Se deschide PESCARIA SELGROS Bucuresti-Baneasa | Progresiv

La data de 17.03.2010 se deschide Pescaria Selgros, raionul specializat de peste proaspat din cadrul magazinului Selgros din Bucuresti-Baneasa. Se deschide PESCARIA SELGROS Bucuresti-Baneasa

Pescaria Selgros are o suprafata totala de aproximativ 200 metri patrati, din care suprafata de vanzare ocupa 64 metri patrati. Pescaria este construita similar unei mici unitati de transare cu respectarea fluxurilor de marfa, cu vestiare filtru pentru angajati, cu spatii special destinate eviscerarii si filetarii, un spatiu pentru receptie marfa, depozite si incaperi pentru detergenti si materiale de ambalare. Spatiul de vanzare cu aer conditionat este dotat cu patru acvarii, apa fiind in permanenta filtrata si racita. Spatiul de vanzare are de asemenea o vitrina de expunere moderna pe care pestele si gheata se pastreaza mereu in conditii optime.

Pescaria Selgros respecta sistemul HACCP prin care compania garanteaza faptul ca ofera produse alimentare sigure si de inalta calitate.

Sortimentul Pescariei Selgros cuprinde peste viu: pastrav, crap, caras, peste proaspat de acvacultura si de Dunare: crap, pastrav, caras, stiuca etc., peste proaspat oceanic: somon, dorada, biban etc., fructe de mare: creveti, scoici, caracatite etc. si peste afumat.

Cu ocazia deschiderii Pescariei, in perioada 17.-21.03.2010 Selgros Baneasa ofera dorada proaspata  400/600  la pretul special de 17,34 lei/kg (20,63 lei cu TVA).

Gratuit pentru clientii Pescariei se ofera servicii complete de curatare, eviscerare si filetare.

Pescaria Selgros Baneasa este al doilea magazin de peste Selgros din Romania. Prima Pescarie a companiei a fost deschisa la sfarsitul anului 2009 la Brasov.

Cofetaria Dulcinella vitrina produse, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Dulcinella România vrea vânzări de 1 mil. euro din private label în 2025
Dulcinella România, business românesc de cofetărie și patiserie cu rădăcini basarabene, lansează o divizie de produse și ambalaje...
Mega Image introduce plata online cu cardurile de masă și cadou Pluxee. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Mega Image introduce plata online cu cardurile de masă și cadou Pluxee
Mega Image anunță extinderea parteneriatului cu Pluxee România și introduce plata online cu cardurile de masă și cadou Pluxee, pentru...
Cumparaturi
Românii și pregătirile de sărbători: Majoritatea vor aloca un buget mai mic per achiziție comparativ cu anul 2023
Sărbătorile sunt prilej de întâlniri cu cei dragi, dar și una dintre cele mai intense perioade de cumpărături de pe parcursul anului. Anul...
O nouă cooperativă intră în programul Grădina Noastră din magazinele Carrefour. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
O nouă cooperativă intră în programul Grădina Noastră din magazinele Carrefour
Carrefour România anunță o nouă cooperativă în programul Grădina Noastră, aflată în localitatea Malu Spart, județul Giurgiu. Noua...
Heineken UEFA Champions League, prima campanie de retail media de pe piața berii din România. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Heineken UEFA Champions League, prima campanie de retail media de pe piața berii din România
Campania Heineken UEFA Champions League din acest an a fost prima campanie de retail media din industria berii din România, desfășurată în una...
dezvoltare spatii moderne de retail, logistica si depozitare. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Colliers: 2024, încă un an bun pentru piața industrială și logistică
Primele trei trimestre din 2024 au avut o evoluție favorabilă pentru sectorul imobiliar industrial și logistic din România. Cererea totală de...