Planurile Rewe Romania, dezvaluite la Conferinta Progresiv | Progresiv

Reteaua Penny Market  Romania ,  operata de grupul Rewe , va finaliza implementarea conceptului Ambiente in toate magazinele pana la finalul lunii aprilie 2014, in timp ce la capitolul deschideri retailerul german are in plan 20 de unitati  noi pentru acest an, a anuntat Christian Beck, CEO -ul  Rewe Romania (Penny Market si XXL Mega Discount) in cadrul Conferintei Progresiv – Rethink Retail  desfasurate la Sinaia intre 12-14 martie. Planurile Rewe Romania, dezvaluite la Conferinta Progresiv

 

Aflat pentru prima data pe scena unei conferinte Progresiv, Christian Beck a mai afirmat: “Avem un ritm de expansiune constant pentru urmatorii ani, astfel incat in 2020 reteaua va numara 288 de magazine, de la 149 la final de 2013. In ceea ce priveste noul concept, acesta va fi implementat in toate locatiile, exceptie facand 3 unitati unde spatiul nu permite modificari“ .

In ce consta conceptul Ambiente? Noul concept implementat de Penny Market aduce un plus la capitolul experienta de cumparare, insa a presupus modificari majore pe toate palierele – spatiu de vanzare, achizitii, vanzari si marketing. La nivelul layoutului, spre exemplu, s-au implementat o generatie noua de echipamente pentru zona de produse congelate si refrigerate, dar si o zona de brutarie sau macelarie.

De asemenea, a fost regandit fluxul categoriilor in magazin, aducandu-se in zona din fata a magazinului categorii precum fructe si legume proaspete. Tot la acest raion se poate vedea si o imbunatatire dramatica a sortimentatiei. De altfel, in general, a fost crescuta vizibilitatea produselor la raft prin imbunatarirea merchandisingului si a fost largit spatiul de circulatie dintre rafturi. Fiecare remodelare a beneficiat de un flyer special care anunta deschiderea, comunicarea desfasurandu-se sub sloganul “Penny. Stie ce ne place”.

Christian Beck a mai precizat ca primele rezultate ale remodelarii sunt peste asteptari, observandu-se o crestere a vanzarilor, precum si a traficului de clienti.

Ai lipsit de la editia din acest an a Conferintei Progresiv? Vezi albumul foto complet pe contul nostru de Facebook.  

Florina Dobre, CEO Bringo
Florina Dobre, managerul pentru care flexibilitatea și învățarea sunt esențiale
După o experiență de aproape două decenii în telecom, Florina Dobre a intrat într-o industrie nouă, iar patru ani mai târziu a ajuns să...
Mia Karimzadeh, Vicepreședinte Prodal ’94
Prodal ’94, în căutarea mixului perfect pentru creștere
După trei ani consecutivi de creștere, 2024 a adus provocări multiple pentru Prodal ’94. Compania a trebuit să găsească o strategie...
Annabella Retail Park
Businessul Annabella, pași mărunți în drumul spre o prezență națională
Pentru Annabella, 2024 a fost un an bun din perspectiva dezvoltării, proiectul emblematic fiind inaugurarea celui de-al doilea parc de retail în...
unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Raftul bunatatilor locale Timisoara Profi Via Profi
Profi extinde programul Raftul cu Bunătăți Locale și în județul Timiș
Profi extinde programul de susținere a producătorilor locali „Raftul cu Bunătăți Locale” în județul Timiș, în magazinele selectate din...
angajati generatii diferite
Angajații tineri vor un job lipsit de stres, generațiile mai mature caută un sentiment de apartenență
În timp ce reprezentanții generației Z pun mai mare accent pe lipsa presiunii și a stresului, pentru angajații din generația Baby Boomers e mai...