Prima campanie globala pentru Mountain Dew | Progresiv

Brandul Mountain Dew anunta parteneriatul cu blockbusterul verii, “The Dark Knight Rises”, (”Cavalerul negru: Legenda renaste”), lansat in cinematografele din Romania spre finalul lunii iulie. Aceasta este prima campanie globala din istoria Mountain Dew, fiind desfasurata in 20 de tari. Prima campanie globala pentru Mountain Dew

Campania promotionala din Romania invita fanii Dew sa traiasca experienta “The Dark Knight Rises”, intrand in atmosfera Gotham City. Acestia vor avea sansa sa castige premii speciale inspirate din lumea filmului, in cadrul promotiei cu coduri sub capac ce se desfasoara in perioada 15 iulie – 15 septembrie.

Marele Premiu al promotiei este un tur VIP Warner Bros. Studios in Los Angeles pentru doua persoane, unde adevaratii fani vor putea sarbatori sfarsitul epic al trilogiei Batman. In cadrul acestui tur, castigatorul si insotitorul sau vor vizita si orasele Beverly Hills, West Hollywod si Santa Monica.
Pe langa acesta, premiul exclusiv al campaniei este o replica oficiala a celebrei masti a lui Batman, in valoare de aproape 2000 de dolari.
De asemenea, fanii au sansa de a castiga saptamanal 10 tricouri cu branding unicat The Dark Knight & Mountain Dew.
Campania este promovata prin spot TV, executii outdoor, in magazine si prin activari online: fanii pot intra in jocul tematic Gotham City pe pagina globala de Facebook a brandului sau intra in aplicatia de pe www.mountain-dew.ro si www.facebook.com/MountainDewRomania.
Cu un gust unic, de citrice, Mountain Dew este al doilea cel mai vandut brand de bauturi al PepsiCo si genereaza vanzari de peste 5 miliarde de dolari anual.


 

 

1200 x 750 Visual_IBM_watsonx
Inteligența artificială la scară enterprise: watsonx, soluția completă de la IBM
Inteligența artificială redefinește rapid modul în care companiile își conduc operațiunile, iar organizațiile care adoptă strategic această...
Raftul cu Bunatati Locale pune bunatatile autentice romanesti la raft, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Profi duce „Raftul cu Bunătăți Locale” la Brașov
Profi a deschis oficial Raftul cu Bunătăți Locale în magazine selectate din județul Brașov, oferind producătorilor locali posibilitatea să...
Alin Serban Wolt Romania
Alin Șerban, Wolt: Prima lună în România ne-a confirmat potențialul uriaș al pieței
Cu o extindere treptată în întreaga țară, care s-a desfășurat pe parcursul lunii mai, Wolt a înregistrat o cerere neașteptat de mare din...
FEPRA oferă 10% din acțiuni angajaților prin programul ESOP
Grupul FEPRA oferă 10% din acțiuni angajaților prin programul ESOP
FEPRA, grup cu capital 100% românesc în domeniul managementul deșeurilor și a economiei circulare, anunță lansarea programului ESOP (Employee...
Voluntari_PG_Landscape
Procter & Gamble și Act for Tomorrow, o nouă ediție a campaniei Este Casa Noastră
Procter & Gamble și Act for Tomorrow au lansat o nouă ediție a campaniei Este Casa Noastră. Acțiunea de colectare a deșeurilor din natură...
Froo ajunge la 100 de magazine in Romania. detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Froo, 100 de magazine în 12 luni de la intrarea pe piață
Froo, formatul modern de proximitate dezvoltat de Grupul Zabka, a deschis cel de-al 100-lea magazin în România, la doar 12 luni de la intrarea pe...