ROMANIA: Food, beverages and tobacco sales, 13% growth in May | Progresiv

Trade of food, beverages and tobacco grew by 13.3% in gross series and by 6.2% in terms of number of working days and seasonality in May compared to the same month of the previous year, according to data published by the National Institute of Statistics. ROMANIA: Food, beverages and tobacco sales, 13% growth in May

Compared to April, sales of food, beverages and tobacco increased in May by 0.2% as gross series and by 3.6% in the number of working days.

Regarding the evolution of food, beverages and tobacco trade in the first five months of this year, the INS data show a 3.6% advance as gross series and a 3.4% seasonally adjusted growth.

Overall, retail trade, excluding car sales, increased in the first four months by 3% as gross series and by 7% as adjusted series.

Florina Dobre, CEO Bringo
Florina Dobre, managerul pentru care flexibilitatea și învățarea sunt esențiale
După o experiență de aproape două decenii în telecom, Florina Dobre a intrat într-o industrie nouă, iar patru ani mai târziu a ajuns să...
Mia Karimzadeh, Vicepreședinte Prodal ’94
Prodal ’94, în căutarea mixului perfect pentru creștere
După trei ani consecutivi de creștere, 2024 a adus provocări multiple pentru Prodal ’94. Compania a trebuit să găsească o strategie...
Annabella Retail Park
Businessul Annabella, pași mărunți în drumul spre o prezență națională
Pentru Annabella, 2024 a fost un an bun din perspectiva dezvoltării, proiectul emblematic fiind inaugurarea celui de-al doilea parc de retail în...
unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Raftul bunatatilor locale Timisoara Profi Via Profi
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...