Promovare cu valoare adaugata la punctul de vanzare (P) | Progresiv

Studiu de caz in reteaua nationala Inmedio, Relay si 1 Minute.
Fiecare actiune de promovare este motivata direct sau indirect de cresterea vanzarilor serviciului sau produsului promovat. Promovare cu valoare adaugata la punctul de vanzare (P)

Noua platforma media din reteaua nationala Inmedio, Relay si 1 Minuteintervine in momentul determinant pentru relatia consumatorului cu un brand sau cu un produs, chiar in momentul deciziei de cumparare.

Poti ajunge direct, cu mesajul cel mai potrivit, pentru a genera vanzari imediate sau awareness, la peste 2,4 milioane de vizitatori lunar sau doar la aceia dintre ei care, din punct de vedere al varstei, al venitului sau al altor criterii, fac parte din grupul tau tinta.
Experienta de retail, combinata cu instrumentele adecvate de promovare  in-store poate face diferenta dintre un cumparator si un non cumparator.



Cum functioneaza? Studiu de caz MasterCard.

I. Stabilim obiectivele (calitative si/sau cantitative)
MasterCard a ales serviciile Xamplesi Inmedio TV pentru a promova in perioada aprilie – iunie 2013 noua facilitate de plata contactless in reteaua magazinelor Inmedio, Relay, 1 Minute. Obiectivele principale de comunicare: cresterea notorietatii si educarea publicului tinta.
Obiective secundare: cresterea numarului de tranzactii contactless cu cardurile MasterCard® si Maestro® PayPass™ in reteaua nationala Inmedio, Relay, 1 Minute (aproximativ 200 de magazine).

II. Selectam audienta care ne intereseaza din cei peste 2,4 milioane de vizitatori lunar
Audienta poate fi selectata din baza de clienti din retea, in functie de varsta, sex, nivel de venit etc. Informatiile sunt permanent actualizate prin studiile calitative si cantitative desfasurate in retea.
Noul serviciu de plata contactless MasterCard®/Maestro® se adreseaza intregului univers de cumparatori. Beneficiul sta in scurtarea considerabila a timpului de plata fata de metodele traditionale de plata.

III. Cream mecanica si mixul cel mai bun de canale in-store
Cu o mecanica simpla, MasterCard a creat o legatura directa cu toti vizitatorii, prin intermediul agentilor de vanzari.

Cumparatorii au vazut mesajul in magazine, prin intermediul posterelor luminoase.
Stand la casa de marcat, au vazut mesajul de campanie pe ecranele LCD Inmedio TV.
Au ajuns la casa de marcat pentru a plati.
Agentul de vanzari i-a intrebat despre modalitatea de plata preferata.
Daca au platit cu un card MasterCard®sau Maestro® PayPass™, au primit instantaneu un premiu. Daca au raspuns alt tip de cardsau cash, au fost informati despre promotia MasterCardsi au primit flyerul de campanie.



IV. Monitorizam si ajustam campania in timp real
Un avantaj important al noii platforme este controlul absolut asupra campaniei. Indiferent ca este vorba despre recomandare sau sampling, toate informatiile sunt verificabile prin sistemul centralizat, toate premiile sau elementele de sampling putand fi trecute pe bonul de casa.
In cazul campaniei MasterCard, pe durata campaniei, agentii de vanzari au fost verificati si recompensati printr-un program special de Mystery Shopper.

V. Raportam rezultatele
Orice campanie este monitorizata permanent, raportarea rezultatelor se face periodic pe toata durata putand in acest fel sa ajustam derularea campaniei pentru atingerea obiectivelor.
In perioada campaniei MasterCard s-a inregistrat o dublare a numarului de tranzactii realizate prin sistemul de plata contactless in reteaua Inmedio, Relay si 1 Minute iar nivelul acestora s-a mentinut post-campanie, aratand o retentie ridicata, iar Rata de succes in campania de Mystery Shoppera fost de 100%.

XAMPLE = Instrument inovativ de hand to hand communication, imbina avantajele sampling-ului cu cele ale marketingului direct si experientei de brand

Inmedio TV = Retea de ecrane LCD amplasate la punctul de vanzare. Mijloc flexibil si eficient de promovare in momentul cumpararii. 


Contacteaza-ne ACUM pentru un plan personalizat nevoilor tale! 

LS Travel Retail Romania
Ramona Seitan
Mobil: 0749 222 550
e-mail: ramona.seitan@lsromania.ro
Site: www.lsromania.ro

Melania Damian, SLooP: Este foarte greu în prezent, indiferent de geografia în care te afli, să dezvolți un brand puternic. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Melania Damian, SLooP: Este foarte greu în prezent să dezvolți un brand puternic
Consumatorii nu erau pregătiți în urmă cu 12 ani de un produs precum SLooP, însă tocmai aceasta a fost oportunitatea pentru brandul de smutiuri...
Preluarea magazinelor La Cocoș de către proprietarul Kaufland, sub lupa Consiliului Concurenței. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Preluarea magazinelor La Cocoș de către proprietarul Kaufland, sub lupa Consiliului Concurenței 
Consiliul Concurenței analizează tranzacția prin care grupul Schwarz intenționează să preia magazinele La Cocoș, dar și tranzacțiile prin...
TIPLOG și-a bugetat o creștere a afacerilor cu 36% în acest an. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
TIPLOG și-a bugetat o creștere a afacerilor cu 36% în acest an
TIPLOG, companie antreprenorială de tipar și logistică, și-a bugetat pentru 2025 o cifră de afaceri de 31 de milioane de lei (6,2 mil. euro),...
Introducerea accizei pe vinul liniștit pune presiune pe producătorii locali și crește riscul de falimente. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Introducerea accizei pe vinul liniștit pune presiune pe producătorii locali și crește riscul de falimente
România este un producător tradițional de vin cu zeci de mii de mici viticultori și crame artizanale, iar introducerea unei accize pe vinul...