Rexona si CLEAR au activat consumatorii in magazine prin Augmented Reality | Progresiv
Rexona si CLEAR au oferit consumatorilor o experienta de brand inedita in contextul unei campanii promotionale derulate in hypermarketurile Cora, Carrefour si Real din intreaga tara, in perioada iulie-august 2012. Prin intermediul unei aplicatii de Augmented Reality acestia au avut posibilitatea de a intra in spiritul curselor de masini alaturi de fetele de pe grila de start.
Aplicatia de Augmented Reality le-a dezvaluit celor prezenti in magazine un univers paralel, o experienta deosebita, chiar in timp ce se aflau la cumparaturi. Cum a functionat? O camera capta imaginea persoanei care se aseza pe zona special marcata pe podea, redând-o live pe ecranul amplasat in standul de prezentare. Cele doua fete de pe grila de start isi faceau aparitia pe ecran, pregatind vizitatorii de cursa si anuntând campania promotionala sustinuta de Rexona si CLEAR.
Achizitia de produse din gamele pentru barbati a adus consumatorilor o serie de premii printre care seturi de anvelope, tricouri si sansa de a deveni pentru o zi pilot de curse pe circuitul din Franta pe data de 19 septembrie (Carrefour), de a vedea live cursa de la Monza din Italia (Real) sau pe cea de la Spa Francorchamp din Belgia (Cora).
Actiunea face parte din seria de programe de activare a consumatorilor din cadrul parteneriatului incheiat intre cele doua marci de ingrijire personala din portofoliul Unilever, Rexona, CLEAR si Lotus F1 Team. Pasiunea, excelenta, eficienta si atingerea celui mai inalt nivel de performanta sunt valorile comune ale brandurilor Rexona si CLEAR si ale Echipei Lotus F1.





