Promotions360, eveniment dedicat promotiilor ajunge la a 4-a editie | Progresiv

Cea de-a patra editie Promotions 360, cea mai importanta conferinta locala dedicata promotiilor si rolul acestora in relatia dintre brand si consumator se va desfasura in perioada 13 -14 noiembrie 2013, la Crowne Plaza Hotel, in Bucuresti. Promotions360, eveniment dedicat promotiilor ajunge la a 4-a editie

Promotions 360 este un eveniment dedicat comunitatii de profesionisti din marketing, FMCG si retail. Pe parcursul celor doua zile, participantii vor avea ocazia sa afle cele mai noi informatii despre inovatia in retail, comportamentul consumatorului roman, dar si despre strategiile si tacticile eficiente de realizare a promotiilor online si in-store.

Prima zi a evenimentului, 13 noiembrie, va reuni mai multi vorbitori  locali care vor aborda noi concepte si tehnici de atragere si fidelizare a consumatorilor. Participantii vor avea ocazia sa afle rezultatele a trei studii de piata, ce vor prezenta solutii actuale, idei despre mecanismele promotionale si principalele schimbari aparute in comportamentul consumatorilor romani in anul 2013.

Pe 14 noiembrie, participantii vor avea ocazia sa interactioneze si sa afle cele mai noi insight-uri de la Gabriele Euchner, invitatul international al evenimentului, care peste 10 ani de experienta in gestionarea brandurilor de renume si coordonarea departamentelor de marketing. Are peste 8 ani de experienta in calitate de fondator si trainer in cadrul Network Marketing, unde a instruit manageri de marketing la nivel mondial,  in prezent este autoare a trei carti de management.

Printre vorbitorii confirmati se regasesc: Ana-Maria Paslaru, Customer Marketing Manager, Customer Development, Unilever; Alexandru Nicolaica, New Media & Market Intelligence Manager, L'Oreal Romania; Adrian Alexandrescu, Managing Director, Interactions; Maia Novolan, Managing Director, Syscom Digital; Roxana Ionescu, Partener, Nndkp;  Emanuel Sanda, Managing Partner, Merlin Research;  Maria Gheorghita, Account Manager, Ad Production; Diana Scaunasu, Client Service Manager Consumer Panel Services, GfK Romania;  Laura Golet, Client Service Manager, 360Insights.

Laura Dumea Bencze_CBRE Romania_bkg
CBRE: Parcurile de retail câștigă teren ca oportunități investiționale
Parcurile de retail reprezintă o oportunitate de investiție tot mai atrăgătoare, oferind soluția sigură de generare a unor venituri stabile și...
Kaufland Calarasi inaugurare
Kaufland continuă expansiunea și deschide un nou magazin în Călărași
Kaufland România își extinde prezența la nivel național și deschide al doilea magazin din orașul Călărași. Prin această investiție,...
Daniel Anghel Country Managing Partner PwC România
PwC: Investitorii pun accent pe abilitatea companiilor de a depăși crizele în decizia de investiții
Investitorii par optimiști cu privire la evoluția economiei globale, 51% dintre respondenții la sondajul PwC 2024 Global Investor Survey,...
Academia de Sustenabilitate parteneriat Auchan Romania
Industria de retail învață să fie sustenabilă cu Academia de Sustenabilitate și Auchan România
Academia de Sustenabilitate în parteneriat cu Auchan România lansează un curs gratuit despre sustenabilitatea în retail pentru antreprenorii care...
Lidia Chiraches Nespresso Romania
Cum vrea Nespresso să reducă emisiile de carbon cu 50% până în 2030
Nespresso reafirmă angajamentul pentru sustenabilitate prin publicarea unui studiu de Analiză a Ciclului de Viață, o cercetare realizată de...
Kaufland Moinesti inaugurare Bacau
Kaufland se extinde în regiunea Moldovei, inaugurând un magazin în Moinești
Kaufland România își extinde rețeaua națională prin deschiderea unui magazin în orașul Moinești, județul Bacău. Prin această investiție,...