Seed Consultants a finalizat rebranding-ul Aliphia | Progresiv

Agentia de branding Seed Consultants a finalizat rebranding-ul marcii de produse parafarmaceutice Aliphia. Seed Consultants a finalizat rebranding-ul Aliphia

“Oamenii din spatele brandului si-au dedicat munca din cercetare dezvoltarii de produse parafarmaceutice care adreseaza diverse arii terapeutice. Investitia in dezvoltare a fost incununata de procesul de rebranding care marcheaza trecerea companiei intr-o noua etapa”, se arata intr-un comunicat Seed Consultants.

Procesul de rebranding s-a desfasurat pe o perioada de trei luni si a avut scopul de a aduce un aer nou, pozitiv produselor. Conceptul “frumusetea si beneficiile naturii” dezvaluie traditia companiei in industrie, iar numele “Aliphia” subliniaza aceste aspecte prin semantica sa.

Portofoliul Aliphia care cuprinde zece produse de uz extern cu extracte din plante, inclusiv crema Dr. Boici, este produs de firma Exhelios din Timisoara.

In acest moment, compania distribuie doar in farmacii, dar exista intentia sa se extinda si spre alte canale de distributie in viitorul apropiat.


 

 

Melania Damian, SLooP: Este foarte greu în prezent, indiferent de geografia în care te afli, să dezvolți un brand puternic. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Melania Damian, SLooP: Este foarte greu în prezent să dezvolți un brand puternic
Consumatorii nu erau pregătiți în urmă cu 12 ani de un produs precum SLooP, însă tocmai aceasta a fost oportunitatea pentru brandul de smutiuri...
Preluarea magazinelor La Cocoș de către proprietarul Kaufland, sub lupa Consiliului Concurenței. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Preluarea magazinelor La Cocoș de către proprietarul Kaufland, sub lupa Consiliului Concurenței 
Consiliul Concurenței analizează tranzacția prin care grupul Schwarz intenționează să preia magazinele La Cocoș, dar și tranzacțiile prin...
TIPLOG și-a bugetat o creștere a afacerilor cu 36% în acest an. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
TIPLOG și-a bugetat o creștere a afacerilor cu 36% în acest an
TIPLOG, companie antreprenorială de tipar și logistică, și-a bugetat pentru 2025 o cifră de afaceri de 31 de milioane de lei (6,2 mil. euro),...
Introducerea accizei pe vinul liniștit pune presiune pe producătorii locali și crește riscul de falimente. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Introducerea accizei pe vinul liniștit pune presiune pe producătorii locali și crește riscul de falimente
România este un producător tradițional de vin cu zeci de mii de mici viticultori și crame artizanale, iar introducerea unei accize pe vinul...