Sales of food, beverages and tobacco, + 3.1% in the first quarter | Progresiv

In the first three months of this year, food, beverages and tobacco trade reported an increase of 3.1%, depending on the seasonality and number of working days compared to the same period of 2018, and gross sales increased by 3.3%, according to data provided by the National Institute of Statistics. Sales of food, beverages and tobacco, + 3.1% in the first quarter

In March, gross sales of food and beverages remained constant compared to March last year, while sales reported by seasonality and number of working days showed a slight increase of 1.7%, INS data shows.

Compared to February this year, sales in March reported a 10.3% advance as gross series and a decline of 0.8% based on the number of working days and seasonality.

Overall, retail trade, excluding car sales, increased in the first quarter of 2019 by 8.4% in gross series and by 8.5% seasonally adjusted.

Florina Dobre, CEO Bringo
Florina Dobre, managerul pentru care flexibilitatea și învățarea sunt esențiale
După o experiență de aproape două decenii în telecom, Florina Dobre a intrat într-o industrie nouă, iar patru ani mai târziu a ajuns să...
Mia Karimzadeh, Vicepreședinte Prodal ’94
Prodal ’94, în căutarea mixului perfect pentru creștere
După trei ani consecutivi de creștere, 2024 a adus provocări multiple pentru Prodal ’94. Compania a trebuit să găsească o strategie...
Annabella Retail Park
Businessul Annabella, pași mărunți în drumul spre o prezență națională
Pentru Annabella, 2024 a fost un an bun din perspectiva dezvoltării, proiectul emblematic fiind inaugurarea celui de-al doilea parc de retail în...
unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Raftul bunatatilor locale Timisoara Profi Via Profi
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...