Selgros Romania, premiata pentru prima data pentru o campanie de comunicare | Progresiv
Prima campanie integrata de comunicare derulata de reteaua elvetiana de magazine cash & carry Selgros Romania, „Selgros. Merita.”, i-a adus acesteia un premiu in cadrul celebrei competitii de publicitate Golden Drum 2013.
Compania a fost premiata cu un Silver la categoria ”Film”, pentru spoturile "Jaful" si "Calaretii”. Acestea fac parte din campania de comunicare „Selgros. Merita.” semnata de agentia Propaganda. Lansata la finalul lunii aprilie, campania aduce companiei o noua pozitionare –“Tot ce conteaza, incepand cu cea mai buna carne” – pornind de la unul dintre cele mai mari avantaje pe care Selgros le ofera clientilor sai: carmangeriile proprii. Pentru a comunica acest diferentiator puternic, a fost creata platforma Selgros.Merita. in care vedeta este carmangeria, acompaniata intotdeauna de alte produse din oferta Selgros. Conceptul “Merita.” s-a declinat intr-o campanie in care oameni diversi, in situatii diverse, sunt intrebati de ce s-ar duce pana la Selgros pentru un produs pe care il gasesc si in alta parte. Executiile creative ofera oamenilor motive pentru care sa vina la Selgros, plecand de la motivul principal – carmangeria proprie.
Campania a fost comunicata pe mai multe canale media, de la TV la OOH, tranzit (branding autobuze), radio, digital, social media si PR.
”Este primul trofeu de acest fel castigat de Selgros Romania. Un premiu la acest de festival ne confirma faptul ca, impreuna cu agentia, am reusit sa gasim o cale foarte buna de a face cunoscute romanilor avantajele Selgros. Campania le comunica motivele pentru care merita sa vina la Selgros, pornind de la carmangeriile proprii si pana la servicii excelente: portofoliu bogat si diversificat, calitate inalta, la preturi avantajoase” a declarat Pia Krauss, Marketing Manager la Selgros Romania.
Selgros Cash&Carry Romania a intrat pe piata in 2001 si detine in prezent 19 magazine operationale. Compania face parte din grupul elve?ian TransGourmet.