Reteaua Metro lanseaza o competitie pentru antreprenori | Progresiv

Reteaua METRO Cash&Carry lanseaza o competitie pentru antreprenorii care contribuie semnificativ la viata si dezvoltarea comunitatii din care fac parte. Premiul cel mare este de 200.000 de lei, iar deadline-ul pentru inscriere este data de 5 iunie 2014. Reteaua Metro lanseaza o competitie pentru antreprenori

Concursul este organizat cu ocazia aniversarii a 50 de ani de la infiintarea METRO Cash & Carry in Germania.  „In acest an, compania METRO celebreaza 50 de ani pe piata de comert; prin competitia «METRO – Starurile Comunitatii» dorim sa venim in sprijinul acelor intreprinzatori care, pe langa contributia lor economica in comunitate, isi asuma si proiecte de responsabilitate sociala, devenind adevarate modele prin contributia de durata pe care o aduc la bunastarea comunitatilor locale” , a  declarat Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry Romania. „De multe ori, micile afaceri de tipul restaurantelor, chioscurilor, cafenelelor sau bistro-urilor sunt initiatoarele sau sustinatoarele unor proiecte care contribuie semnificativ la viata si dezvoltarea comunitatii din care fac parte”, a explicat el.

20 de proiecte vor fi selectate in etapa finala

Intreprinzatorii independenti isi pot inscrie proiectele online in sectiunea dedicata de pe site-ul www.metro.ro, pana in data de 5 iunie 2014. Tot ceea ce trebuie sa faca este sa isi descrie proiectele, care sa reflecte angajamentele lor fata de comunitate. Toate aplicatiile vor fi prezentate pe site-ul METRO Cash & Carry Romania si pe pagina de Facebook a companiei. Odata cu descrierea, concurentii la titlul de „METRO – Starurile Comunitatii” sunt incurajati sa incarce fotografii si materiale video care sa ilustreze cat mai bine povestea lor, pentru a aduna voturi din partea publicului. Cele mai votate 20 de proiecte vor trece, mai departe, in finala competitiei.
„Pentru noi este foarte importanta implicarea publicului larg in selectarea finalistilor, deoarece angajamentul asumat de magazinele mici si mijlocii aduce beneficii in primul rand populatiei locale,” spune Gilles Roudy. „Si cu cat participantii sunt mai bine conectati la comunitatea in care traiesc, cu atat mai mari sunt sansele lor de a castiga.”

Finalistii vor fi evaluati de catre un juriu format din experti din domenii-cheie: ONG-uri, media de specialitate in responsabilitatea sociala, precum si comunitatea de antreprenoriat si comert. In urma procesului de evaluare va fi selectat un castigator, care va fi anuntat in iunie 2014, in cadrul Galei de Premiere a competitiei.
Intreprinzatorul cu cel mai mare punctaj acordat de catre juriu va primi din partea METRO Cash & Carry Romania Premiul Competitiei, in valoare de 200.000 de lei, din care 100.000 de lei sunt dedicati sustinerii de catre castigator, a unor proiecte sociale viitoare.

La Cocos hipermarket inaugurare Pitesti
La Cocoș inaugurează cel de-al șaptelea magazin al rețelei la finalul lunii noiembrie
La Cocoș inaugurează cel de-al șaptelea magazin al rețelei la finalul lunii noiembrie, în Arad. Locația este cea de-a patra deschisă în acest...
Lidl va deschide în Capitală un magazin flagship, cel mai mare din rețeaua locală. Vezi mai multe revistaprogresiv.ro
Lidl va deschide în Capitală un magazin flagship, cel mai mare din rețeaua locală
Discounterul Lidl va deschide anul viitor în București un magazin flagship, de peste 3.200 mp, cel mai mare din rețeaua gestionată de retailer pe...
Transilvania Nuts închide anul cu o creștere puternică a afacerilor și pregăteșe o investiție de 10 mil. euro pentru 2026. Vezi mai multe detalii pe revistaprogresiv.ro
Transilvania Nuts pregăteșe o investiție de 10 mil. euro pentru anul viitor
Procesatorul de nuci Transilvania Nuts va încheia 2025 cu o cifră de afaceri mai mare cu 45% comparativ cu anul anterior pe fondul diversificării...
Mugur Isarescu Guvernatorul Bancii Nationale a Romaniei
Guvernatorul BNR: Aproape jumătate din inflație, determinată de costurile cu energia, de TVA și de accize
Eliminarea plafoanelor pentru tarifele la energia electrică a avut un impact mult mai mare asupra prețurilor decât majorarea TVA, susține Mugur...
Cu un sector pomicol afectat, România a importat fructe de 750 mil. euro în primele șapte luni ale anului. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Cu un sector pomicol afectat, România a importat fructe de 750 mil. euro în primele șapte luni ale anului
Sectorul pomicol din România a fost grav afectat de fenomenul de îngheț de la începutul acestui an, una din reacțiile în lanț fiind creșterea...
dm drogerie markt investește în primele case self-service și într-un concept dmBOX. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
dm drogerie markt investește în primele case self-service și într-un concept dmBOX
După investiții de peste 120 de milioane de lei și un avans al afacerilor de 21,74% în anul financiar 2024-2025 (finalizat la 30 septembrie), dm...