Reteaua Metro lanseaza o competitie pentru antreprenori | Progresiv

Reteaua METRO Cash&Carry lanseaza o competitie pentru antreprenorii care contribuie semnificativ la viata si dezvoltarea comunitatii din care fac parte. Premiul cel mare este de 200.000 de lei, iar deadline-ul pentru inscriere este data de 5 iunie 2014. Reteaua Metro lanseaza o competitie pentru antreprenori

Concursul este organizat cu ocazia aniversarii a 50 de ani de la infiintarea METRO Cash & Carry in Germania.  „In acest an, compania METRO celebreaza 50 de ani pe piata de comert; prin competitia «METRO – Starurile Comunitatii» dorim sa venim in sprijinul acelor intreprinzatori care, pe langa contributia lor economica in comunitate, isi asuma si proiecte de responsabilitate sociala, devenind adevarate modele prin contributia de durata pe care o aduc la bunastarea comunitatilor locale” , a  declarat Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry Romania. „De multe ori, micile afaceri de tipul restaurantelor, chioscurilor, cafenelelor sau bistro-urilor sunt initiatoarele sau sustinatoarele unor proiecte care contribuie semnificativ la viata si dezvoltarea comunitatii din care fac parte”, a explicat el.

20 de proiecte vor fi selectate in etapa finala

Intreprinzatorii independenti isi pot inscrie proiectele online in sectiunea dedicata de pe site-ul www.metro.ro, pana in data de 5 iunie 2014. Tot ceea ce trebuie sa faca este sa isi descrie proiectele, care sa reflecte angajamentele lor fata de comunitate. Toate aplicatiile vor fi prezentate pe site-ul METRO Cash & Carry Romania si pe pagina de Facebook a companiei. Odata cu descrierea, concurentii la titlul de „METRO – Starurile Comunitatii” sunt incurajati sa incarce fotografii si materiale video care sa ilustreze cat mai bine povestea lor, pentru a aduna voturi din partea publicului. Cele mai votate 20 de proiecte vor trece, mai departe, in finala competitiei.
„Pentru noi este foarte importanta implicarea publicului larg in selectarea finalistilor, deoarece angajamentul asumat de magazinele mici si mijlocii aduce beneficii in primul rand populatiei locale,” spune Gilles Roudy. „Si cu cat participantii sunt mai bine conectati la comunitatea in care traiesc, cu atat mai mari sunt sansele lor de a castiga.”

Finalistii vor fi evaluati de catre un juriu format din experti din domenii-cheie: ONG-uri, media de specialitate in responsabilitatea sociala, precum si comunitatea de antreprenoriat si comert. In urma procesului de evaluare va fi selectat un castigator, care va fi anuntat in iunie 2014, in cadrul Galei de Premiere a competitiei.
Intreprinzatorul cu cel mai mare punctaj acordat de catre juriu va primi din partea METRO Cash & Carry Romania Premiul Competitiei, in valoare de 200.000 de lei, din care 100.000 de lei sunt dedicati sustinerii de catre castigator, a unor proiecte sociale viitoare.

unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Raftul bunatatilor locale Timisoara Profi Via Profi
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...
Tazz, creștere de 37% a partenerilor din retail. Planurile aplicației de food delivery includ listarea Profi, Penny și Carrefour
Tranzacție în piața de food delivery: Tazz este cumpărat de Wolt
Tazz, una dintre cele mai importante platforme de livrare din România, parte a grupului eMAG, anunță încheierea unui contract privind achiziția...
Ionut Ardeleanu Director General Auchan Retail Romania
Ionuț Ardeleanu, Auchan: Anul viitor, expansiunea va fi concentrată pe francize
Cu o rețea de 440 de magazine la nivel național sub mărcile Auchan, ATAC, My Auchan, Simply și Auchan Go, care servesc în medie, peste 350.000...
comert electronic
ARMO: Comerțul electronic din România ocupă locul 3 în Europa Centrală și de Est
România se clasează pe locul 3 între statele membre UE din Europa Centrală și de Est în ceea ce privește valoarea comerțului electronic,...