Promotii/Campanii/Lansari | Progresiv

10.000 de euro, premiul cel mare in promotia Doncafe

Cea mai noua campanie promotionala Doncafe, „Asculta sunetul castigator Doncafe”, semnata de McCann Erickson, ofera sansa consumatorilor sa castige 10.000 de euro, aratand inca o data ca automatele Doncafe folosesc boabe de cafea macinate pe loc. Mecanismul permite consumatorului sa se concentreze pe experienta cafelei rasnite de automatul Doncafe. Cei care inscriu codul unic de pe pahar pe site-ul www.sunetuldoncafe.ro, pe www.facebook.com/doncafe, sau prin sms la numarul 1740, vor putea castiga pe loc unul din cele 3 premii zilnice in valoare de 100 de euro. In plus, toti participantii intra in cursa pentru marele premiu de 10.000 de euro. Campania, sustinuta de Daniel Buzdugan si Mihai Morar, va beneficia de promovare in mediul online si offline: website adaptat pentru toate device-urile, Facebook, Youtube, promovare la automatele Doncafe si Radio ZU.
Promotia se deruleaza intre 1 octombrie - 15 noiembrie. Mai multe detalii  despre concurs, precum si regulamentul integral al acestuia, pot fi accesate pe www.sunetuldoncafe.ro si pe pagina de Facebook Doncafe.


Zuzu lanseaza iaurtul Bifidus Snack
Zuzu vine cu o surpriza pentru consumatorii sai energici si lanseaza gustarea sanatoasa perfecta pentru micul dejun sau in timpul zilei: Zuzu Bifidus Snack – iaurtul cu fermenti vii bifidus si mixuri in capac bogate in nutrienti. Zuzu Bifidus Snack este o combinatie echilibrata de iaurt cu culturi vii, probiotice, cu mixuri de cereale, fructe si seminte in capac cu beneficii importante pentru sanatate. Zuzu Bifidus Snack se adreseaza in special femeilor ocupate, active, preocupate  de nutritie sanatoasa si care constientizeaza importanta miscarii pentru o viata sanatoasa si armonioasa. Portofoliul Zuzu Bifidus Snack cuprinde 5 produse: „Snack-ul de dimineata” - iaurt degresat si cereale (fulgi de porumb si fulgi de grau din tarate), iaurt natural si fulgi de porumb ; iaurt natural si cocktail mix crocant (fulgi de porumb crocanti si mix de fructe), „Snack-ul tonic” - iaurt natural si mix de goji, merisoare si stafide - si „Snack-ul Omega 3” – iaurt degresat si mix de fulgi de ovaz cu seminte (in, dovleac, floarea-soarelui). Lansarea este promovata pe TV, in print si prin activari in-store. Promotii/Campanii/Lansari

Pretul recomandat de vanzare al noilor produse este de 2,46 lei pentru iaurt degresat si cereale si de 2,75 lei pentru iaurt natural si mix de stafide, merisoare si goji. Gramajul fiecarui produs este: pahar de iaurt 150 g + capac cu mix 18 g. Zuzu este un brand din portofoliul Albalact SA.


O noua gama de ingrijire orala de la Colgate

Colgate-Palmolive lanseaza in Romania o noua gama de ingrijire orala - Colgate Total PRO•Interdental. Pasta de dinti are o formula unica ce contine milioane de micro-particule active, ce asigura o curatare eficienta a zonelor greu accesibile, inclusiv a spatiilor interdentare. Periuta de dinti Colgate 360° Interdental ofera o curatare in profunzime de patru ori mai mare, fiind prevazuta cu peri conici, cu varfuri mai subtiri, ce actioneaza delicat in spatiul interdentar si in santul gingival, in comparatie cu o periuta de dinti obisnuita, cu peri drepti, sectionati orizontal. Pasta de dinti Colgate Total PRO•Interdental actioneaza pe doua cai: pe de o parte, asigura protectie imbatabila timp de 12 ore prin actiunea antibacteriana a Tehnologiei Triclosan / Copolimer, iar pe de alta parte, particulele active speciale patrund mai eficient in zonele greu accesibile, facilitand astfel controlul optim al placii bacteriene si venind in intampinarea consumatorilor cu un stil de viata activ, care sunt adepti ai obiceiurilor sanatoase ce le asigura un zambet frumos si sanatos. Tehnologia revolutionara de la Colgate de care beneficiaza noul produs este sustinuta si la nivel vizual atat prin ambalajul special, cat si prin estetica pastei – gel alb cu micro-particule.


„Grija pentru copii” – noua campanie Dorna

Dorna a lansat campania „Grija pentru copii” care are ca scop dotarea cu echipamente de specialitate a cat mai multor maternitati din Romania. Initiativa este dezvoltata in colaborare cu Organizatia Salvati Copiii, partener activ in proiecte de protejare a nou nascutilor. Campania se desfasoara sub sloganul „Impreuna putem avea grija de ei!”, in perioada 15 septembrie – 31 decembrie. Proiectul consta intr-un sprijin colectiv, astfel ca, pe durata campaniei, 1 ban din fiecare sticla de Dorna cumparata va merge catre ingrijirea nou-nascutilor prematur. Pentru o informare corecta si completa pe acest subiect, dar si pentru oferirea de sprijin si sfaturi, Dorna lanseaza, odata cu campania caritabila, si platforma online www.grijapentrucopii.ro.


20 de ani pentru marca Hochland in Romania

In 2013, liderul pietei branzeturilor marcheaza 20 de ani de prezenta pe piata locala a marcii Hochland. Cu aceasta ocazie, brandul desfasoara in perioada 2 septembrie – 27 octombrie campania promotionala „Castiga premii, daruieste bucurii”, pe site-ul www.hochland20deani.ro. Consumatorii pot participa la promotie achizitionand orice produs din gama: branza topita triunghiuri/ felii, cascaval sau telemea de vaca. Hochland ofera premii zilnice si 20 de excursii  in Europa.

Povestea Hochland in Romania a inceput in anul 1993, cand au fost importate primele produse. In 1998 a fost deschisa filiala din Romania, prin inaugurarea unei facilitati de productie la Sighisoara, iar in anul urmator a fost deschisa si cea de-a doua fabrica Hochland, la Sovata. Ambele fabrici functioneaza cu succes si in prezent.


Promotia nationala „Linco. Sandvisuri gustoase”

„Ce e mai gustos decat un sandvis cald, aburind, proaspat scos din sandwich-maker? Raspuns: Un sandvis cald cu Linco. Pentru cei care nu sunt convinsi, dar si pentru cei care stiu deja acest lucru, Linco a pregatit in perioada 1 octombrie-15 decembrie 2013 campania nationala Linco.Sandvisuri gustoase ”, a anuntat Orkla Foods Romania. Printr-un un mecanism simplu: trimitand prin SMS codul unic de pe ambalaj sau inscriindu-l pe site-ul campaniei  www.sandvisurigustoase.ro, consumatorii Linco au posibilitatea de a castiga un sandwich-maker dintre cele 1.000 puse in concurs. Toate produsele din gama de margarina Linco participa in promotie, iar lor li s-au alaturat si produsele de patiserie congelata: Linco foi de placinta si Linco aluat foitaj. Regulamentul, informatii suplimentare referitoare la promotie, dar si idei pentru sandvisuri gustoase pot fi gasite pe site-ul campaniei: www.sandvisurigustoase.ro.


„Cu incredere, pentru viitor” - noua campanie de brand Fragedo

Transavia a demarat campania de comunicare integrata pentru brandul premium Fragedo, adresandu-se tuturor consumatorilor care urmeaza un stil de viata sanatos si activ. Derulata sub sloganul „Cu incredere, pentru viitor”, aceasta subliniaza calitatea produselor Fragedo, brandul numarul 1 pe piata romaneasca a carnii de pasare, consolidand astfel promisiunea de „Well Made in Romania”. Pe langa lansarea spotului TV si a promovarii in mediul online si outdoor, Transavia aduce o serie de noutati in cadrul acestei campanii, odata cu lansarea site-ului www.fragedo.ro si cu prezentarea produselor premium Fragedo intr-un ambalaj cu design nou, mult mai atractiv. „Vrem sa aratam ca suntem in fiecare zi la fel, iar in procesul nostru de productie complet integrat de la fermele vegetale pana la produsul proaspat din carne de pasare, totul functioneaza liniar, ca un cronometru, fara sincope in calitate sau siguranta”, a declarat Ioan Popa, Directorul General Transavia. Brandul Fragedo a fost lansat in 2006 si reuneste mai multe extensii sub care se comercializeaza carnea refrigerata Fragedo-Premium Quality: Fragedo, Fragedo Delicat, Fragedo Expert si produsele congelate Fragedo Ice. Produsele din gama Fragedo sunt realizate intr-un sistem de management al calitatii certificat international: ISO 9001:2008, ISO 22000:2005 certificat TUV Thuringen Germania, certificate BRC si IFS.


PepsiCo readuce in Romania energizantul Rockstar

PepsiCo aduce celebrul brand Rockstar Energy Drink in Romania, intr-o gama ce include in acest moment trei arome: Rockstar Original 500 ml si 250 ml, Rockstar Xdurance 500 ml si Rockstar Guava 500 ml. „Rockstar Energy Drink este brandul care a revolutionat categoria de bauturi energizante, fiind recunoscut ca «inventatorul Big Can-ului», prin introducerea dozei de 0,5 l. Cu vanzari anuale de peste jumatate de milliard de doze, Rockstar este in top 3 energizante in lume”, se arata in comunicatul PepsiCo.

„Rockstar este mult mai mult decat o bautura energizanta, este un intreg univers, un stil de viata. Gama Rockstar se adreseaza tinerilor care stiu ce vor si cand vor, tinerilor care isi doresc sa fie vazuti, sa fie auziti si sa se impuna. Odata cu lansarea brandului in Romania, am pregatit numeroase surprize consumatorilor nostri sub provocarea: Demonstreaza intregii lumi ca ai toate calitatile unui rockstar”, afrima Adriana Nestoriuc, Group Brand Manager Carbonated Soft Drinks, PepsiCo Romania.

Rockstar Energy Drink a fost fondat in anul 2001 si este distribuit in peste 30 de tari. Bautura este fabricata de un producator independent, Rockstar, din Statele Unite. In trecut, brandul a mai fost distribuit in Romania de catre Interbrands Marketing & Distribution, insa pe o perioada scurta de timp, incepand cu 2007.


Unilever relanseaza gamele Cif Spray

Cif, marca a companiei Unilever si lider pe piata produselor de curatat suprafete mici, relanseaza cele doua game de spray-uri: Gama Ultrafast si Gama Specializata. Spray-urile din Gama Ultrafast (Cif Spray Bucatarie la 500ml, Cif Spray Baie la 500ml si Cif Spray Ferestre, disponibil acum intr-un ambalaj economic de 750ml) au un nou design si curata petele de zi cu zi. Pretul recomandat de vanzare pentru produsele dina ceasta gama este de 9,8 lei. Gama Specializata are, de asemenea, un nou design si o formula special conceputa pentru petele dificile. Cif Spray Anti-calcar la 750ml, Cif Spray Degresant la 750ml si Cif Spray Inox la 500ml au un pret recomandat de vanzare de 15,9 lei.


O noua campanie de comunicare pentru Alfers


23 Communication Ideas a dezvoltat campania de relansare a napolitanelor Alfers, in contextul introducerii pe piata a unui nou ambalaj si a patru arome noi. Campania de comunicare introduce o serie de trei spoturi TV: „Pescuitul”, „Poker” si „Gratarul”. Aceasta se va desfasura atat pe TV, cat si in mediul online si la punctele de vanzare. „Alfers a devenit liderul pietei de napolitane neglazurate respectand o reteta simpla a succesului: produs foarte bun si pret accesibil. Fara sofisticarii irelevante, fara pacaleli cu gramaje sau pungi voluminoase in care platesti mai mult aerul din ele, decat produsul”, a declarat Laurentiu Semeniuc, Partener 23. In ceea ce priveste extensia de gama, aromelor consacrate Alfers: cacao, vanilie, lamaie si 2 Creme, li s-au alaturat trei combinatii la fel de simple si delicioase: cafea cu frisca, cacao cu lapte sau lamaie cu menta.

Gabriela Beres Managing Director Puratos tendinte brutarie patiserie ciocolaterie. Vezi pe revistaprogresiv.ro
Produsele tip răsfăț au cel mai mare impact asupra cheltuielilor alimentare
82% dintre români se răsfață cu produse dulci de patiserie-cofetărie, chiar și cu un buget limitat, în timp la ce nivel european media este de...
sticla SGR colectare si reciclare pet ambalaje cu sigla sgr. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Bringo și Carrefour lansează primul serviciu de colectare a ambalajelor cu garanție SGR
Bringo, primul serviciu de livrare rapidă a cumpărăturilor online prin personal shopper din România, și retailerul francez Carrefour România...
paul_dieter
CITR: Numărul companiilor de impact aflate în dificultate atinge maximul ultimilor 11 ani
Numărul companiilor de impact aflate în insolvență iminentă crește cu 18%, de la 6.949 la 8.190, iar cel al companiilor de impact aflate în...
Alexander Pitchka
JTI a înființat un centru global IT în România
JTI a înființat un centru tehnologic în România, cu circa 140 de angajați în prezent, fiind analizată posibilitatea unei extinderi pe viitor....
raluca dumitra
eJobs: Competențele digitale vor fi cele mai căutate în următorii cinci ani
Angajatorii încep să devină tot mai preocupați de adaptarea oamenilor din companie la transformările de pe piața muncii, în contextul în care...
partslife romania OIREP
Partslife România a gestionat peste 60.000 de tone de ambalaje în doi ani de activitate
Partslife România aniversează doi ani de la intrarea pe piața locală, perioadă în care a preluat responsabilitatea pentru peste 60.000 de tone...