Rexona si CLEAR au activat consumatorii in magazine prin Augmented Reality | Progresiv

Rexona si CLEAR au oferit consumatorilor o experienta de brand inedita in contextul unei campanii promotionale derulate in hypermarketurile Cora, Carrefour si Real din intreaga tara, in perioada iulie-august 2012. Prin intermediul unei aplicatii de Augmented Reality acestia au avut posibilitatea de a intra in spiritul curselor de masini alaturi de fetele de pe grila de start. Rexona si CLEAR  au activat consumatorii in magazine prin Augmented Reality

Aplicatia de Augmented Reality le-a dezvaluit celor prezenti in magazine un univers paralel, o experienta deosebita, chiar in timp ce se aflau la cumparaturi. Cum a functionat? O camera capta  imaginea persoanei care se aseza pe zona special marcata pe podea, redând-o live pe ecranul amplasat in standul de prezentare. Cele doua fete de pe grila de start isi faceau aparitia pe ecran, pregatind vizitatorii de cursa si anuntând campania promotionala sustinuta de Rexona si CLEAR.

 

Achizitia de produse din gamele pentru barbati a adus consumatorilor o serie de premii printre care seturi de anvelope, tricouri si sansa de a deveni pentru o zi pilot de curse pe circuitul din Franta pe data de 19 septembrie (Carrefour), de a vedea live cursa de la Monza din Italia (Real) sau pe cea de la Spa Francorchamp din Belgia (Cora).  

Actiunea  face parte din seria de programe de activare a consumatorilor din cadrul parteneriatului incheiat intre cele doua marci de ingrijire personala din portofoliul Unilever, Rexona, CLEAR si Lotus F1 Team. Pasiunea, excelenta, eficienta si atingerea celui mai inalt nivel de performanta sunt valorile comune ale brandurilor Rexona si CLEAR si ale Echipei Lotus F1.

Foto_ADV Auchan 20 martie
[P] CNBC.com anunță: Auchan România, singurul retailer din Europa de Sud-Est inclus în „50 SDG Leaders”
Auchan Retail România este recunoscut la nivel internațional pentru angajamentul său în sustenabilitate, fiind primul și singurul retailer din...
Marius Costin_numit CEO Netopia Grup
Modificări în echipa de top management a grupului Netopia
Grupul Netopia, unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de plată digitale din România, își consolidează echipa de top management,...
Interior HUB SAMEDAY investitie la Ghimbav, judetul Brasov
Sameday își dezvoltă capacitatea de procesare în urma unei investiții de 21 de milioane de lei
Sameday, compania de curierat cu cea mai mare dinamică de creștere din România, are un nou centru logistic operațional în orașul Ghimbav,...
Retailul angajează cei mai mulți manageri în această perioadă. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Retailul angajează cei mai mulți manageri în această perioadă
Aproape 12.000 de joburi pentru specialiști cu un nivel de senioritate mai mare de 5 ani și manageri au fost scoase în piață de la începutul...
Început de an în forță pentru expansiunea Lidl în România. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl își consolidează prezența în Constanța și inaugurează un nou magazin
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în municipiul Constanța, pe data de 20 martie. Noul magazin Lidl din...
Carrefour reduce preturile campanie consumator cos cumparaturi
Carrefour extinde programul strategic de reducere a prețurilor până la finalul lunii aprilie
Carrefour România continuă programul strategic de reducere a prețurilor pe termen lung și adaugă 500 de noi produse, oferindu-le clienților...