Rewe Germania intra in programul de loialitate Payback | Progresiv

Grupul Rewe a implementat la inceputul acestei saptamani schema de loialitate Payback in peste 3.000 de magazine, dar si online. Aderarea la programul Payback ii va da acces lui Rewe, cel de-al doilea mare retailer din Germania, la peste 20 de milioane de cumparatori din diferite grupuri socio-demografice inrolati deja in sistem. Decizia este eficienta si din punct de vedere costuri, necomparandu-se cu bugetul necesar constructiei unui program propriu de loialitate de la zero. Rewe Germania intra in programul de loialitate Payback

Este pentru prima data cand Rewe Germania implementeaza un astfel de program, desi anterior ei au mai participat la nivel regional la testarea diverselor scheme de loialitate. In timpul asta, competitorul lor principal, lantul de magazine Edeka, este membru al programului german card multi-partner.

In alte tari, cum este Austria, grupul Rewe foloseste cu succes cardurile Billa Vorteilscard de mai multi ani, asigurand clientilor diferite servicii precum bonusuri personalizate, preturi preferentiale la anumite produse, reduceri pentru vacante si retrageri de numerar fara comision. Pentru a gestiona acest sistem Rewe a introdus in magazinele sale puncte de servicii. Astfel, participantii primesc puncte pentru fiecare 2 euro cheltuiti, dar pot beneficia si de alte promotii.

Payback este cel mai popular program de fidelizare in retailul german si a fost lansat de compania Payback GmbH in anul 2000. In sectorul alimentar, acest program de fidelizare a fost folosit pana acum doar de lantul Real si de retailerul specializat dm.

Grupul Rewe se numara printre liderii europeni în comertul alimentar, fiind prezent în 13 tari europene, precum Germania, Austria, Italia, Ucraina, Rusia, Ungaria, Cehia, Bulgaria, Lituania, Letonia, Slovacia, Romania si Croatia.

Gabriela Beres Managing Director Puratos tendinte brutarie patiserie ciocolaterie. Vezi pe revistaprogresiv.ro
Produsele tip răsfăț au cel mai mare impact asupra cheltuielilor alimentare
82% dintre români se răsfață cu produse dulci de patiserie-cofetărie, chiar și cu un buget limitat, în timp la ce nivel european media este de...
sticla SGR colectare si reciclare pet ambalaje cu sigla sgr. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Bringo și Carrefour lansează primul serviciu de colectare a ambalajelor cu garanție SGR
Bringo, primul serviciu de livrare rapidă a cumpărăturilor online prin personal shopper din România, și retailerul francez Carrefour România...
paul_dieter
CITR: Numărul companiilor de impact aflate în dificultate atinge maximul ultimilor 11 ani
Numărul companiilor de impact aflate în insolvență iminentă crește cu 18%, de la 6.949 la 8.190, iar cel al companiilor de impact aflate în...
Alexander Pitchka
JTI a înființat un centru global IT în România
JTI a înființat un centru tehnologic în România, cu circa 140 de angajați în prezent, fiind analizată posibilitatea unei extinderi pe viitor....
raluca dumitra
eJobs: Competențele digitale vor fi cele mai căutate în următorii cinci ani
Angajatorii încep să devină tot mai preocupați de adaptarea oamenilor din companie la transformările de pe piața muncii, în contextul în care...
partslife romania OIREP
Partslife România a gestionat peste 60.000 de tone de ambalaje în doi ani de activitate
Partslife România aniversează doi ani de la intrarea pe piața locală, perioadă în care a preluat responsabilitatea pentru peste 60.000 de tone...