Promotii / Campanii / Lansari | Progresiv
Campanie Heidi: „Taste, Win, Travel”
Heidi isi trimite consumatorii intr-o vacanta de vis prin promotia organizata in parteneriat cu compania aeriana SWISS, “Taste, Win, Travel”. New York (SUA), Zurich (Elvetia), Florenta (Italia), Muscat (Oman) – acestea sunt destinatiile unde consumatorii Heidi ar putea ajunge alaturi de o persoana draga. Pentru a intra in concurs, consumatorii trebuie sa cumpere oricare doua tablete de ciocolata Heidi din gamele Gourmette, Grand’Or, Dark sau Pure, sa se inscrie pe site-ul www.heidicampaign.com si sa pastreze ambalajele si bonul de casa sau factura fiscala pentru validarea premiului.
Promotia se desfasoara simultan in Romania, Polonia, Ungaria si Cehia in perioada 25 octombrie - 31 decembrie, iar valoarea totala a premiilor este de 12.500 de euro (TVA inclus). Regulamentul campaniei este disponibil pe www.heidicampaign.com.
Oferta speciala Doncafé
Strauss Romania vine in intampinarea consumatorilor cu o oferta speciala – cafea prajita si macinata Doncafé Selected si Doncafé Elita in pachete de 300g, la un pret avantajos. Iubitorii de cafea se pot bucura de mai multe momente de detasare si rasfat. In fiecare pachet ei vor regasi proaspetimea si aroma Doncafé Selected sau intensitatea si savoarea Doncafé Elita.
Preturile recomandate de vanzare sunt: Doncafé Selected 300g – 16 lei; Doncafé Elita 300g – 14 lei.
Oferta speciala este comunicata prin actiuni de PR si in-store.
Pachetele speciale Doncafé sunt disponibile in comertul modern si in cel traditional incepand cu luna noiembrie.
Campanie de imagine pentru pastele Pambac
Pambac SA a dat startul unei campanii nationale de imagine pentru pastele Pambac care raspunde la eterna si presanta intrebare „Ce gatesti cand te grabesti?”, atat prin produsele sale, cunoscute de multa vreme pe piata, cat si prin retetele cu paste Pambac, potrivite pentru cele mai diverse ocazii. Campania se va derula pana la finalul anului in magazine, pe TV si in online.
Inca de la finele anului trecut, Pambac Bacau a planuit ca in 2012 sa scoata din nou la scena deschisa clasicele paste Pambac si sa le prezinte in hainele noi pe care brandul si produsul le probasera deja incepand cu primavara anului 2011. Campania planificata la acel moment isi propunea sa faca din pastele Pambac cea mai activa si mai vizibila marca de pe scena nationala a pastelor fainoase. Pentru acest lucru, compania a organizat o licitatie care a fost castigata de Headvertising pentru creatie si strategie, si de Starcom MediaVest (parte a grupului Leo Burnett) pentru serviciile media offline si online.
Produse jubiliare Antrefrig in editie limitata
Pentru a sarbatori aniversarea a 100 de ani a brandului Antrefrig pe piata locala, Hamé Romania lanseaza doua produse jubiliare in editie limitata: „Antrefrig pateu’ cu gust de 1912” si „Antrefrig pateu’ cu cognac”, create dupa retete originale. „Antrefrig pateu’ cu gust de 1912” propune consumatorilor aroma si savoarea specifice inceputului de secol trecut, in vreme ce „Antrefrig pateu’ cu cognac” ii imbie cu aroma fina si gustul delicat de cognac, care il transforma in aperitivul perfect pentru sarbatorile de iarna si nu numai.
De-a lungul anilor, retetele, ambalajele si design-ul original au consacrat brandul Antrefrig pe piata romaneasca, acesta fiind astazi un brand drag consumatorilor, oferind maximum de calitate la un pret accesibil. Gama de produse Hamé se diferentiaza prin produse delicioase, retete si ambalaje moderne, care transforma fiecare masa intr-un prilej de bucurie.
In Romania, portofoliul companiei Hamé Romania include marcile Hamé, Antrefrig, Hangita, Cara, Corabioara si Hamánek.
Lactatele de capra La Colline, in magazine si in sezonul rece
Sezonul rece 2012 – 2013 va fi primul in care producatorul clujean La Colline vizeaza mentinerea disponibilitatii produselor sale pe rafturile marilor magazine. Totodata, compania a anuntat ca, in preajma sarbatorilor de iarna, va incepe comercializarea online a produselor din lapte de capra pe site-ul lacolline.ro. „Daca pana acum, aprovizionarea magazinelor depindea de sezonalitatea lactatiei caprelor autohtone, incepand cu aceasta toamna, prin desezonarea unor rase perfectionate, s-a reusit asigurarea lactatiei si pe perioada iernii, 2012-2013 fiind primul sezon in care aprovizionarea cu lapte proaspat va fi continua”, a declarat Ovidiu Spinu, proprietarul fabricii La Colline.In vara acestui an, fabrica de la poalele dealului Feleacului a fost extinsa si echipata cu o linie moderna, automatizata, de imbuteliere a lactatelor de capra proaspete si acidofile: lapte, iaurt, kefir. Astfel, a fost dublata capacitatea de productie de la 5.000 de litri pe zi la 10.000 de litri pe zi, printr-o investitie de jumatate de milion de euro.
Campania Heineken „Crack the Case”
Heineken, marca de bere premium globala, a lansat o campanie TV si digitala ce precede lansarea celei de-a 23-a aventuri James Bond, Skyfall. In aceasta campanie, Daniel Craig il portretizeaza pe James Bond pentru prima oara intr-un spot Heineken. Consumatorii sunt provocati sa infranga inamicii si sa rezolve cazul „valizei misterioase” care ii poarta intr-o calatorie epica, cu trenul, alaturi de frumoasa Bérénice Marlohe. Campania „Crack the Case” este o combinatie intre filmul de 60 de secunde (TV & online) si o experienta interactiva, personalizata. Aceasta a fost lansata la nivel global pe mai multe platforme.
Combinatia dintre ATL, digital, PR si experimental va permite Heineken si Bond sa ajunga la mai multi consumatori ca oricand si sa propage campania.
In Romania, activarile inedite din campanie au culminat cu momentul mult asteptat al deschiderii valizei, care a avut loc in Centrul Vechi al Capitalei. Premiul oferit castigatoarei a fost o excursie de 3 zile la Londra, in cadrul careia aceasta va putea vizita orasul si va avea parte de o experienta marca Bond.
Noutati in portofoliul Zuzu
Pentru adeptii dietelor si ai alimentatiei sanatoase, Zuzu a lansat o portie mare de iaurt degresat (0,1% grasime). Astfel, Zuzu iaurt degresat este disponibil acum si la pahar de 400 de grame.
In plus, pentru ca de doi ani Albalact aprovizioneaza cu cele mai bune produse Casa Regala a Romaniei, noul ambalaj Zuzu pentru iaurtul degresat are si emblema de furnizor al Casei Regale.
Gama Zuzu iaurt la pahar mai include: Zuzu iaurt de baut 2% grasime la 350 de grame, Zuzu iaurt natural 3% grasime la 140 de grame si 400 de grame, Zuzu iaurt cu piersici si caise, Zuzu iaurt cu capsuni si Zuzu iaurt cu visine – fiecare cu 2,6% grasime, la 125 grame. Zuzu iaurt degresat la pahar are si portie mica - de 140 grame. Tot la pahar, Zuzu si-a completat portofoliul cu sana, kefir si lapte batut la 350 de grame. Iaurtul Zuzu este bogat in proteine, care hranesc si revitalizeaza organismul.
Un nou look pentru Colgate Max White One
Colgate-Palmolive a lansat noile produse de albire Colgate Max White One intr-o prezentare mult mai atractiva, pastrand in acelasi timp atributele profesionale premium pentru a obtine un zambet mai alb. Astfel, noua gama Colgate Max White One este prezenta acum pe piata din Romania intr-un ambalaj elegant de culoare rosie, diferentiindu-se astfel de alte categorii de produse de albire existente.
Sistemul Colgate Max White One include produse pentru o ingrijire orala completa: pasta de dinti Colgate Max White One (varianta de baza si noua varianta Colgate Max White One Fresh, cu beneficiu aditional de prospetime), apa de gura Colgate Max White One fara alcool si periuta de dinti Colgate 360° Max White One cu un design special si cu un dispozitiv de curatare a obrajilor si a limbii. Produsele se adreseaza persoanelor cu un stil de viata activ, care pretuiesc cu adevarat un zambet frumos si sunt atente la alegerile pe care le fac pentru a avea o imagine impecabila.
Relansare Sano-X Powder
Pudra de curatat universala Sano-X Powder a fost relansata in urma unui proces recent de re-branding. Noua identitate vizuala asigura o continuitate in gama Sano-X, pozitionand facil produsul in categorie.
Cu agent activ de curatare si inalbire, produsul indeparteaza cu usurinta murdaria si igienizeaza cazile de baie, chiuvetele, robinetii, obiectele de ceramica si vasele de bucatarie. Contine parfum de lamaie si un ingredient special pentru protectia mainilor.
Pudra de curatat universala Sano-X Powder este disponibila in flacon de 600 g sau in rezerva economica de 600 g. Importatorul pe piata locala este Sano Romania SRL.
Noul Santal Top
Compania Parmalat Romania revine cu o noutate spectaculoasa pentru brand-ul Santal: Santal Top se relanseaza in categoria de bauturi racoritoare necarbonatate si ofera consumatorului un nou ambalaj – sticla PET de 1500 ml, cu o noua eticheta, diferita ca abordare grafica de ceea ce exista pe piata de still drinks (bauturi racoritoare necarbonatate cu continut de fruct sub 25%) din Romania in acest moment.
Schimbarea nu se opreste aici, ci se regaseste si in cele sase noi retete – Portocale, Fructe rosii, Piersici, Mere verzi, Visine si Limonada, dar si in noua pozitionare de pret. Noul Santal Top ofera acum un real avantaj de pret si se repozitioneaza pe un segment de pret diferit celui premium pe care activeaza brandul Santal in categoriile juice si nectar. Noul Santal Top se va gasi pe rafturile magazinelor incepand cu luna noiembrie si va fi promovat prin actiuni ATL si BTL.





