Rexona si CLEAR au activat consumatorii in magazine prin Augmented Reality | Progresiv

Rexona si CLEAR au oferit consumatorilor o experienta de brand inedita in contextul unei campanii promotionale derulate in hypermarketurile Cora, Carrefour si Real din intreaga tara, in perioada iulie-august 2012. Prin intermediul unei aplicatii de Augmented Reality acestia au avut posibilitatea de a intra in spiritul curselor de masini alaturi de fetele de pe grila de start. Rexona si CLEAR  au activat consumatorii in magazine prin Augmented Reality

Aplicatia de Augmented Reality le-a dezvaluit celor prezenti in magazine un univers paralel, o experienta deosebita, chiar in timp ce se aflau la cumparaturi. Cum a functionat? O camera capta  imaginea persoanei care se aseza pe zona special marcata pe podea, redând-o live pe ecranul amplasat in standul de prezentare. Cele doua fete de pe grila de start isi faceau aparitia pe ecran, pregatind vizitatorii de cursa si anuntând campania promotionala sustinuta de Rexona si CLEAR.

 

Achizitia de produse din gamele pentru barbati a adus consumatorilor o serie de premii printre care seturi de anvelope, tricouri si sansa de a deveni pentru o zi pilot de curse pe circuitul din Franta pe data de 19 septembrie (Carrefour), de a vedea live cursa de la Monza din Italia (Real) sau pe cea de la Spa Francorchamp din Belgia (Cora).  

Actiunea  face parte din seria de programe de activare a consumatorilor din cadrul parteneriatului incheiat intre cele doua marci de ingrijire personala din portofoliul Unilever, Rexona, CLEAR si Lotus F1 Team. Pasiunea, excelenta, eficienta si atingerea celui mai inalt nivel de performanta sunt valorile comune ale brandurilor Rexona si CLEAR si ale Echipei Lotus F1.

Nedelcu Tudor Penny expansiune retea magazine discounter. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Tudor Nedelcu, Team Leader Expansiune la PENNY România, despre planurile de extindere ale rețelei
Cu peste 400 de magazine deschise la nivel național, PENNY continuă să fie unul dintre cei mai activi retaileri din România. Tudor Nedelcu, Team...
schimbari in echipa de achizitii a Kaufland international
Schimbări în echipa internațională de achiziții a retailerului Kaufland
Retailerul german Kaufland, parte a grupului Schwarz, va separa începând cu data de 1 martie diviziile de vânzări și achiziții la nivelul...
studiu Ipsos despre portretul consumatorului roman in 2025, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Cum arată portretul consumatorului român? 7 tendințe care vor modela anul 2025
România se află astăzi într-un moment crucial. Neliniștile globale, presiunile economice și progresele tehnologice converg către un val...
Florina Dobre CEO Bringo despre anul 2025, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Florina Dobre, Bringo: Indiferent de context, cred în adaptabilitate și business etic
După un an plin de provocări, adaptabilitatea și inovația au devenit esențiale pentru a răspunde presiunii economice, schimbărilor în...
bauturi spirtoase acciza taxe buget stat
Spirits România: Accizele încasate de stat din vânzarea de alcool etilic, 1,22 miliarde de lei în anul 2024
Accizele încasate de stat din vânzarea de alcool etilic s-au situat la 1,22 miliarde de lei în anul 2024, în condițiile în care suma totală...
portret Albert Davidoglu CEO Macromex, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Vremea creșterilor pentru businessul Macromex
În ciuda provocărilor apărute constant în piață, businessul Macromex a reușit în ultimii patru ani să încheie cu rezultate peste...