Selgros Romania lanseaza prima campanie de imagine integrata | Progresiv

Selgros Romania a lansat campania de comunicare „Selgros. Merita.” – prima campanie integrata a lantului de magazine cash & carry, care aduce companiei pozitionarea – “tot ce conteaza, incepand cu cea mai buna carne” – pornind de la unul avantajele Selgros: carmangeriile proprii, prezente in fiecare dintre cele 19 magazine. Selgros Romania lanseaza prima campanie de imagine integrata

Compania, semnata de agentia Propaganda, a fost lansata la finalul lunii aprilie si va fi comunicata pe mai multe canale media, de la TV la OOH (Out Of Home – n.r.), tranzit (branding autobuze), radio, digital, social media si PR.

Directia strategica a campaniei a pornit de la ideea ca, oricat de puternica si diferentiatoare ar fi carmangeria in piata, in mod normal, oamenii nu merg la cumparaturi numai si numai pentru carne, mai ales atunci cand vorbim magazine de tipul cash&carry sau hypermarket. Cand fac un drum pana la un astfel de magazin, romanii merg sa isi faca aprovizionarea cu de toate, printre produse numarandu-se si carnea.

Astfel, impreuna cu agentia, a fost creata o platforma de comunicare in care vedeta este carmangeria, acompaniata intotdeauna de alte produse din oferta Selgros. De aici si pozitionarea “tot ce conteaza, incepand cu cea mai buna carne” exprimata printr-o campanie sustinuta de motive pentru care sa vii la Selgros, plecand de la motivul principal – carmangeria proprie.

Selgros Cash&Carry Romania este una dintre cele mai importante companii din comer?ul romanesc, deschizand aici 19 magazine incepand cu anul 2001, cand s-a lansat in Romania. Selgros face parte din grupul elve?ian TransGourmet.

Cirese romanesti_Freshful by eMAG
Interesul consumatorilor pentru fructele bio continuă să crească
Freshful, hipermarket 100% online, a înregistrat o creștere semnificativă a interesului pentru fructe și legume certificate ecologic, raportând...
analiza sierra quadrant blocaj financiar intarziere plata facturi
Studiu: 1 din 4 angajați români ia în calcul schimbarea locului de muncă
Lipsa siguranței psihologice și reziliența scăzută sunt factorii care pot sta la baza deciziei angajaților privind schimbarea locului de...
România, țara în care decalajul puterii de cumpărare se adâncește
Raportul calitate-preț, principalul motiv pentru schimbarea mărcii de alimente
Consumatorii își doresc să cumpere alimente care să corespundă cu valorile lor în materie de sănătate, confort și sustenabilitate, dar...
Tranzactie pe piata de curierat: Sameday preia Cargus, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Tranzacție pe piața de curierat: SAMEDAY achiziționează Cargus
SAMEDAY, compania românească de curierat, își continuă strategia de dezvoltare prin semnarea contractului de achiziție a Cargus. Achiziția...
Radu Savopol, 5 to go
Radu Savopol, 5 to go: La început am fost un one man show. Acolo a fost greșeala majoră
Multe din momentele de succes ale unui antreprenor sunt precedate deseori de încercări și nereușite. În cazul lui Radu Savopol, Cofondator al 5...
Danone Terapie digestiva, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Danone România lansează campania educațională Terapia Digestivă
Danone România lansează campania educațională Terapia Digestivă dedicată sănătății digestive. Inițiativa este susținută științific...