Rewe Germania intra in programul de loialitate Payback | Progresiv
Grupul Rewe a implementat la inceputul acestei saptamani schema de loialitate Payback in peste 3.000 de magazine, dar si online. Aderarea la programul Payback ii va da acces lui Rewe, cel de-al doilea mare retailer din Germania, la peste 20 de milioane de cumparatori din diferite grupuri socio-demografice inrolati deja in sistem. Decizia este eficienta si din punct de vedere costuri, necomparandu-se cu bugetul necesar constructiei unui program propriu de loialitate de la zero.
Este pentru prima data cand Rewe Germania implementeaza un astfel de program, desi anterior ei au mai participat la nivel regional la testarea diverselor scheme de loialitate. In timpul asta, competitorul lor principal, lantul de magazine Edeka, este membru al programului german card multi-partner.
In alte tari, cum este Austria, grupul Rewe foloseste cu succes cardurile Billa Vorteilscard de mai multi ani, asigurand clientilor diferite servicii precum bonusuri personalizate, preturi preferentiale la anumite produse, reduceri pentru vacante si retrageri de numerar fara comision. Pentru a gestiona acest sistem Rewe a introdus in magazinele sale puncte de servicii. Astfel, participantii primesc puncte pentru fiecare 2 euro cheltuiti, dar pot beneficia si de alte promotii.
Payback este cel mai popular program de fidelizare in retailul german si a fost lansat de compania Payback GmbH in anul 2000. In sectorul alimentar, acest program de fidelizare a fost folosit pana acum doar de lantul Real si de retailerul specializat dm.
Grupul Rewe se numara printre liderii europeni în comertul alimentar, fiind prezent în 13 tari europene, precum Germania, Austria, Italia, Ucraina, Rusia, Ungaria, Cehia, Bulgaria, Lituania, Letonia, Slovacia, Romania si Croatia.