 milioane de euro într-o nouă stație de biogaz
Grupul Genesis Biopartner a inaugurat o nouă stație de biogaz în comuna Cordun, județul Neamț, după o investiție de aproximativ 17 milioane de...
Auchan Bradu 2
Auchan redeschide încă un magazin în Pitești după ce a finalizat modernizarea acestuia
După ce a dus conceptul de hiperstore la Pitești prin remodelarea locației din Găvana, Auchan anunță redeschiderea celui de-al doilea...
Lidl România, rată de profitabilitate de 4,7% în 2023, în scădere față de anul anterior
Lidl continuă investițiile în expansiune
Discounterul german Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în municipiul Beiuș, județul Bihor. Noul magazin...
Roxana Draghici Head of Sales eJobs Romania locuri de munca romania cautari joburi. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
eJobs: Angajatorii sunt tot mai determinați să readucă angajații la birou
În ultimul an, numărul de joburi remote nou apărute în piață a scăzut, asta după ce în perioada 2020-2022 a cunoscut creșteri...