Promotii / Campanii / Lansari | Progresiv

Danone Romania intra pe o noua nisa

Danone Romania a lansat recent, in premiera pe piata locala, gama DDB (Danone De Baut), pozitionata ca o noua categorie de bauturi „cool”, adresata ado­lescentilor. Producatorul se asteapta sa inregistreze vanzari de peste un milion de produse in primele sase luni. Bauturile DDB au la baza iaurt dulce-acrisor, fiind disponibile in trei variante: Lime my cola – cu gust combinat de lamaie verde, rom si cola, Coco Grande – cu un gust intens de cocos si ananas, si Red Hot Cherry, cu o aroma proaspata de visine.


O noua campanie Dorna

Sistemul Coca-Cola Romania a lansat o noua campanie Dorna, sub sloganul „Natura esti tu”, prin care invita consumatorii sa-si redescopere instinctele naturale.  Campania are mesaj si executii spectaculoase: campanie de teaser, spot TV, campanie de panotaj, radio, cinema, proiect special de branding la metrou, campanie digitala (un nou site pentru Dorna), aplicatii in social media, dar si decoruri spectaculoase si activari cu promoteri in magazinele din comertul modern. Potrivit reprezentantilor Coca-Cola Romania & Moldova, noua campanie de comunicare continua misiunea brandului Dorna de a fi mereu aproape de oameni, punandu-le la dispozitie elementele prin care sa aduca natura mai aproape, zi de zi.


Triumf & Nufar de la Farmec SA, intr-un nou ambalaj

Cocoon Group Bucharest si Farmec SA au incheiat o noua colaborare de succes: designul de ambalaj al cunoscutelor game de produse de curatenie Triumf si Nufar, cu o istorie de peste 30 de ani pe piata. Noul design al brandului Triumf  ii aduce un plus de modernitate si prospetime, iar noua identitate a logo-ului transmite seriozitate, profesionalism, putere si eficienta, pozitionare dinamica. La randul sau, brandul Nufar, recunoscut pentru eficienta in curatarea suprafetelor din baie, are o noua identitata vizuala care a pastrat conexiunea cu floarea, dar transmite in acelasi timp un aer de modernitate si prospetime. Re-designul de ambalaj al produselor de curatenie aduce si o lansare  de gama noua: Nufar Verde, produse cu ambalaje reciclabile, formulari biodegradabile, fara coloranti, bogate in principii active de origine naturala si extract eco-certificat de musetel.


Terrabisco a relansat cozonacii Vel Pitar

Terrabisco S.A., firma infiintata la inceputul acestui an de catre actionarii Vel Pitar, a anuntat relansarea cozonacilor Vel Pitar. Produsele au acum retete imbunatatite, umpluturi mai cremoase si un aspect mai stralucitor. Noua gama de cozonaci acopera nevoile tuturor categoriilor de consumatori si le ofera acestora un gust proaspat, delicat si fara indulcitori. Gama cuprinde produse in ambalaje de 480 g, 500 g, 600 g si 700 g, pozi­tionate pe toate cele trei segmente de pret – value for money, mainstream si premium. De asemenea, in sortimentatie intra si cozonaci de post. Preturile recomandate de vanzare sunt cuprinse intre 8,5 lei/bucata si 23,3 lei/bucata.
„Asteptarile noastre sunt ca romanii sa aiba reconfirmate calitatea si originalitatea retetelor de cozonaci Vel Pitar”, a declarat Liviu Sfrija, General Manager la Terrabisco S.A.  


NESCAFÉ sarbatoreste 75 de ani


Brandul NESCAFÉ, detinut de compania elvetiana Nestlé, aniverseaza 75 de ani, fiind una dintre cele mai populare bauturi din intreaga lume.
In anul 1938, in orasul elvetian Orbe, Nestlé a infiintat o linie de productie pentru extractia si uscarea rapida a boabelor de cafea pentru a produce cafeaua NESCAFÉ, lansata pe piata din Elvetia la 1 aprilie 1938. Doua luni mai tarziu, produsul a fost lansat si in Marea Britanie, iar in 1939 si in Statele Unite. In 1940, prima cafea solubila era deja disponibila in 30 de tari.  
In acest moment, sortimentele NESCAFÉ sunt prezente in peste 180 de tari. Astazi, la nivel mondial, in fiecare secunda se consuma peste 5.500 de cani de cafea solubila NESCAFÉ.Brandul NESCAFÉ, detinut de compania elvetiana Nestlé, aniverseaza 75 de ani, fiind una dintre cele mai populare bauturi din intreaga lume.


Berea Skol, relansata in Romania

Berea Skol a fost relansata in Romania in luna aprilie, o noutate care o evidentiaza din segmentul de piata din care face parte, folosind in reteta de fabricatie 100% malt. Pentru noul Skol s-a renuntat total la folosirea oricaror alte ingrediente care nu fac parte din reteta autentica si traditionala de fabricare a berii. In plus, berea Skol cu 100% malt este filtrata la temperaturi controlate sub zero grade, proces care atribuie produsului puritate si prospetime. Relansarea a inclus si o schimbare la nivelul ambalajului, sticlele de 0,5 si PET, precum si dozele si six-pack-ul de doze avand o noua infatisare, cu un design proaspat, cu mai multa personalitate.
Relansarea se bucura de o campanie nationala integrata - „Skol, 100% malt. Mai bere nu se poate!”. Aceasta a debutat pe 26 aprilie cu primele spoturi TV. Skol face parte din portofoliul URBB. Promotii / Campanii / Lansari
Florina Dobre, CEO Bringo
Florina Dobre, managerul pentru care flexibilitatea și învățarea sunt esențiale
După o experiență de aproape două decenii în telecom, Florina Dobre a intrat într-o industrie nouă, iar patru ani mai târziu a ajuns să...
Mia Karimzadeh, Vicepreședinte Prodal ’94
Prodal ’94, în căutarea mixului perfect pentru creștere
După trei ani consecutivi de creștere, 2024 a adus provocări multiple pentru Prodal ’94. Compania a trebuit să găsească o strategie...
Annabella Retail Park
Businessul Annabella, pași mărunți în drumul spre o prezență națională
Pentru Annabella, 2024 a fost un an bun din perspectiva dezvoltării, proiectul emblematic fiind inaugurarea celui de-al doilea parc de retail în...
unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Raftul bunatatilor locale Timisoara Profi Via Profi
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...