ROMANIA: Bergenbier, 28 million lei profit after 8 years of losses | Progresiv

Bergenbier Romania, part of the Molson Coors Group, reported a profit of 28 million lei last year, compared to 2016 when it reported losses of 5.2 million lei, according to data published by the Ministry of Finance. The result comes after eight years of losses, a period during which the producer reported cumulative losses of over 500 billion lei, according to public data. ROMANIA: Bergenbier, 28 million lei profit after 8 years of losses

Bergenbier also had positive dynamics when in terms of turnover, with net revenues of 599.21 million lei, up by about 5% compared to the previous year, when the producer reported a net turnover of 571.58 million lei.

Bergenbier is the third largest player on the local beer market after Ursus Breweries and Heineken. The main brands produced by the company controlled by Canadian group Molson Coors are Noroc, Staropramen, Beck's, Stella Artois and Lowenbrau, along which the company also imports Corona and Leffe brands.

Florina Dobre, CEO Bringo
Florina Dobre, managerul pentru care flexibilitatea și învățarea sunt esențiale
După o experiență de aproape două decenii în telecom, Florina Dobre a intrat într-o industrie nouă, iar patru ani mai târziu a ajuns să...
Mia Karimzadeh, Vicepreședinte Prodal ’94
Prodal ’94, în căutarea mixului perfect pentru creștere
După trei ani consecutivi de creștere, 2024 a adus provocări multiple pentru Prodal ’94. Compania a trebuit să găsească o strategie...
Annabella Retail Park
Businessul Annabella, pași mărunți în drumul spre o prezență națională
Pentru Annabella, 2024 a fost un an bun din perspectiva dezvoltării, proiectul emblematic fiind inaugurarea celui de-al doilea parc de retail în...
unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Raftul bunatatilor locale Timisoara Profi Via Profi
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...