ROM a inaugurat Muzeul Pasiunilor Neterminate | Progresiv

Producatorul de ciocolata Kandia Dulce isi continua campania pentru noul baton ROM biscuit prin inaugurarea Muzeului Pasiunilor Neterminate in incinta Grand Cafe Van Gogh din centrul istoric al Capitalei. Deschiderea expozitiei a avut loc miercuri, 23 mai, si poate fi vizitata timp de trei zile. ROM a inaugurat Muzeul Pasiunilor Neterminate

La inaugurare au vorbit si cativa dintre cei care au adus obiecte: Cabral si Andreea Ibacka, sotia acestuia, Lucian Mandruta si Stefan Stan, castigator la Vocea Romaniei, care a sustinut si un scurt moment artistic.

“ROM cu biscuit are acelasi gust intens de rom, la care am adaugat bucati de biscuit crocant, zvacul perfect ca sa duci la bun sfarsit lucrurile incepute” a declarat Gabriela Munteanu, Marketing Manager Kandia Dulce.

Ideea campaniei a avut la baza un adevar universal, faptul ca multi dintre noi ne apucam de diverse lucruri pe care le incepem dar, din diferite motive, nu apucam sa le terminam. Pentru ca ROM e un produs care nu a pretins ca este altceva decat un simplu baton de ciocolata care iti da un pic de energie, a aparut ideea cu zvacul.

Kandia Dulce are in portofoliu branduri precum Kandia, Laura, Magura, Rom, Silvana sau Sugus si, mai nou, Primola, Anidor, Novatini si Ulpio.

Marius Bîcu, proprietarul Ferma cu Omenie
Ferma cu Omenie demarează investițiile pentru o fabrică nouă la Ocna Mureș
Producătorul de brânzeturi Ferma cu Omenie a achiziționat un teren la Ocna Mureș, unde vrea să construiască o nouă fabrică. Proiectul este...
ambalaje cu garantie SGR colectare de RetuRO
Aproape 474 de milioane de ambalaje SGR, returnate în luna iulie
În cele opt luni de la implementare, Sistemul de Garanție-Returnare s-a dezvoltat constant, înregistrând lunar cifre în creștere. În luna...
centru comercial spatiu de retail livrare de proiecte de retail. Vezi mai multe pe revistaprogresiv
Livrările de proiecte de retail din prima jumătate a anului, triple față de 2023
Primul semestru din 2024 a fost foarte dinamic în ceea ce privește livrările de noi proiecte de retail, adăugând aproximativ 106.000 de metri...
Alexandru Turcanu Country Manager Munch
Munch, creștere de circa 80% a numărului de clienți în lunile de vară
Munch, aplicația care ajută la reducerea risipei alimentare, a raportat o creștere cu aproape 80% a numărului de clienți în cele trei lunile de...
cumparaturi de produse de tip nutriție specială pe Sezamo
Sezamo: 1 din 5 coșuri conține cel puțin un produs de tip nutriție specială
Supermarketul online Sezamo anunță creșterea interesului clienților pentru produse de tip nutriție specială, cu 1 din 5 coșuri conținând cel...
Ds Smith ambalaje 2749 RHM_DSS
DS Smith lansează un serviciu prin care companiile pot evalua reciclabilitatea ambalajelor
DS Smith, furnizor de top în domeniul ambalajelor sustenabile, anunță lansarea Serviciului de Evaluare a Reciclabilității (RES), prin care...