Planurile Rewe Romania, dezvaluite la Conferinta Progresiv | Progresiv
Reteaua Penny Market Romania , operata de grupul Rewe , va finaliza implementarea conceptului Ambiente in toate magazinele pana la finalul lunii aprilie 2014, in timp ce la capitolul deschideri retailerul german are in plan 20 de unitati noi pentru acest an, a anuntat Christian Beck, CEO -ul Rewe Romania (Penny Market si XXL Mega Discount) in cadrul Conferintei Progresiv – Rethink Retail desfasurate la Sinaia intre 12-14 martie.
Aflat pentru prima data pe scena unei conferinte Progresiv, Christian Beck a mai afirmat: “Avem un ritm de expansiune constant pentru urmatorii ani, astfel incat in 2020 reteaua va numara 288 de magazine, de la 149 la final de 2013. In ceea ce priveste noul concept, acesta va fi implementat in toate locatiile, exceptie facand 3 unitati unde spatiul nu permite modificari“ .
In ce consta conceptul Ambiente? Noul concept implementat de Penny Market aduce un plus la capitolul experienta de cumparare, insa a presupus modificari majore pe toate palierele – spatiu de vanzare, achizitii, vanzari si marketing. La nivelul layoutului, spre exemplu, s-au implementat o generatie noua de echipamente pentru zona de produse congelate si refrigerate, dar si o zona de brutarie sau macelarie.
De asemenea, a fost regandit fluxul categoriilor in magazin, aducandu-se in zona din fata a magazinului categorii precum fructe si legume proaspete. Tot la acest raion se poate vedea si o imbunatatire dramatica a sortimentatiei. De altfel, in general, a fost crescuta vizibilitatea produselor la raft prin imbunatarirea merchandisingului si a fost largit spatiul de circulatie dintre rafturi. Fiecare remodelare a beneficiat de un flyer special care anunta deschiderea, comunicarea desfasurandu-se sub sloganul “Penny. Stie ce ne place”.
Christian Beck a mai precizat ca primele rezultate ale remodelarii sunt peste asteptari, observandu-se o crestere a vanzarilor, precum si a traficului de clienti.