Promotions360, eveniment dedicat promotiilor ajunge la a 4-a editie | Progresiv
Cea de-a patra editie Promotions 360, cea mai importanta conferinta locala dedicata promotiilor si rolul acestora in relatia dintre brand si consumator se va desfasura in perioada 13 -14 noiembrie 2013, la Crowne Plaza Hotel, in Bucuresti.
Promotions 360 este un eveniment dedicat comunitatii de profesionisti din marketing, FMCG si retail. Pe parcursul celor doua zile, participantii vor avea ocazia sa afle cele mai noi informatii despre inovatia in retail, comportamentul consumatorului roman, dar si despre strategiile si tacticile eficiente de realizare a promotiilor online si in-store.
Prima zi a evenimentului, 13 noiembrie, va reuni mai multi vorbitori locali care vor aborda noi concepte si tehnici de atragere si fidelizare a consumatorilor. Participantii vor avea ocazia sa afle rezultatele a trei studii de piata, ce vor prezenta solutii actuale, idei despre mecanismele promotionale si principalele schimbari aparute in comportamentul consumatorilor romani in anul 2013.
Pe 14 noiembrie, participantii vor avea ocazia sa interactioneze si sa afle cele mai noi insight-uri de la Gabriele Euchner, invitatul international al evenimentului, care peste 10 ani de experienta in gestionarea brandurilor de renume si coordonarea departamentelor de marketing. Are peste 8 ani de experienta in calitate de fondator si trainer in cadrul Network Marketing, unde a instruit manageri de marketing la nivel mondial, in prezent este autoare a trei carti de management.
Printre vorbitorii confirmati se regasesc: Ana-Maria Paslaru, Customer Marketing Manager, Customer Development, Unilever; Alexandru Nicolaica, New Media & Market Intelligence Manager, L'Oreal Romania; Adrian Alexandrescu, Managing Director, Interactions; Maia Novolan, Managing Director, Syscom Digital; Roxana Ionescu, Partener, Nndkp; Emanuel Sanda, Managing Partner, Merlin Research; Maria Gheorghita, Account Manager, Ad Production; Diana Scaunasu, Client Service Manager Consumer Panel Services, GfK Romania; Laura Golet, Client Service Manager, 360Insights.